Sürtünme yoluyla kızlık zarı bozulur mu? hamile kalınır mı ?

geçen bi arkadaşım anlattı sevgilisiyle sürtünme yoluyla ilişkiye girmişler fakat ikisininde üzeri giyinikmiş yani kızda kot pantolon erkektede kot pantolon varmış biraz tedirgin acaba bakireliğim bozuldumu diye ? sürtünme yoluyla kızlık zarı bozulur mu ki


0|0
426

En İyi Erkek Görüşü

  • Beyninin bakireliği bozulmuş ama zarı yerinde duruyor. Bu durumda bu kadar zırcahil olan kişinin de hamile kalması yakındır. "Eğitim şart" diyen ne kadar da doğru söylemiş.

    2|1
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 25

  • yok be güzelim. ne kızlığına bir zarar gelir ne de hamile kalır. çırılçıplak olsalardı da yine kızlığına bir zarar gelmezdi ancak çocuk yani erkek boşalsaydı ve spermleri vajinanın içine girseydi bir ihtimal hamile kalabilirdi ancak senin anlattığın şekilde ne yaparlarsa yapsınlar bir şey olmaz.

    0|0
    0|0
  • yanii pes doğrusu... Ya bu soruyu sen sırf soru olsun die sordun bence çünkü yaşına baktımda ciddi olamaz dedim :D

    0|0
    0|0
  • Su surtunme yoluyla iliskiyi tam olarak kavrayabilmis degilim henus.Neresini nere surtuyorlar tam ola

    0|0
    0|0
  • iliskiye girmemisler. Girmeye yememis :) bozulmaz. Seye sormuslardi haydar hocaya ordan hatirl;iyorum.

    0|0
    0|0
  • Hayır bozulmaz.

    0|0
    0|0
  • te allam ya kaclık surtunme katsayısı ıle surtunmusler dik kuvvet kac newtonmuş

    1|1
    0|0
  • yaaa lütfen ya , yasından basından utan bu soruyu sorarken :)))) bu kdar mı cahilsin ...bu sorunun guncelleme si de ateş çıkarmı kot pantolonlar yanar mı diye gelecek sanırım:))

    0|0
    0|0
  • Sadece guluyorum :)

    yasinin kucuklugune veriyorum diyecegim ama pek de kucuk degilsin yasini bilerek buyuk yazmis olmalisin yada cinsellik konusunda sifirsin demektir :(

    0|0
    0|0
  • ya şakamısınız yoksa ciddi ciddi soruyormusunuz bunları..ya adama gülerler bu soruyu sorduğu için benim gibi zuhahahaha

    0|0
    0|0
  • kot pantolon varsa kesin bozulmuştur..

    0|0
    0|0
  • Öyle birşey imkansız olmaz. Yaşın 12 değil ama neyse hiçbişey demiyorum

    0|0
    0|0
  • Bir arkadaşım ekolü :)) Tam olarak nasıl bir atraksiyona girdiklerini bilemeyiz ki. Nedir bu sürtünme merakı yahu tutuşacaksınız sonunda.

    0|0
    0|0
  • imkanı yok anlattığım durumda.

    0|0
    0|0
  • bence onun bakireligi degilde piskolojisi bozulmus

    0|0
    0|0
  • Sürtünmenin şiddetine bağlı olarak değişir.

    1|0
    0|0
  • vay anasını ya :/

    0|0
    0|0
  • mümkün değil nasıl netten bozulmuyorsa bu bu da ayni

    0|0
    0|0
  • Kardeşim bi de yaşın büyük girmeden olmaz o iş, merak etme sağlamdır genelde bi hastalık yoksa...

    0|0
    0|0
  • Bence bu soru saçma bi soru hiç gerek yok :)

    0|0
    0|0
  • tabiki hayır. ama erkek boşalır ise olur

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    5

Kızlar Ne Diyor 4

  • Sen de mi brütüs? Her gün aynı tip sorularla karşı karşıya değilmiyiz zaten.. Ama merak etmesin, bir problem çıkmaz.

    0|0
    0|0
  • anladım ki toplumumuzda sexe çoooooooookl uzak insanlar var :)

    0|0
    0|0
  • ehehe :)) sevgilisi baya marifetliymişki kıyafetle beraber içeri girebilmiş :)

    0|0
    0|0
  • teyyy:D

    Kot pantolon mu varmis ?:D:D

    0|0
    0|0
Yükleniyor...