Boyle kizlar hakkinda ne dusunuyorsunuz?

Bazi kizlar kisin killarini almiyo gerek olmadigi icin.. kolunu bacagini genital bolgesini almiyo uzatiyoo... siz ne dusunursunuz bu kizlar hakkinda


0|0
12|28

En İyi Erkek Görüşü

  • Kendilerini nasıl mutlu hissediyorlarsa öyle davransınlar bence.

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • asyalıdır :D :D

    1|0
    0|0
    • eveett asyalı pornolarını izleyen arkadaşımaza bir adet hurma verin arkadaşlar :)

    • Hepsini Göster
    • evet bencede iğrenç :) izlemem bende onları öyle sadece belgesel falan izlerken anlatıyorlar zaten :) ordan biliyorum sadece

    • @pipo5 😂😂😂😂peki

Erkekler Ne Diyor 27

  • Ben erkek oldugum halde ergenlik dineminden beridir duzebli kisisel bakimimi yaparim hayatimda biri olsun olmasin biri gorsun gormesin kendime olan saygimla alakali

    0|0
    0|0
  • Gösterecek kimsesi yoksa gerekse yok tabiki keza erkekler de öyle

    2|1
    0|0
  • görmesem ne düşüncem ama anlatsa veya görsem midem bulanır tiksinirim insan millet için değil kendisi için hijyenik ve temiz olmalı

    0|0
    0|0
  • Asırı itici

    0|0
    0|0
  • Mümkünse bişey düşünmek istemiyorum.

    0|0
    0|0
  • Uzaklasirim

    0|0
    0|0
  • Genitali alsin bari ya da genitali yazin aciuomu sanki

    0|0
    0|0
  • kadın dediğin gerçekten bu konuda hassas olmalı

    0|0
    0|0
  • Yani uzunluğu dinimizde belirtilen i geçiyorsa sıkıntı geçmiyor ise sorun yok

    0|0
    0|0
  • görmediğim için sıkıntı yok :))

    0|0
    0|0
  • almaları lazım bu işin tembelliğe ya da başka bahanelere gelir yanı yok

    0|0
    0|0
  • İğrenç :P

    0|0
    0|0
  • rahatsız edici koku yoksa sorun olmaz diye düşünüyorum ama temiz bakımlı olması çok daha iyi tabi

    0|0
    0|0
  • İğrenç

    0|0
    0|0
  • kendi kıllarını alan bir erkek olarak tiksinirim ve sevişmem

    0|0
    0|0
  • bazan seksi oluyo öyle

    0|0
    0|0
  • boyle dediğine göre sende almıyosun uzatıyosun sanırım

    0|0
    0|0
    • Yok hyr ben alirim ☺ ama almayip uzatan arkadslarm var

    • Hepsini Göster
    • Kendileri soyluyo.. yurtta kaliyorum.. sicak tutuyo diye almayip uzatiyolar erkek gbi oluyo snra backlari

    • ıy iğrenç sıcak tutsun diye almamazlık olur mu be

  • Demekki sevgilileri killardan hoslaniyo

    0|0
    0|0
  • kol ve bacakları almak lazım ama genital bölgeye temiz bakıyorlarsa sorun yok

    0|0
    0|0
  • İğrenç

    0|0
    0|0
  • Bakımsız

    0|0
    0|0
  • iğrenç...

    0|0
    0|0
  • Yazzik usumesin o kışta :D

    0|0
    0|0
  • İğrençlikte son nokta.

    0|0
    0|0
  • nerden bilion almadığını

    0|0
    0|0
  • Oha gayim 1cm bile tuy olsa dert ederim

    0|0
    0|0
  • midem bulanıyor yaa böyle şekil durması için üst tarafta şekilli bırkaılır da öyle hepsini uzatmak kötü bee

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 11

  • pis olduğunu düşünürüm.. kişinin özellikle kadının en başta kendine saygısı olacak.. aynaya baktığında herkesten önce kendi kendini beğenecek..

    0|1
    0|0
  • İnsan yazında olsa kışında olsa her zaman temiz olmalı bence

    0|0
    0|0
  • Kendine değer vermeyen başkalarını önemseyen kızlardır almak icin illa acık giyinmeye ya da birilerinin görmesine gerek yok

    0|0
    0|0
  • pis pasaklı derim

    0|0
    0|0
  • Asla gezemem hem günah hem de insan rahat edemez

    0|0
    0|0
  • Bence her iki tarafta almalı tüylerini yaz kış farketmeden.

    0|0
    0|0
  • uğraşamıyor ne güzel uzasın

    0|0
    0|0
  • Kıldan sebepleri vardır belki 😊

    0|0
    0|0
  • Burda elizabeth gibi davranan kizlarin bacagini ac bak erkek ayagi gibi cikar.

    0|0
    0|0
  • pis derim. illa görünüyor diye mi alınıyor benim ağda yapmamın ilk sebebi temizlik

    0|0
    0|0
  • Ne düşünmeliyiz?

    0|0
    0|0
Yükleniyor...