Penis kararması? Yardım lütfen?

Eskiden öyle bir şey yoktu fakat şu son 1 senedir var diyebilirim. Baş kısmında bir sıkıntı yok fakat gövdesinin yarısı kararmış durumda. Normal ten rengimden daha koyu gözüküyor. Bunun rengini normal haline getirmek için doğal , belki bitkisel bir çözüm biliyor musunuz ya da krem falan mı gerek yardım edin lüften bilen biri varsa cevap bekliyorum?

Güncellemeler:
İlgilenen yok mu ya lütfen bilen bildiğini paylaşabilir mi? İnternette araştırdım fakat kesin bir çözüm bulamadım
Yok mu yardım edecek kimse :(

0|0
3|1

En İyi Kız Görüşü

  • Ne gerek var ki

    0|0
    0|0
    • Görüntüsü hoşuma gitmiyor ciddi anlamda belirgin bir kararma var. Normal olmasını istiyorum

    • Hepsini Göster
    • Ben bulmustum bir seyler. Kadinlar klubunde falan vardi. Erkek odakli arama. Vajina diye de aratabilirsin

    • Peki bakarım sağolun

En İyi Erkek Görüşü

  • kanka geçen peniste mantar sorusu sormuştum sadece 1 tane kız cevaplamıştı anlayacağın senin sorunuda pek takmazlar çözüm olarak bitkisel yağları kremleri dene zarar gelmez ya da doktora git

    0|0
    0|0
    • Ne tür yağlar olacak onları bilmem lazım marka ismi bilmeden alamam. İnternet pek yardımcı olamadı bu sitede de yardım yok. Çare doktorda galiba. İlgilendiğin için sağol kardeşim.

    • ne demek rica ederim :-)

Kızlar Ne Diyor 2

  • Doktora git derim

    0|0
    0|0
    • Öyle yapıcam sanırım ilgilenen yok

  • Anaammm

    0|0
    0|0
    • ? Siz kadınlarda da böyle bir sıkıntı var diye biliyorum. Bildiğiniz bir çözüm yolu var mı?

    • Hepsini Göster
    • Benimkide hoşuma gitmiyor ama yapacak birşey yok bizi böyle kabul etsinler :)

    • Kendinizle barışık olmanız güzel bir şey. Tedavisi varsa uygularım fakat yoksa sıkıntı etmeyecem. Aynen öyle böyle kabul etsinler bizi :)

Erkekler Ne Diyor 0

Erkeklerden En İyi Görüş seçilmiş!

Yükleniyor...