Bana hemen erkekler yardımcı olsun...

arkadaşlar uzun süredir cinsellik konuşmuyoruz ve bugun konusucaz hani işte o eğilim var ben nasıl baştan çıkartabilirim sevgilimi?

oral seksde bahset demeyin nefret ediyorum. :/


0|0
0|13

En İyi Erkek Görüşü

  • valla gece yatıyomus ayagına gir o kudurur :D

    1|0
    0|0
    • nasıl yanii..

    • gece geceliğimi giydim geldim yanına de :) biraz biraz iş acılır öp beni de vs sonra gerisi gelr

Erkekler Ne Diyor 12

  • o eğilim derken ?

    0|0
    1|0
    • yani böyle teninin kokusunu özledim falan dedi. :) :$

    • Hepsini Göster
    • var..:D bulgar kızıyımm :D

    • abbboooo dime kız essahmı ? ;)

  • bugün çok sıcak falan de ordan yadır :D

    1|0
    0|0
    • ya konuya girişi yaparım ama fazla devam ettiremem ben :/

    • Hepsini Göster
    • yok yap demiyorum zaten ya :)) ama ne biliyim mesela ne desem hoşuna gidiyor siz erkeklerin?

    • burdan söylenmeyecek şeyler var :O :D

  • sen dudaklara dal

    0|0
    0|0
  • iç çamaşırlarından gir olaya :)

    0|0
    0|0
  • Lafı mafı boşver sen direk kulak memesine yapış yeter ;)

    0|0
    0|0
  • sürekli onun vücudunu öv..

    0|0
    0|0
  • Oral seksten nefret ediyorsan kafadan kaybettin sen oyunu.

    1|0
    1|1
    • neden her sey o mu yani.

    • Değil. Ama büyük bir parçasıdır. Bence tabi. Kişisel görüş.

  • Cinsellikten bahset :D

    0|0
    0|0
  • Neden nefret etmiyorsun peki?

    0|0
    0|0
  • aradığın erkek benım :))

    0|0
    1|0
  • üstünde ne var dan gir.. genelde hep öyle açılır konu. :D sonra mevzuyu kendine getir... yanıyorum gibisinden:)

    0|0
    0|0
  • Bu südyen çok sıkıyo diye gir sen bir yerden :D

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlar görüş yazmamış.

Yükleniyor...