İlk gece kan gelmemesi neden kaynaklı olabilir?

Yeni evliyim bakire olmama rağmen gerdek gecesi ufak bir acı hissettim ancak kanama olmadı. Sebebi nedir?


0|2
10|28

En İyi Erkek Görüşü

  • Kan gozukmesi sart degil.. akmasi da sart degil.. bu bizim. halkimizin uydurmasi.. tip , hymen. yirtilmadindan. kaynakli kanamanin, tek bir damla bile olabilecegini soyluyor
    Mutluluguna bak sen. esinden yana sikinti varsa jinekologa gidin. doktor zaten diyecek. ki, bu hymen , su kadar sure once yirtilmis. Daha cok taze vs..

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 27

  • Zarın esnek olabilir.

    0|0
    0|0
  • Esnek olduğu için illa ilk gece olacak diye bir şey yok sonraki denemelerinizde olabilir kanama ya da ilişkiden belli bir süre sonra da olabilir

    0|0
    0|0
  • Arada olur öyle üretim hatası

    0|0
    0|0
  • Kalın değildir aleti eşinin

    0|0
    0|0
  • Zar esnek olabilir

    0|0
    0|0
  • Esnek kızlık zarıdır. Ya da henüz tam anlamıyla kızlık zarın yırtılmamıştır.

    0|0
    0|0
  • hymenin (Kızlık Zarı ( esnek olabilir, doğumda doktor keser, rahat ol kasma.

    0|0
    0|0
  • Kim vurduya da gitmiş olabilirsin

    0|0
    0|0
  • Esnek olma ihtimali yüksek.

    0|0
    0|0
  • Bazı vajinalar ilk kerede bozulmazlar esnek oldugu icin

    0|0
    0|0
  • Esnektir zarın

    0|0
    0|0
  • Yetmemiştir

    0|0
    0|0
  • Esnektir belki

    0|0
    0|0
  • Esnek olabilir fakat jinekologa görünmende fayda var...

    0|0
    0|0
  • Zarin esnekligiyle kaynakli bir durum gelmemesi dogal

    0|0
    0|0
  • Xedelendi

    0|0
    0|0
  • Esnekmii

    0|0
    0|0
  • ya kız bozulmuştır daha once
    ya da pozısyon yanlış
    ya da kızlık zarı cok gerıdedır

    0|0
    0|0
  • Esnek kizlik zari.. bunu sende biliyor olmalisin..

    0|0
    0|0
  • Kanama dediğin şarıl şarıl kan g3lmiyo.. tecrübe var burda..

    0|0
    0|0
  • Esnek zarin vardir

    0|0
    0|0
  • Esnek olabilir zarın

    0|0
    0|0
    • kendimi kötü hissettim eşim hiçbir şey sormadı ama yine de insan bir tuhaf oluyor

    • Tabi kötü hissetmesi normal
      bir daha iliski yasadiginizda durumu açıklansın doktora bile gidebilirsin

  • Kızlık zarı esnek veya geridedir. Doğum esnasında yırtılır ancak

    0|0
    0|0
  • yapı meselesi

    0|0
    0|0
  • Esnek kızlık zarınız var demek ki doğumla yırtılır

    0|0
    0|0
  • esnek olabilir

    1|0
    0|0
  • Esnek zardan dolayı olmadı.
    Kafana takma süphen yoksa kimseye şüphe aşılama kendinden emin ol

    1|0
    0|0
    • tabiki ama bir an ben de şaşırdım neden gelmedi diye. bir tuhaf oluyor insan eşim hiçbir şey sormadı ama kendimi kötü hissettim

    • Hepsini Göster
    • doğru söylüyorsunuz ama içim içimi yiyor acaba içine şüphe düştü mü diye. Teşekkür ederim görüşünüz için

    • Tut kolundan götür doktora o halde

Kızlar Ne Diyor 10

  • Bazen iliski sirasinda kan gelmiyor olabilir bu zarin esnek olmasiyla alakalidir. bildigim kadariyla da bazi kizlik bozulmalarinda hic kan gelmedigi de oluyor. Yani esin icin tedirgin olman normal, icine suphe dustuyse tut kolundan doktora gidin.

    1|1
    0|0
  • Zar esnekligiyle, yapısıyla falan alakalı. Kan gelmiyor her ilk iliskide.

    1|1
    0|0
  • Çünkü bazı kadınların kanaması doğum esnada olur.

    1|1
    0|0
  • esnektir, nprmal bir şey kana bu kadar takılmayın

    0|1
    0|0
  • Esnektir

    0|1
    0|0
  • esnek zarlısındır belkıde

    0|0
    0|0
  • Esnektir

    0|0
    0|0
  • esin bunu sorun etti mi?

    0|1
    0|0
  • Bende de gelmemisti peceteyle bastırınca hafif pembemsi küçük kan bulasmisti

    0|1
    0|0
  • Esnek zar

    0|1
    0|0
    • yani yırtılmamış mı oluyor böyle olunca?

Yükleniyor...