Ne olur kınamadan yardım edin?

Kızlar 2 hafta önce banyo yaparken bir anda aklıma seks geldi ve mastürbasyon yaptım da sonradan birden parmağımı soktum hiç bişey anlamadan kan geldi hem bıraktım duştan çıktım sabah yine kan vardı tanıdığım bir doktor vardı ona gittim kızlık zarının tam olarak yırtılmadığını ama zarar gördüğünü ve ilişkide kanama olamayabiliceğini söyledi hemen çıktım ordan kızlık zarı dikimi Nasıl olur bile diyemedim çok utanıyorum bir daha Oray'a gidemem ama benim bu işe bir çare bulmam lazım aranızda kızlık zarı dikimi yapmış olan var mı Kesin kanama olur mu Allah Rızası için yardım edin , gerceği evleneceğim erkeğe anlatamam buraya bile zor yazdım ne yapıcam ben çok pişmanım :(((((


0|0
6|43

En İyi Erkek Görüşü

  • Oncelikle panik yapma. Parmakla kizlik bozulmasi cok cok dusuk bir ihtimal. Hadi diyelim zarar gördü. Bunu erkek anlayamazki. Ayrıca her ilk iliskide kanama olmaz. Eğer öküz biriyle evlenmezsen sana saygu duyan biri olursa bunu problem etmeyecektir. Zaten iliskilerde seffaf olan insanlar bu gibi meseleleri problem etmezler. Bence uzulmene degmez çünkü her iliskide kanama olmaz. Oldugu zaman dada cok az bir kan gelir hepsi bu. Ayrıca doktorun isi bilmiyor sanirim. Zedelenmede kan geldiyse bozuldugunda da gelir.

    0|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • o kadar şeyse kan aldır

    su fışkırtan şaka yüzüğünün içine doldur

    eline danteli eldivenler giy düğün bahanesine

    sonra ben utanıyorum ışığı kapat de
    birleşme sırasında elindeki su fışkırtan şaka yüzüğünden kan fışkırt azicik ve sonra o

    yüzüğü wc deliginin içine at ortadan yok et.

    1|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 42

  • Muayene sonucunu doktor elle yazip kaselesin ve sebebinide belirtsin basvuru olani.

    Sonrasi evlenecegin erkege rahatlikla dersin.

    Aksi daha kotu ve anlarsa kotu olur.

    0|0
    0|0
  • Bence hiçbirşey yapmana gerek yok çünkü zarın tamamen yırtılmamıştır. Parmak girmesiyle penis girmsi aynı şey değil penis girdiğinde zorlayarak gireceği için zarın yırtılmayan kenarları da mutlaka yırtılacak ve kan gelecektir. Bilgim dahilinde bunları söylüyorum kafadan atma yorumlar yapmam hiçbir zaman..

    0|0
    0|0
  • hani derler ya eşek bilmediği otu yerse başı ağrırmış diye seninki de öyle olmuş

    1|0
    0|0
  • zedelendiyse iyileşir. ama sen illa yapayım diyorsan bir üroloğa git kısa bir operasyonla dikilir. çekinecek bişey yok insanlık hali. ama bir erkek olarak böyle bişeye inanmam doğru olsa bile. güvenim kalmaz yani. bence de diktir

    0|0
    0|0
    • Çaktırmadan erkek kuzenlerime sordum böyle bişey hayatta olmaz inanmayız dediler ama valla yalan değil :( ama bişeyi anlamadım jinekoloğa gitmek gerekmiyormu ürolog mu yoksa?

    • sormasaydın keşke kızım iyi misin erkek onlar. yayılırsa falan ne yapacaksın aile içinde. bilmiyorum internetten bir araştır. jinekolog olması lazım evet

  • Sorun değil parmakla penis kalınlığı bir değil sen eşin olacak şahısla ilişkiye girsen yine kışlık zarın yırtılır
    Dont panik. Halen kızsın bazı bayanların iki üç ilişkide bile kızlığı yırtılmıyor.

