Fikirlerinize cok ihtiyacım var...

Arkadaşlar benim 8-9 ay kadar süren bir ilişkim vardı, düşünün çok seven ilgili ve hep yanınızda olan sizi mutlu eden bir erkek son zamanlarda hakkınızda bazı dedikodular çıkıyor ve bu çocukla son bir ayınız hep kavgayla geçiyor ve ondan ayrılıyorsunuz.1 ay sonra erkek sizden bu ilşikinin bitmemesini ve sizi sevdiğini söylüyor ama siz ona çok iyi bir insansın ancak telafisi olmayan hatalar oldu diyorsunuz, arkadas kalmayı söylüyorsunuz o ise sizi sevdiği için buna dayanamayacağını çok üzüldüğünü söylüyor ayrıca bu erkek ilk defa sizinle ciddi anlamda birlikte olmuş bakir birisi sizin daha önce sorunlu uzun bir ilişkiniz olmuş bakire değilsiniz ve bu çocukda bunu kabullenmiş daha önceki ilişkinizde küfür hakaret vs olduğu için bitmiş ve bu çoçuğada güvenemediğiniz için ayrılıyorsunuz ama duygularınız hala var.Arkadaşlar durum böyle,şimdi aradan bir ay daha geçti ve bu kız beni aradı ağlamalı bir ses tonu ile görüşebilirmiyiz dedi müsait değildim 20 dk sonra aradım sordum ve bişey yok tamam önemli değil falan demeye başladı ben hala onu seviyor ve bekliyordum ısrar ettim ama bişey demedi sonra neden böyle yaptığını amacının beni üzmek mi olduğunu ve hala onu sevdiğimi mesaj attım..ama 2 gün oldu hiç ses yok sizce bu durumda ne yapsam boşver filan demeyin seviyorum çünkü, o beni çok üzdü ve şimdi ne yapsam oda benim kadar üzülür ve bana geri dönsün istiyorum umarsamazmı takılsam ne yapacağımı bilemedim..özellikle bayanların fikirlerine çok ihtiyacım var..


0|0
3|2

En İyi Kız Görüşü

  • Ben genelde bu numarayi biriyle ayrildgmda kendimi yalnız hissettigimde ya da sevgilim aldattiysa falan eski sevgiilime cekerim cunku insanin ilgiye ihtiyaci oluyor ve bence kiz ya baskasiyla konustu yda asil konustgu biriyle tekrar baristi tamam seviyor olabilirsin ama o sevseydi gerçekten 1 ay bekleyip aramazdi. Bu kadar da guvenme tahminimcede senn iyi biri oldgunu dusunuyor ve birlikteligniz bitti senden sogudu ama biri onu gerçekten uzerse kıymetini anliycak kendimden biliyorum vee mesajı kes yoksa daha cok sogur emin ol senden srekli mesaj gelmeye devm ederse kizda off bir git gerizekalı vvs. Gbi kendk kendine soylenmeye basliycak. Ozelliklede baskasindan mesaj beklerken heycanla telefonu acip senin numarani grunce daha cok sinirlenir ve sogur benim fikrim kendi haline birak ve baska limanlara yelken ac birini unutmanin yolu başkasından gecer

    Bunlari seni uzmek icin soylemedigimden de emin olabilirsin ve seni tanimasamda soruda yazdi g in kadar saf/temiz kalpli birinin uzulmesini istemem :)

    0|0
    0|0
    • Arkadaşım yorumunu yeni okudum ve kesinlikle en iyi cevaptı.. Bütün ilişkimiz boyu zaten bana karşı cok ilgili değildi seviyordu ama aşık değildi şu an bencede biriyle konuşuyor olabilir karakteri buna müsait yani beni yedekde tutuyor tahmin ediyorum.ama gercekten cok sevdim onu haketmediği kadar hemde neler yaptım neler bir bilsen ama bana 2 ay sonrada dönse salak gibi affederim neden böyleyim kendime çok kızıyorum. kendimi övmüyorum ama yemin ederim beni haketmiyor aslında..

    • Hepsini Göster
    • Birde arkadaşım peki neden 6 ay onunla çıktın sırf seni seviyor diyemi peki bundan sonra onu nasıl kendime aşık edebilirim bir yolu yokmu?

    • Ya ustune cok gidersen hic istemez akisina birak donecegi varsa doner yani zorla guzellik olmaz yine kendimi yerine koyarsam ben beratin sevgilisi olduğunu duyunca catlamistim hatta ayirmayi bile dusunmustum kiz arkadaslarim tavır yapinca vazgectim baska insanlarla konus mesela kiskanirsa zaten hala umut var demektir :)

Kızlar Ne Diyor 2

  • sakın umursamaz davranma çünkü seni deniyo olabilir.ara sor ama aşırı ısrarcı olma. muhtemelen aynı şeyleri yaşamaktan korkuyor yapman gereken özellikle güvenini kazanman. o seni isteyerek üzmemiştir şuan ki psikolojisinden kaynaklanıyordur. sen onu gerçekten seviyorsan zaten üzmeyi düşünmezsin. yavaş yavaş hayatına seni alabilir sabırlı ol. baktın yinede eski sevgilisini unutamıyor yapacak bişey yok demek ki gönlünde sana yer yok :(

    0|0
    0|0
    • Arkadaşım onun eski sevgilisiyle ilgili bir sıkıntısı yok.sadece bana güvenemedi bitirdi.ısrar ettim artık sevgili olamayız dedi. 1 ay sonra aradı nedense vazgeçti ısrar ettim mesaj attım dönmedi ne yapsam şimdi bilemiyorum.

    • hiç beklemediği süprizler yap sadece aramakla olmaz. yalnız takıldığı zamanlarda karşısına çık. telefonla anlatmaya çalışma yüzyüze konuşman daha etkili olur. böyle dedim diye aramaları bırakma mutlaka günaydın, iyi geceler mesajları bekler:)

  • umursamaz takılmak...bu sitede ya da insanlar arasında ne kadar çok adı geçen bir taktik bu...bu taktik olaylarına deli oluyorum.taktikler ile hiçbir yere varılabileceğine kesinlikle inanmıyorum.herkes olduğu gibi olmalı...

    0|0
    0|0
    • Peki arkadaşım bana tavsiyen ne olur?

    • Hepsini Göster
    • Yemin ederim ben öyle bir insan değilim inançlı saygılı bir insanım hakkında bişeyler duydum o kabul etmedi tartıştık sonra özür diledim ama ne yaptıysam affetmedi.

    • özür dilemeyi tercih edersen,onu sevdiğini de söyle ve ona biraz zaman ver.düşünsün...acele etme..bekle..onu seviyorsan zaten başkasıyla hop diye çıkacak değilsin..dönerse senindir..dönmezse nasıl olsa zaten onu unutmak için de zaman geçmesi lazım.zaten dönecekse iki üç aya kadar döner...

Erkekler Ne Diyor 2

  • seviyorsan barış

    0|0
    0|0
  • umursamaz takıl o zaman gelir kaçan kovalanır unutma;)

    0|0
    0|0
    • Öylemi diyorsun,hiç arayıp sormasam aramı tekrar.

Yükleniyor...