Regl öncesi kızlar?

Regl öncesi kızlar ?
Ben de demin börek fırında fazla kalıp biraz yandı diye ağladım ve çok canım istemesine rağmen sinirden yemedim. Sonra fark ettim ki regl öncesi dönemdeyim cidden berbat bir his aşırı duygusallık hassaslık. Beylere hikaye gelebilir ama kızlar size de oluyo mu?


0|0
10|2

En İyi Erkek Görüşü

  • E tabi sonradan aşık suratlar :)

    0|0
    0|0
    • Asık surat en yumuşak hali 😄

    • Aslında regl döneminde izin verilmeli bir kaç gün çalışan bayanlara :)

En İyi Kız Görüşü

  • Ben var ya kafayı yiyorum sinirden. Normalde gülüp geçeceğim en ufak birşeye bile ellerim titremeye başlıyor etraftakilerle kavga ediyorum bir kere annemle babam benle dalga geçtiler şakasına tüm gün biriktir biriktir en sonunda patladım cinnet geçirmişim elimde biblo parçaladım resmen sakinleştiğimde odada benden başka kimse yoktu ertesi güne sakinleştim :/

    0|0
    0|0
    • Hım😕 bende duygusallık olarak kendini gösteriyo dediğin givi normalde güleceğim şeye sinirlenip ağlıyorum ben de hiç annemle tartışmam yok yere kadına sinir yapıyorum 😂

    • Hepsini Göster
    • Ama ben eşyalara zarar vermiyom😂

    • ne güzel :D

Erkekler Ne Diyor 1

  • Ama cok saçma o zaman bu kandirmaca sevgilim beni kandirdi demekki

    0|0
    0|0
    • Ne kandırması

    • Hepsini Göster
    • Tesekkürler sizde aglamadan atlatirsiniz umarim bu dönemi :)

    • Olmuyo ama sağol😄

Kızlar Ne Diyor 9

  • deliler yaa :D borege mı küstün kız Allah senii :D benım kızdıgım seyler genelde normal seyler olur ama tabı o donemde had safhada

    0|0
    0|0
    • Ya böyle saçma sapan şeyler işte ama napıyım 😄 kesin kendimden utanıcam sonrasında ama elimde değil 😂

  • Dogrudur oluyor boyle. Ben de odevim istedigim gibi olmayınca aglamıstım birkac ay once. :D

    0|0
    0|0
    • Hahahahhh aynen ya saçma sapan haller 😄

    • Papatya cayı icebilirsin canım rahatlatıyor biraz, yatmadan yarım saat 1 saat once falan hem uyku getiriyor hem baya relax yapıyor.

    • Uykum da gelmiyo bozuldu düzenim iyice 😄 papatya yok ama rezene adaçayı var onu yapıp içeyim. Ağrıyı önlüyo ve o da sakinleştiriyomış

  • Bende sinirlilik yapıyo.

    1|0
    0|0
  • Benimde her sarkiya agliyasim gelir 😂

    0|0
    0|0
  • ben tatlı krizine giriyorum

    0|0
    0|0
  • Bende olmuyor :/ biseyimde normal olsa sasarim

    0|0
    0|0
    • Ay ne güzel olmasın zaten. Hala regl olamadım delircem 😂

  • Regl öncesi duygu değişimleri çok oluyor 😐

    0|0
    0|0
    • Eskiden inanmazdım ama son bikaç aydır baya şiddetli yaşıyorum valla çok kötü hissediyorum farkındayım da bitse de kurtulsam bu psikolojiden

    • Hepsini Göster
    • Aynen çok anormal olsa da normalmiş

  • Bence bazım durumlarda abartılıyor.

    0|0
    0|0
    • Bak ben de öyle diyodum hatta bilimsel bir dayanağı var mı çok saçma falan diyodum. Ama son aylarda şiddetli yaşıyorum bunu bildiğin gibi değil

  • FDGH:fdH:bFDG:hFG bendede çok oluyo Şu an hatırlamaıyorum ama

    0|0
    0|0
    • Örnekleri okuyunca biraz rahatladım 😂
      Çok da canım istiyodu sıcak sıcak 2 saat oldu hala yemedim sinire bakar mısın

Yükleniyor...