Sorum erkek arkadaşlara?

Arkadaşlar siz penisiniz mikrop kapmasın diye iğne vuruluyormusunyz birde niye vurulunurki ne yapınca mikrop kapar


0|1
2|56

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

Erkekler Ne Diyor 55

  • Erkekte prostat ve idrar yolu enf. Olur. ha bide bel soğukluğu dedğimiz olay.. Buda kadınların taşıyıcı olduğu bir virüstür. Ama erkeklere bulaşır.. Sizin gibi mantar ya da farklı hastalıklar olmaz.. Olursada doktora gidilir penisilin ya da antibiyotik vuruluruz 3-5-8 nekadar verrse..

    1|0
    0|0
  • Hiç vurmadım şuana kadar yeni senden duydum

    1|1
    0|0
  • Evcil hayvan muamelesi yapmayın. Oldu olcak düzenli olarak aşı yaptıralım ısırırsa mikrop kapmayın 😂😂

    1|1
    0|0
  • Penisten iğne vurulmaz
    Kaba dan ya da koldan iğne olur
    Serum ya da ağızdan ilaç olur
    Penisi temiz tutmak gerekir
    Epilasyon da yapmak gerekir
    Özellikle escortlarla ya da kızlarla cinsel iliskiye girerken dikkat etmek gerekir ki hastalık var mı bilimezsin

    1|0
    0|0
  • penis mikrop kapmasın diye bir iğne yok. nerden duyduysan.
    biraz biyoloji bilgin varsa, penis'in ucu açıktır, dolayısıyla vücuduna mikropların girmesi kolaydır oradan.
    mesela korunmasız anal ilişkilye girersen mikrop kapma olasılığın yüksektir.

    1|0
    0|0
  • Mikrop kapacak haltlar yemiyorim

    1|0
    0|0
  • Mikrop kapmasin diye igne vurulmaz penise... Cinsel hastalik varsa lokal antibiyotik uygulanabilir nadir vakalarda...

    1|0
    0|0
  • Ne iğnesi lan manyak mısın iğne falan vurulmadım penisimden dolayı, 😀😀

    2|0
    0|0
  • Bulaşıcı bir hastalık vardır aman dikkat et.

    1|0
    0|0
  • Eskortlarla birlikte korunmadan birlikte olmadıysan sıkıntı yok
    Mikrop ancak o şekilde kapılır...

    1|0
    0|0
  • Igne vurmadim hic temizdir hep zaten

    1|0
    0|0
  • Abi yazmayın şöyle şeyler yemin ediyorum içim cız etti

    1|0
    0|0
  • Hiç penisim için iğne vurdurmadim ve duymadım öyle seyler ama çok iğne vurmuslugim vardir

    1|0
    0|0
  • Öyle bir şey hiç şey duymadım

    1|0
    0|0
  • Aptalmısın Sen?
    Kim sana bunu söyledi?

    2|0
    0|0
    • Birisi ya dediki orası acıyormuş bende dedim mikrop kapmışsındır oda dedi iğne vuruldum öyle bişey olmaz bende anlamadım askında bilmediğim içinde sordum

    • Hepsini Göster
    • Yok tamam öğrendim bir hafta önce hastaydı ondan vurulmuş ondan öyle demiş onun için depilmiş neyse sağol yorumun için

    • Sen yine de uzak dur ondan, şimdi iyileşti diye kıvırmış gibi, hani biraz önce acıyor demişti? Nesi var belli bile değil, sağlam papuç gözükmüyor, uzak durmalısın ondan.

  • hayır hiç vurunmadım

    1|0
    0|0
  • İlk defa duydum 😵

    1|0
    0|0
  • ne ignesi?

    1|0
    0|0
  • cinsel ilişkiden kapabilir

    1|0
    0|0
  • İğne mi ilk defa duyuyorum

    1|0
    0|0
  • Kafamda deli sorular

    1|0
    0|0
  • Allah korusun iğne nedir lan.

    1|0
    0|0
    • Ya üstüne değil kalçadan iğne

    • He evet kücükken çok hastalanyodum sürekli sabah akşam vurdururdum bağışıklık sistemim çok zayıftı... Fakat penis rahatsızlığından filan hiç vurdurmadım öyle bişey başıma gelmedi , Allah korusun.

    • Tamam öğrendim oda başka şey için vurulmuş ama tüm vücuda etki ettiği için öyle demiş

  • ne alakası var iğne miğne mikrop... temizliğine dikkat ederiz prezervatif takarız bitti olay

    1|0
    0|0
  • öyle bişey hiç duymadım

    1|0
    0|0
  • yok ilk defa senden duyuyorum

    1|0
    0|0
  • Yo hiç böyle birşey duymadım hayatımda.

    1|0
    0|0
  • Kestigin kacak etlerin nereden geldigini bilmezsen

    1|0
    0|0
  • Yok daha neler ilk defa duydum

    1|0
    0|0
  • Yok temizliğe dikkat edersen mikrop olmaz

    1|0
    0|0
  • Cinsel hastalik kapmistir. Seni yemis

    1|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    25

Kızlar Ne Diyor 1

  • ne iğnesi kız ne alaka neden kapsn kı

    1|0
    0|0
Yükleniyor...