Ters iliskiden hiv kapilirmi?

Lutfen ciddi cevaplicak kisiler yazsin. Sevgilimle ters iliski yasadik , yasadikda sayilmaz basi girdi sadece ama korunmasiz. Simdi hiv kapcam ölcem diye agliyo boyle bisey olur mu?


0|2
11|37

En İyi Erkek Görüşü

  • tek eşli ilişkilerde hıv ya da daha başka cinsel hastalık olmaz

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Belki o canım da HIV vardı. Sana bulaştırdı. Es kaza sende çıkınca onu suçlama diye ayak yapıyor muhtemelen. Bence sen acilen bir doktor kontrolünden geç. Adam sana yapıcağını yapmış bir şekilde zeytinyağ gibi su yüzüne çıkmaya çalışıyor.

    0|0
    0|0
    • Güzell mantik ama aglio olcem die falan sanmıyorum ole sey yapacağını

    • Valla ben olsam hiç bu kadar emin olmazdım. Ortada birşey yok iken neden böyle bir kanıya varıp ağlıyor o zaman. Ağlamaları da sahte olabilir. O yüzden bence sen yol yakınken acilen tahlil falan yaptır. Sonrası sıkıntı çekersin.

    • EİG için teşekkür ederim :)

Erkekler Ne Diyor 36

  • Hiv olan brinden kapılır ama mikrop kapılır kondomsuz.

    0|0
    0|0
  • Sevgilin o iliskiyi biliyor ama hiv nedir bilmiyor mu? Demek ki sevgilin icin her sey seks.

    0|0
    0|0
  • yaw ergenler SA:DASD

    1|0
    0|0
  • Anal seksten hiv degil ama baska hastaliklar bulusabilir. Kondomsuz girdigi icin. Sonucta pislik olan bir yere giris yapiyor...

    0|0
    0|0
  • Kanser yine olunur

    0|0
    0|0
  • Hiv değilde pok kapılabilir

    0|0
    0|0
  • lan giren çıkan sana olmuş ona ne ağlıyor korunması ilişkide hertülü hastalıga çıksınız bunu öğrenip ilişkiye girseniz keşke

    0|0
    0|0
  • sende HIV mi var da

    0|0
    0|0
  • kesinlikle evet

    0|0
    0|0
  • Hiv oyle kapilmaz yalniz neyin kafasindasiniz

    0|0
    0|0
  • iyide bunu nerden çıkardın şimdi sende hiv mi var ki sen sağlıklıysan bişey olmaz ama yapmayın anal ilişki normal seks yapın

    0|0
    0|0
  • Niye taşıyıcı misin?

    0|0
    0|0
    • Hayif degilim bende anlamiyorum zirlamasini delirtti beni

    • Birak aglasin... Kaparmışsın araştırdım de

  • kardeşim kötü yapmışsınız ama sanırım beyin de...

    0|0
    0|0
  • olur

    0|0
    0|0
  • HİV sende varmıda senden kapsın ne sıgırmış oda

    0|0
    0|0
  • tabiki kapılır

    0|0
    0|0
  • Her şey olabilir... En iyisi bir daha yapmamak.

    0|0
    0|0
  • Hiv limisn

    0|0
    0|0
  • hemen bırak o salağı

    0|0
    0|0
  • komplesi aciz çocuk ya :)

    0|0
    0|0
  • Kapılabiliritesi var.

    0|0
    0|0
  • Hiv ne ters dediğin ne anal mı

    0|0
    0|0
  • Olabilir adamda varsa ya da mikropluysa kesin olrsun sanaldan daha kolay

    0|0
    0|0
  • sen de hiv virüsümü var

    0|0
    0|0
  • Kim ağlıyor ciddi ciddi 😃

    0|0
    0|0
  • Sen hiv mi tasiyorsun da agliyor o

    0|0
    0|0
  • Kan olduğu sürece her yerden kapılır.

    0|0
    0|0
  • sevgilin mi ağlıyo

    0|0
    0|0
  • sacmalamayın bı bel soguklugu ıgnesı toplar onu :)

    0|0
    0|0
  • hahah :D hemen olmaz o sende var mı boyle bişi brde cok ağlicana gitsin prezervatif alsın

    0|0
    0|0
    • Yok bende oyle bisey delirtti beni olcem diyo

    • demekkı tmamı girse cocuk hamile kaldım diye ortalıkta dolancaktı

  • Erkekler Devam
    6

Kızlar Ne Diyor 10

  • Böyle birşey olması için senin hiv virüsü taşıman gerekmez mi? Sende zaten o virüsü taşıyorsan niye ilişkiye giriyorsun? Ben anlamadım.

    0|0
    0|0
  • birinizden biriniz HIV + ise, diğer taraf ilişki ile kapabilir.

    0|0
    0|0
  • Ona bulasması ıcın sende olması gerekır sende var sa ılk olarak sen nıye aglamıyosun😀Ya bırak aglasın cıddıyım sen bırak bu cocugu

    0|0
    0|0
  • Sen de mi hiv var?

    0|0
    0|0
  • Olur tabi iyyy bildigin b. k gibmiş

    0|0
    0|0
  • Evet kapabilir de. Genelde hivden kadınlar ölüyor erkekler değil.

    0|0
    0|0
  • Evet anal oral ve vajinal ilişkiden hiv kapiliyor

    0|0
    0|0
  • Niye hiv hastası mı

    0|0
    0|0
  • Hiv virüsümü tasıyosun eger varsa kapabılır kotunmasız sonucta

    0|0
    0|0
  • Kapılmaz.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...