    0|0
    0|0
  • Geçmiş olsun, bu kadar azgınlık yeterdi zaten.
    Şimdi istediğin gibi seks yapabilirsin

    0|1
    0|0
  • Bunda anlatilmiyacak bisey yok hem doktor ne demis kanama olur demis taktigin seye bak ya diktirince basin gogemi erecek dahami durust olacaksin kinama amacli soylemiyorum olmus bir kaza bu yani durust olmakta fayda var ☺

    0|0
    0|0
  • Evlenmeden gerdek gecesinden 1-2 gün önce diktireceksin ki ilişki esnasında kanasın. Siz kızlar çok acele ediyorsunuz bile bile lades yapın. peki şimdi seninle evlenecek erkeği Nasıl kandıracan vijdanın rahat mı? Bari Ada'ma doğruyu söyle

    0|0
    0|0
  • ilk ilişkini adet gününe denk getir ve kurtul bu sorundan garantiye almış olursun baya zedelemişsin hatta bozmuşsun yani ilk gece kanamayacak muhtemelen doktorun dediği gibi

    0|0
    0|0
    • İşte denk getirebilir miyim emin değilim şu an evlilik yok hesapta :(

    • getirirsin merak etme adet olana kadar eşine korkuyorum falan diye bahaneler üretirsin sonuçta ruhun bakire kimseyle olmamışsın eşini kandırmamış olursun vicdanın rahat olur

  • Kızım manyak mısın? Sonuçtan etten kemikten bir insansın. Neden anlatamayasın? Hileye hurdaya ne gerek var?
    İnsan olan, seven adam anlar bunu zaten.

    0|0
    0|0
  • dikimi kolay biraz masraflı ama üzme tatlı canını evleneceğin kişiye anlatsan bile kabul eder benim için sıkıntı yok böyle dürüst olduktan sonra

    0|0
    0|0
  • İyi bir terzi işini görür

    0|0
    0|0
  • Eğer olay gerçekten anlattığın gbiyse git diktir sende durum gayet doğal

    0|0
    0|0
  • İllaki kızlar bilecek diye kaide yok. Diktirmene gerek yok tekrarını yapma en az üç ay oturuşuna wc ne dikkat et arayı gerdirme toparlanır. dikilme bilinmezmi sanırsın.

    0|0
    0|0
  • Bu çok nornal utanma ve birlikte olduğun erkeğe bunu anlat zedelenme varsa kanamayabilir bir dahaki sefere mast yaparken dikkat et zar dikimi yapan yerler var ama detay bilmiyorum

    0|0
    0|0
    • Jinekolog a gitmelisin kinanacak bir durum yok normal bunlar

  • Yaşın kaç senin

    0|0
    0|0
  • yardun edenen

    0|0
    0|0
  • buraya yazdıysan evleneceğin erkeğe de dersin

    0|0
    0|0
  • Zar konusunda bazi arkadaslar var ama sehir onemli nerseain

    0|0
    0|0
  • Arkadaşım dikime gerek yok kanamam olur

    0|0
    0|0
  • Baska bir jinekologa git

    0|0
    0|0
  • fiyatına göre değişir ve evet kanama yapan zzarlar var

    0|0
    0|0
  • Yav evleneceğin çocuğa söyle sevinir

    0|0
    0|0
  • Yirtilmamis bir şeyi nasıl diktireceksin onu anlamadım

    0|0
    0|0
  • Ben sana yardımcı olmak isterim ciddi anlamda istersen

    0|0
    0|0
  • Oha geçmiş olsun bacım

    0|0
    0|0
  • bişi olmaz sakin endişelenme diktirme bilen biliyor için rahat olsun

    0|0
    0|0
  • Bakire değilsin kanka

    0|0
    0|0
  • Yırtılmamıs neyini diktirecen

    0|0
    0|0
  • Senaryoda çok fazla tutarsızlık var.
    Bu film iş görmez

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    12

Kızlar Ne Diyor 5

  • Parmaginla Penis bir olmaz o yüzden kanama yapar

    0|0
    0|0
  • Diktirirsin ya bisey olmaz 20 dakika mi ne suruyo zaten sknti yapma 1 ay antibiyotik kullaniyosun sonra bir kontrol bu kadar

    0|0
    0|0
    • Peki sence kalıcı dikim mi daha iyi olur geçici dikim mi? Geçici dikim düğünden 2 3 gün önce yapılıyo

    • 2 gun icinde iliskiye girerim diyosan gecici yaptir

  • sahte kızlık zarları var 250 lira onlardan kullanırsın...

    0|0
    0|0
    • Onlar kesin kanatıyor mu bilmiyorum kii

    • denemen için 2 tane koyuyorlarmış kullandığımdan değil ama denersin biriyle :P :D şaka yaptım işte kontrol edersin kuru kan var içinde yerleştiriyon falan..

  • Seni sen oldugun icin sevem bir erkek butur sweyleri umursayacagini dusunmuyorum

    0|0
    0|0
    • Benim çevrem umursar cinsten :(

  • aman nolcak

    1|0
    0|0
Yükleniyor...