Hamile olabilirmiyim?

arkadaşlar ben normalde düzensiz adet görüyorum 6-7 ay kadar tedavi gördüm bu konuda ama tedavim bitmek üzereyken yanlış ilaç aldım tedavinin hiç bi faydası olmadı o zamanda. erkek arkadaşımla 1 ay kadar önce baya ilerledik. ama benim iç çamaşırım vardı onda kondom ve şort vardı yinede penisini vajinamda çok rahat hissedebiliyordum. şimdi adetim 2 gün gecikti hamilelik gibi bir risk yoktur dimi yardımcı olur musunuz?


0|0
10|16

En İyi Erkek Görüşü

  • Kız ergenlik çağına gelmiş. Annesi kızı yanına çağırıp erkeklerle birlikte olmasını engellemek için kızına şöyle demiş: “Seninle sevişmek isteyen bir erkek olursa ona çocuğunuzun adının ne olacağını sor.”. Kız bir gün partiye davet edilir. Birisi kızla sevişmeye başlar. Uzun uzun seviştikten sonra tam iş olacakken kız: “Çocuğumuzun adını ne koyacağız?” diye sorar. Oğlan sinirlenerek pantolonunu çeker, oradan uzaklaşır. Günlerden bir gün parti sırasında kızla başka bir çocuk sevişmeye başlar. Yine o iş olacakken kız, “Çocuğumuz...” derken iş olur. İş bitince kız bitkin bir şekilde oğlana: “Çocuğumuzun adını ne koymayı düşünüyorsun?” der. Oğlan, prezervatifi çıkartır, ağzını bağlar. “Bunun içinden çıkmayı başarırsa adı David Coperfield olsun.” der.

    Sizinkisinin adi Mandrake olur :))

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 15

  • anladığım kadarı ile senin iç çamaşırın üzerindeyken ve erkek arkadaşının penisinde kondom ve üzerinde şort vardı.Ve sen bunu hissettin ve hamile miyim acaba diye soruyorsun.Gayet iyi anlamış mıyım. Ee o zaman arkadaşın nereye boşaldı o zaman burasını anlamadım. Kafam durdu galiba. :) yani arkadaşın boşaldı mı?

    1|0
    0|0
  • sakiiin , yok bişi

    0|0
    0|0
  • yok devenin kramponları :)))

    1|0
    0|0
  • Olamazsın olma ihtimalın çok az.

    0|0
    0|0
  • ya sen 13 yaşındasın sanırım bu nasıl bir şey anlamadım iç çamaşırı kondom herşey var ama hamilelik korkusuda var bence sen daha bebeklerle oynayacak yaşta olmalısın

    0|0
    0|0
  • saçmalama Ayten.

    3|0
    0|0
  • Abi adam nasıl korktuysa şortun içine kondom takmış bir de yav : )::) :):)::):) pantolonunu da giyseydi bare tam korunma :)))))

    0|0
    0|0
  • Hamile değilsin.

    0|0
    0|0
  • nasıl yani erkek arkadaşının işi bitince kondomunu ve şortunu bacak arasında mı unuttu... bişey anlamadı ben:D

    0|0
    0|0
  • kondom ve şort nasıl giyilir takılır ya...yok uçmayın arkadaşlar...

    1|0
    0|0
  • yok deve arada onca şey varken,

    1|0
    0|0
  • her geciken hamile olsaydi nüfus patlamasi olurdu yok artik saçmalamayin...

    1|0
    0|0
  • şorta kondommu takmış anlamadım hiçbişi dediğinden

    0|0
    0|0
  • kürtajdan sag kurtulmus bır kısı :O muthıs sacmaladın be dostumm

    0|0
    0|0
  • Saçmalama ayten...

    2|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 10

  • Adetin 1 hafta gecikir ise alırsın eczaneden test yaparsın öğrenirsin.Hiç birimiz doktor değiliz.Bunu doktorada anlatsan senden bir takım testler ister.

    0|0
    1|0
  • yok artık :) gerçekten bu kadar bilgisiz olduğuna inanamıyorum :)

    0|0
    0|1
  • Risk falan yok için rahat olsun :)

    0|0
    0|0
  • Kondomu neresine taktı erkek arkadaşın?

    1|0
    0|1
  • merhaba dünyalı :))

    rahat ol :))) bi şiiicik olmaz :)))

    0|0
    0|0
  • Hayır olamazsın :)

    0|0
    0|0
  • Atalarımız yiyemicen b*ku s*çma demişler..

    0|0
    0|0
  • saçmalama kızım ya, korunmazsan hamile kalırsın ancak

    0|0
    0|0
  • problem yok

    0|0
    0|0
  • Walla bacım biz bilemeyiz.sen bi test alen iyisi.bizede haber et.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...