Yardım edin vajina kaşıntısından gebericem?

Tüm gün böyleydim ama duşumu aldım tam yatıcaken şiddetli bir kaşıntı bastı tüylerim yok günlük ped kullanıyorum ve her gün duş alıyorum. Hatta şimdiye kadar 3 kez duş aldım ölücemmm ne yapicam ben bir de farklı bir sızı var niye aciyo ya anlayan biri yardim etsin?


0|1
8|28

En İyi Kız Görüşü

  • tüylerin cıkmaya baslayacagı zaman çok fena kaşıntı yapar günlük pedden dolayı cildin nefes almıyoda olabilir

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 28

  • Sabun ya da duş jeli sürdün mü vajinana?

    0|0
    0|0
  • mikrop kapmışsın, hatta fungal yani mantar olmuşsun, acilen kadın doğum doktoruna gidip, uygun bir anti fungal ilaç al. yoksa 24 saat kaşısan veya elektrikli vibratörü içinden çıkartmasanda geçmez.

    0|0
    0|0
  • mantar olabilir dr git

    0|0
    0|0
  • Büyük ihtimal ile mantardan dolayı kaynaklanıyor jinekoloğa görünmen gerekiyor. Buradaki abazalara kalırsa :) Doktorunu burada bulamazsın ciddi bir durum olabilir.

    0|0
    0|0
  • Pudra kullan

    0|0
    0|0
  • yani bunun açıklaması büyük ihitimal mantar olmuştur sadece kaşıntı ve yanma bunu gösteriyor. şiddetli kaşıntı ve yanma mantarda olur

    0|0
    0|0
  • MAntar vardır ilacını al ya da doktora git canım :))

    0|0
    0|0
    • Doktora gidemem eczaneden bir şeyler verebilirler mi

    • Hepsini Göster
    • O nasıl olacaksa :(

    • Yaa anlatacağın bayan sonuçta şikayetini söyle
      çekinme olabilir yani utanma birde temizlik kadar hijyenede dikkat et
      sürekli akıntın ıslanman oluyosa çamaşır değiştir vs yani daha dikkatli ol, yaptıkların dışında ilaç şart sana kesinlikle..

  • Mantar tabiki

    0|0
    0|0
  • çok fazla duş aldığın için candida vulvovajiniti olmuş muhtemelen. doktora görün reçeteni yazsın

    0|0
    0|0
  • Mantar olabilir bir doktora görün ya da alerji olabilir

    0|0
    0|0
  • kolon ya sür

    0|0
    0|0
  • Krem suru bence iyi gelir ya da ilkk bas kolonya ile BIR dene

    0|0
    0|0
  • Geçmiş olsun tam olarak neresinde..

    0|0
    0|0
    • Iç tarafında

    • Acil bir doktora gitmeisin mantar şüphesi ile Hijyenik olmaya özen göster sık sık duru su ile yıka

  • Mantar Olmuştur... Yarın eczaneden Kaşıntı için anti. al

    0|0
    0|0
  • ay kıyamam :( miniği kaşınmış :(

    0|0
    0|0
  • Elımısın

    0|0
    0|0
  • Krem sur

    0|0
    0|0
  • pekı elinle kaşıyo musun nasıl dayanıyosun kaşıntıya

    0|0
    0|0
  • Hmm bir sey dwnmez simdi, bir gormek lazim :) kafan mi guzel doktora gitsene.

    0|0
    0|0
  • Istiyor demekki

    0|0
    0|0
  • Iliski yasadiysan mikrop kapmistir ya da israr yollarini usuttun

    0|0
    0|0
  • Kasım kolonya dok😊

    0|0
    0|0
  • mantar olmasın dikkaat et

    0|0
    0|0
  • Ic camasirindan olabilir cikarmayi dene

    0|0
    0|0
  • Azginlik

    0|0
    0|0
  • O kadar kaşımaya boşalma olmuyo mu?

    0|0
    0|0
  • Penis gezdir geçer

    0|0
    0|0
  • Mantar olmasın

    0|0
    0|0
    • Bilmiyorum

    • Netten ilacin ismine bakip reçetesiz al

Kızlar Ne Diyor 7

  • Kaşıntının sebebi mantar vardır görün doktora derim

    0|0
    0|0
  • Mantar olmuşsun sen doktora git ilaç versin

    0|0
    0|0
    • Peki şimdi ne yapicam uyamiyorum kaşıntıdan banyoya gidip geliyorum yarım saat oldu

  • Hastalık mı kaptın acaba?

    0|0
    0|0
    • Bakireyim ama

    • Olabilir aynı bela benim başımda malesef sürtünme yoluylada çok rahat kapabilirsn eğer yaşamışsan öyle bişey

  • Yogurt sur kasintiyi dindirir

    0|0
    0|0
  • Mantar olmus olabilirsin gunluk pedler vajinannin nemli kalması yoluyla olusulur bir doktora git

    0|0
    0|0
  • Banada olmuştu yıllar önce

    0|1
    0|0
  • mantar mı kız o nemli bırakma

    0|0
    0|0
    • Ne yapicam uyamiyorum o derece :(

Yükleniyor...