Göğüsün cinsellikte önemi sadece görüntü mü?

şimdi sorarsan herkese göğüs göğüs diyor ama izlediğim p*rnolarda başlarken iki öpücük, biraz emiyorlar sonra bir daha ilgilenmiyorlar baylar :D

popo ve vajina odaklı dakikalarca?

emmek , ellemek o kadar zevk vermiyor mu? sadece bakmak mı göğüse zevkli?

birde valla hiç lezbiyen eğilimim olmadı ama gerçekten kadının büyük göğüslü olması benim bile video seçimimi etkiliyor :) yani öyle dev anası değil tabi ama küçük göğüsü izlemesi bile zevk vermiyor ya.


0|0
3|27

En İyi Erkek Görüşü

  • Bence görüntüden de öte... Mesela 85 ve üzeri dolgun bir göğüse sahip bir kadının yatakta sırt üstü yatmış bir pozisyonda, gidip gelmeler sonucunda göğüslerinin belli bir ritmde hareketi ayrı bir zevk içerir. O yüzden büyük göğüslü bayanları seviyorum, evet.

    1|1
    1|0

Erkekler Ne Diyor 26

  • valla bir erkek bir kadının göğsünü ve bacağını gördüğünde tahrik olacak insan o yüzden bu iki kısma önem verin kızlar

    1|1
    1|0
  • bi' göğüs libidonun tavan yapması için yeter.. Dediğin gibi görüntü gibi olsa bile fantezisi bol..

    1|0
    0|0
  • nasılki erkeğe oral yaparken kadınlar zevk almaz erkeği ateşlemek için yapar kadında göğüste böyledir görüntüsü tahrik eder ama dokunurken yalarken zevk almaz kadını ateşlemek içindir

    1|0
    0|0
    • hımmm.. ama görüntüsü tahrik ediyor değil mi?

    • Hepsini Göster
    • peki soruma cevap vermek ister misin?

    • hanımefendi sizden ricam burada kötü intibaa bırakıyor konu laçkalasıyor isterseniz mesajla dönün hem sorununuz varsa çözelim hemde ben fikirlerimi rahat acıklayayım

  • o p*orno da ondan öyle :) gerçekte göğüsler hep ön planda :D

    1|0
    0|0
  • P*rno filimlerle güncel hayattaki seksi kıyaslama biraz yanlış olur. Bence emmek ve ellemek seks kadar zevkli ve seksi bütünleyici şeyler. Bir kız ya da kadını seksten önce ve seks sırasında nekadar sever okşarsan hem kendin çok zevk alırsın hem karşındakine zevk verirsin.

    0|0
    0|0
  • ben manyak derecede göğüs hastasıyım emmekten morartirim

    1|0
    0|0
  • erkekler için kadın göğüsleri hep ilgi cekici olmuştur bebeklikten gelen en güvenilen yer olarak biliniyor. Erkek olarak sadece cinsellik olduğunda ee 2 öpücük olacaktır fazlasızor biraz ama biz erkeklerin beyni hep daha fazlasını istediğinden büyüklere ilgi olabilir. ama sadece zevk için seks yapmakta boş işlerden biri

    0|0
    0|1
    • başka ne için yapılacak ki seks?

    • köpeklerde seks yapıyor öyle gir cık nereye kadar demek istediğim duygu ve samimi aşk olmalı tabiki günümüzde sizler için fark eden bir durum değil bu

  • cevabı kendın vermıs sın zaten:)

    1|0
    0|0
  • kadın nefes alınca göğüsler hareket ediyor ya offf

    1|0
    0|0
  • evet ya ben dakikalarca emebilirim :D

    1|0
    0|0
  • orta halli göğüs iyidir.

