Kapat

Cinsel dürtüyü nasıl zayıflatırız?

şizofren olduğum ve ilaç kullandığım için çok mast yapınca zihnim karışıyo öyle normal bişey değil p*rno film izleyince sanki seks yapmış gibi oluyo çok sıcak bir duygu yani normal bir mast değil normal zamanlarda cinselliği düşünmem ama her masttan sonra banyo yapıyorum ben bu cinsel dürtüleri nasıl durdurabilirim birileri şap işe yarar diyo birileri yaramaz diyo ne yemem ne içmem lazım arkadaşlar


0|0
0|2

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder
Sponsorlu

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlardan ilk görüşü sen paylaş ve
1 Xper puan fazladan kazan!

Sponsorlu

Erkekler Ne Diyor 2

  • Egzersiz ve pratikle Kastettigim spor egzersizi degil tabi. Kendine hakim olma.

    0|0
    0|0
  • Peygamberimiz ilk yolun evlilik oldugunu ikinci yolun ise oruç tutmak oldugunu söylr kardeşim

    0|0
    0|0
    • kız olmadığı için işim olmadığı için ewlenmem söz konusu değil dostum

    • ozaman ikinci yolu izleyeceksin gerçektende istemiyorsan

Yükleniyor...