Kızlar, Kızlar bir bakar mısınız?

Kızlar ben bakireyim ama zarıma baktıgımda dış kısmın hiç zarlı gibi değil de normal ilişkiye girmiş gibi geniş duruyo rshim kısmı bu zamana kadar hiç bir şey yapmadım kendimde zarar vermedim başkasıyla da birlikte olmadım bunun nedeni ni bilen veya aynı sirunu yaşayan varsa yanıtlarsa çok memnun olurum.


0|0
5

En İyi Kız Görüşü

  • Nasıl bakabildin kendin de

    0|0
    0|0
    • Ya simdi soyle düşün aynan var el aynasi tamam mi iceride degil iceriyi goremezsin zaten disarida rahim girisi varya orasi genis gibi biraz ondan

    • Hepsini Göster
    • Eğer delikse diktir derim şimdiki erkekler hemen oru*spu damgasını yapıştırıyorlar

    • Yok rahim girisi varya orasi herkesin farkli ya o yuzden sey yaptimda baktim arastirdim normal olan rahim agziymis

Kızlar Ne Diyor 4

  • Normal ilişkiye girmiş kişinin... yani bozulmuş zar yapısından nasıl haberdarsınız ve kendi zarınıza nasıl baktınız da karar verdiniz? Çok saçma ya. Belli olmaz ki öyle.. zarlı değil derken nasıl bir şey sanıyorsunuz ki? :/

    0|0
    0|0
  • Zarına bakınca göremezsin o nasıl iş

    0|0
    0|0
  • Kizim bakarak kendin nasil goruyosun onu oyle?

    0|0
    0|0
  • Esnek olablrsin

    0|0
    0|0
Yükleniyor...