Kapat

Antidepresan sertleşme sorunu yapar mı?

Bir aydır kullanıyorum bisry olmamisti ama son bir haftadır bu sorun var. Cinsel hayatım var. Ama sevgilime de bu durumu soyleyemedim daha bahane uyduruyorum hep :(


0|0
1|10

En İyi Kız Görüşü

  • Evet o tarz ilaçlar cinsel isteksizlik ve sertleşme kaybına neden olur

    0|0
    0|0

En İyi Erkek Görüşü

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder
Sponsorlu

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlardan En İyi Görüş seçilmiş, ancak hala görüşünü paylaşarak katkıda bulunabilirsin.

Sponsorlu

Erkekler Ne Diyor 9

  • evet yapar ama zamanla düzelmasi lazım doktoruna danış bence ayrıca geç boşalırsın bu ilaçlar yüzünden kontrol edemezsin boşalmanıda

    0|0
    0|0
  • Tersi olmalı normalde.

    0|0
    0|0
  • Ssri grubu bir antidepresan ise cinsel sorunlar sık görülür. Sertleşme problemleri buna dahildir

    0|0
    0|0
  • yapabilir hatta erken boşalmayı da önleyebilir.

    0|0
    0|0
  • İstediğin kadar antidepresan kullan karşında hadise veya serenay sarıkaya olsun çırılcıplak bacak aralarını ayırsın demir gibi kalkar :D

    0|0
    0|0
  • Ne kullaniyorsun

    0|0
    0|0
  • Sertleşme sorunu yapar ama bunu aşabilirsin , ilacın dozu bilmiyorum ne durumda , ilacı sabah filan kullanıyorsan. Gece yaşıyorsan cinselliği , etkisi daha az olabilir , boşalma süresini de baya bir uzatır haberin olsun.

    0|0
    0|0
  • Bazıları yapıyor kardeşim hangi ilacı kullanıyosun?

    0|0
    0|0
  • Bildigim kadariyla gec bosalmaya sebep oluyo

    0|0
    0|0
Yükleniyor...