    1|0
    0|0
  • yani görüntü de var işin içinde bir de ele gelcek o önemli hissetceksin

    1|0
    0|0
  • arasıda var:D

    1|0
    0|0
  • senin izlediğin p*rno filmler iyi değilmiş:D kimisi başından sonuna kadar elinden düşürmüyor;) bence bir bayanda olmazsa olmaz, ama senin gibi büyük değil 80-85 tercihim, film izlerkende dikkat ederim fazla büyük olmamasına:D

    0|0
    0|0
  • Talep hangi yöndeyse p*rno sektörüde o yönde film çeviriyordur.

    0|0
    0|0
  • ben ilişki sırasında memeleri ısırırcasına saatlece emiyorum bana çok zevk veriyor tabii biraz büyük olmasıda tercihim

    0|0
    0|0
  • görüntü önemli

    0|0
    0|0
  • Meme emmek kadar güzeli var mıhiç

    0|0
    0|0
  • küçük göğüs bence daha iyidir ve görüntü değil senin dediklerin önemli tadı başka:)

    1|0
    0|0
  • benim için göğüsler olmazsa olmazdır. normal kişiler gibi 5 saniye emip ilişkiye geçmek istemem dakikalarca emmeliyim ve okşamalıyım onları. çok büyük olmamalı. çok da küçük olmamalı

    0|0
    0|0
  • p*rnolara bakma sen...varlığı bile yeter...illa sürekli ellemeye gerek yok...dolgun göğüslü kadına sarılması bambaşka arada sıcacık yumuşak birşey var..sürekli uyarıyor insanı...varlığı yeter..yerim ben onları:)))sarılırsın bir başka...kadını yatırırsın bir başka..ilişki esnasında sallanması bir başka...birde süper kokuyorlar...ektradan kadın kokusu yayıyorlar...kadınla birlikte olduğunu anlıyorsun...

    1|0
    0|0
  • Göğüs değil o meme meme =) İdeal memeli bayanlar daha çok ilgimi çekiyor 85 - 90 arası bence en güzeli. Büyük memeler bana deniz anasını hatırlatıyor iğrelti geliyor.

    1|0
    0|0
  • valla şunu söyliyeyim göğüs dediğin iki elle sıkıştırdınmı penisi kavrayacak ve dik olacak , benim için en iyi göğüs fantazisi ise penis aradayken boşalmam, tabi kadının da spermleri göğsüne yayması:))) ötesi yok

    1|0
    0|0
  • başlangıçta büyük önem taşıyor sonra önemini yitiriyor ama orta boyda büyüklükteki bir göğüsün karşımızda olması görsel acıdan zevki artıran bir unsur

    1|0
    0|0
    • benim öyle 88 zaten ve gerçekten çok güzeller.. hayır bir kaç tecrübemde güvenim sarsılmıştı birazda o nedenle sordum. genel böyle ama değil mi?

    • anladım göğüs önemli bişey yani erkeğin ilişkide cok önem vermesede görselliği tamamlıyor buda daha fazla zevk anlamına geliyor küçük göğüsler o kadar görsel değil

  • Göğüs'ün tahrik gücü daha yüksek...Bilinç altımızda göğüs emmek varolduğu sürece...

    1|0
    1|0
  • göğüs candır. ben ideal boyutunu severim ne küçük ne büyük.

    1|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 3

  • Sevişmede çok faydasını görürsün canım :)

    1|0
    0|0
  • çok büyük göğüs de ineği andırıyor ya :D

    1|0
    0|0
    • öle öle.. çok büyük bende sevmem zaten.. 88 benimkiler

  • yani canım başlangıçta etki ediyor , sorna lata ininci önem yitiriyor .D

    1|0
    0|0
    • dimi :) hayır yanlış anlama deli tecrübem yok ama harika göğüslerim olmasına rağmen ilgileri 2 dakika sonra altta kayıyo alamıyosun :)

    • Hepsini Göster
    • yafff işte genel erkek milleti hakkında konuşuyorum.. iki ya da üç olmuştur benim böle bir şey yaşadığım.

    • pardon bakiremisinz ? 3 kişiyle mi birlikte oldunuz :D

Yükleniyor...