Spordan sonra Penisim kabarmaya başladı?

L Arginin Amino asit kullanıyorum acaba ondan olmuş olabilirmi? İlk vücutta aşırı yanma hissettim sonra penisimde kılcal damarlar şişti.. Fotoğrafını çektim acaba sorun teşkil edermi


0|0
1|7

En İyi Kız Görüşü

  • olabilir doğal yoldan kazan vücudunu

    0|0
    0|0

En İyi Erkek Görüşü

  • Fotoğrafı buraya yuklersen uyeliğine elveda dersin.

    Soruna gelince , bir alerji testi yaptırman gerek. Su anki durumunu da ılık soguk duş ile kontrol altına alabilirsin , ya da bir acilde prednizolü serum içinde almalısın ve bir daha o maddeleri kullanmamalısın

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlardan En İyi Görüş seçilmiş!

Erkekler Ne Diyor 6

  • Argenin damar genişletir ama bende olmadı yani uzun sürede olur genişler ama kılcallar Şiştiyse sadece sıkıntı olabilir uzmana görün derim malum mevzu önemli

    0|0
    0|0
  • Spor testesteronu artırır zaten normaldir. Bende aynı durumu yaşıyorum spordan sonra seks ya da mast yap

    0|0
    0|0
  • L arginin sıkıntılı kardesim kullanma. bende kullandım ilk hafta banyodan çıkamadım. doktorlar genelde cinsel isteksizlik yaşayan insanlarada veriyor bu hapı. hormonlarını köreltirsin

    0|0
    0|0
  • aminolar gereksiz kullanma

    0|0
    0|0
  • Arginin yapar. Birde kreatine dikkat et, böbreklerini cürütme..
    Amino asitlere spor yapmak icin gerek yok, normal yemegine dikkat etmen yeterli, inanmayin firmalarin milyarlarca para kazanadiklari ürünlerin reklamlarina..

    0|0
    0|0

1 özel görüş
Sadece soran ve görüş paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!

Yükleniyor...