Evlendikten sonra cinsellik sıkıcılaşıyor mu?

evlilikte erkekler sadece eşiyle sürekli cinsellik yaşamaktan sıkılırlar mı ?


0|0
7|20

En İyi Erkek Görüşü

  • pek cinsellik kısmına mesaj yazan biri değilim ama bu mesaja yazmak istedim.

    erkekler aynı kadınla ilişkiden değil aynı ilişki şeklinden sıkılırlar...

    ilişki renklendikçe ve KARŞILIKLI fanteziler ortaya dökülüp yaşandıkça sıkıcılık kalmaz. fantezi sadece erkeğe has bir olgu olmaktan çıktığı an renkli bir cinsel hayat sahibi olursunuz, zira fanteziler birlikte yaşandıkça değişir ve gelişir. bu da her seferinde ayrı bir haz verir.

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 19

  • Çiftlerin yaşama bakış açıları,dünya görüşleri, konu ve olayları algılama tarzları önemlidir.Birbirini sevebilen ve bunun için emek harcamış İki farklı kişiliğin birbirlerinden sıkılsalar bile,birbirleriyle sıkıldıkları için mutlu olmanın ayırdına varabilen farkındalıkla yaşamaları hangi konu olursa olsun sıkılmalarını engelleyecektir...

    2|0
    1|0
    • 2. cumlenı 3 kez okudum ama anladım sonunda demek ıstedgını. :)

  • sıkılmasalar aldatma vakalrı bu kadar çok olmazdı heralde...

    0|1
    0|0
  • Sürekli baklava yesen ondan da sıkılırsın ama bu demek değilki evliliğin nimetlerinden faydanalımadan durulur.

    0|0
    0|0
  • Her iki tarafta birbirinin ihtiyaclarina cevap veririr, isteklerine yonelik pasif kalmazsa sikici olmaz diye dusunuyorum. Yani sikicilasirsa da yenilikler katilir heycan arttirilir.

    1|0
    0|0
  • Partnerlere baglı ben olsam sıkılmam :D. İlk senelerde cınsel ılıskı sayısı artacaktır normal. Daha ayrıntılı bilgi almak istersen profilimden mesaj atabilirsin.

    0|0
    0|0
  • tarz değiştir iç çamaşırı değiştir farklı şeyler giy azdır kudurt onu çnkü sıkılırlar demimde monotonlaşır her seferinde aynı tepkiyi verirsen mesela sadece yatıp ahh ahh dersen işin var ama her seferinde farklı şeyler söyle teşekkür et mükemmelsin de fantezi çamaşırlar giy kışkırt onu yatmayı bekleme ewe gelir gelmez atla üstüne sıkılıp sıkılmamaları size bağlı yani anlican.

    0|0
    0|0
  • İllaki bir müddet sonra sıkıcı olur ama aldatmayı haklı çıkarmaz bu neden.

    0|0
    0|0
  • Aslında sıkıcı değil ama sürekli gördüğün birisyle birlikte olmakla sık göremediğin biriyle birlikte olmak farklıdır zaten

    0|0
    0|0
  • şahsen sıkılmadım sıkılmamda, herzman isterimde ama malum kadınların bahaneleri oldukca fazla

    0|0
    0|0
  • artık o iş için özgür olduğundan sıkıcı olabilir ama kişiden kişiye değişir bu :) bence .. :)

    0|0
    0|0
  • hayır sıkılmam zaten sevdiğimle evlenirim

    0|0
    0|0
  • seksten sıkılınır mı yahu

    0|0
    0|0
  • Evlendikten sonra o kadar sorunlar oluyorki inan bunlar ikinci planda kalıyor

    0|0
    0|0
  • fantezilere baglı tamamen

    0|0
    0|0
  • İleriki yıllarda sıkılır. Sıkılmamasını sağlamakta senin elinde olabilir.

    0|0
    0|0
  • hiç evlenmedim ama sevgili iken bile sıkıcı oluyorsa evlilikte daha berbatttır :(

    0|0
    0|0
  • ilk 3-4 sene iyi gidiyor,tabii hergün aynı yemeği yemek sıkıcı oluyor

    0|0
    2|0
  • Cinsellik monotonlaşırsa sıkıcı olur.

    0|0
    0|0
  • ben çok sıkıldım

    0|0
    0|0
    • eşini sevdigin halde mı sıkıldın peki ?

    • Hepsini Göster
    • :S

    • noldu

Kızlar Ne Diyor 7

  • sıkılma demeyelim de monotonlaşma olabilir. ama bu biraz da kişilere bağlı. illa monotonlaşacak diye bir şey yok.

    0|0
    0|0
  • Sanki evlenmeden önce her sabah başka hatunla uyanıyo hiç anlamıyorum bu tribi ben

    3|1
    0|0
  • insanın yapısında alışmak vardır ki zaten.ama bu aldatmaya aldatılmaya bahane değildir.

    0|0
    1|0
  • Erkek cinsel iliskiden sıkılmaz. Pozisyon azlığı veya yatakta pasif kadın varsa sıkılır ;)

    1|3
    0|0
  • bu senin elinde

    0|1
    0|0
  • yok niye sıkıcı olsun ki , sıradan olur belki , ama şarttır evlilikte yapılması...

    0|0
    0|0
  • evlenmeden önce cinselliğin c si bile heyecan verici oluyor ama evlendikten sonra sıkıcı hale gelmeye başlıyor zamanla

    Değişik kişiler,aykırı şeyler düşüncesi heyecanı tekrar canlandırıyor ama tabi bunlar yanlış şey... amaaan öyle işte

    0|1
    0|0
    • bu evlılık olayının tek amacı cocuk yapmak herladee...

    • banada öyle geliyor, yoksa pek çekici bir yanı yok gibi

Yükleniyor...