Hayatta en fazla değer verdiğiniz şey nedir?

Herkesin öncelikleri farklı farklıdır ama genelde eksikliğini hissettiğimiz şeyler daha çok önem kazanır hayatımızda.Maslow'a göre fizyolojik ihtiyaçlar(beslenme,sağlık,cinsellik vs.)olmassa olmazdır.Bunu düşünürsek A ve C seçenekleri çok daha önce gelmelidir diğerlerine göre. Etki altında bırakmamak için hepsinin önem derecesini eşit düşünelim ve sadece genetiğiniz ve edindiğiniz tecrübeler doğrultusunda seçim yapalım.

  • Aşk/Sevgi/Evlilik
    43% (3)0% (0)33% (3)Oy Ver
  • Para
    0% (0)50% (1)11% (1)Oy Ver
  • Sağlık
    43% (3)0% (0)33% (3)Oy Ver
  • Kariyer
    14% (1)50% (1)23% (2)Oy Ver
  • Aileniz(Anne/Baba/Abi/Abla/Kardeş).
    0% (0)0% (0)0% (0)Oy Ver
Cinsiyetini belirt oyunu kullan KızımErkeğim

0|0
5|4

En İyi Kız Görüşü

Kızlar Ne Diyor 4

  • Aşk/Sevgi/Evlilik

    0|0
    0|0
  • İnancım..en çok buna ihtiyaç duyuyorum..yoksa ruhum bunalıyor.

    0|0
    0|0
    • Evet benim de öyle olduğum zamanlar oldu içimin çok sıkıldığı zamanlar

    • şuan öyle mesela..

      Kalpler ancak Allah'ı anmakla mutmain olur(ayet-i kerime)

  • Ailem en başta bitanecik babam hayatta en deger verdigim şeydir...

    0|0
    0|0
    • Ben de babamla çok iyi anlaşırım ama bu konuda mütevazilik yapmıcam benim sayemde oluyo çünkü. Bir erkeğin babasıyla anlaşması genelde güçtür.Oğlum oldu diye sevinen babalar,oğulları belli bir yaşa geldiklerinde(hatta işsizlerse vay hallerine)anlaşamıyorlar.Babam ı çok severim Allah hepimizin babasına annesine sağlıklı uzun ömürler versin ama diyeceğim şu ki hep ben alttan aldığım için anlaşabiliyoruz yoksa çok zor.

  • Ailem/sevdiklerim,hedeflerim,inançlarım.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 4

  • benim en önemli şey kariyer şu anda.param var zaten,sağlıklıyım,aile durumum da iyi.hiç sevgilim olmadı asla olmayacak zaten tek kariyer kalıyor :/

    0|0
    0|0
    • Sevgilin neden olmicak dostum?Bazı insanlar çok duygusal oluyorlar.Hayatlarına çok sevdikleri birileri giriyo ve bir zaman sonra terkediliyorlar.Onlar da bir daha yanından bile geçmiyorlar herhangi bir ilişkinin.

      Böyle bir durum mu sendeki?Tabi cevap vermek istemeyebilirsin

  • Önce ailem annem en önemlisi parada değerli:))

    0|0
    0|0
  • annem daha değerlisi yok;)

    0|0
    0|0
  • kadınlara deger veririm onalrı cok severim ğünün birinde birisinde eşim olaçağı heyacanı var içimde o anı sabırsızlıkla bekliyorum

    0|0
    0|0
Yükleniyor...