Sadece p*rno izleyip yattım külodumda kan var?

Adet günüm geliyordu odur değil mi? çünkü elimi hiç orama götürmedim


0|1
2|19

En İyi Erkek Görüşü

  • Merak etme düşünce gücün ile zarını yırtamazsın

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Adet kanidir o.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 18

  • adetin gelmiştir

    0|0
    0|0
  • Bozulmamistir icin raad olsun her kizin adet donemi. harici bazen kanamalari olur ama merak etmeyin kizlik zariniz saglam

    0|0
    0|0
  • hamilesin.

    0|0
    0|0
  • hahahahahhaaa yaaa amkkk yaaa filmden zqini uzatmış adam :)))

    0|0
    0|0
  • Odur odur endişe etme.

    0|0
    0|0
  • Uyurken belki kendini parmakladın

    0|0
    0|0
  • cahilsin hemde zir cahil

    0|0
    0|0
  • yani dokunmadan bozulanını duymadım dah büyük ihtimal adetten

    0|0
    0|0
  • Pornocular sana uzak atış yapmışlar

    0|0
    0|0
  • Ilişki yaşadinmi

    0|0
    0|0
  • götürmedin mi

    0|0
    0|0
  • Yok kendi kendini imha etti agzinliktan

    0|0
    0|0
  • vajinana bişey sokmadıysan korkacak bişey yok

    0|0
    0|0
  • O kan ondan değildir nasıl p*rno seversin

    0|0
    0|0
  • zar duruyor mu yoksa durmuyor mu?

    0|0
    0|0
  • Sürtümedin değilmi

    0|0
    0|0
  • Zarın varsa korkma ya bişi olmaz

    0|0
    0|0
  • Ben de izlyorn

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

  • Ulan varya ne bicim tiplersiniz 😂😂😂

    0|0
    0|0
Yükleniyor...