Kayganlasma icin?

Esim iliskiye girerken eline tukurup penisine bulastirip oyle giriyo bundan cok tiksiniyorum acaba bu benim vajinamda iltihap ve yara olusmasina sebep olurmu?


0|3
6|40

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

  • Jel alsın canım söyle de. Fiziksel olarak hasta olmasan bile psikolojik olarak başka hastalıklara yol açar.

    0|1
    0|0
    • @gizli çok doğru söylüyorsun fakat bazı jeller de idrar yolu enfeksiyonu yapıyor?

    • Hepsini Göster
    • @kadırga123 ben anlattıkça asabim bozuluyo boşver. Sıktım seni eley. Teşekkürler

    • Ne sıkması saçmalama vallahi ben memnunum söyle sen. Benm konuşmaya ihtiyacım var belki de nerden bileceksin gel işte bee

Erkekler Ne Diyor 39

  • Eşin çok fazla P:::no izlemiş vaktiyle.
    Oysa 5 dakikalık ön sevişmeyle zaten fazlasıyla kaygınlaşıyor.
    Senin açından zararlı olur, özellikle dişlerini düzenli fırçalamıyorsa. O şekil yerine oral yapabilirsiniz...

    0|0
    0|0
  • olmaz.

    0|1
    0|0
  • Sanki vajinan ıslanmıyormuş gibi ne saçma bişi tiksinir insan, haklısın yani..

    1|0
    0|0
  • Pis heriff, tükürmek iğrenç bişey canım odun bu adam bence... pislik yapacağına sana özen göstersin seni iyi uyarsın, sana uzun ve bilincli ve etkin bir şekildd oral yapsın... ben her ilişkimde partnerimi oral ile orgazm ederim sonra ıslanmış vajinaya girerim, en iyi kayganlaştırıcı kadının kendi suyu dur... eger kadının kuruluk problemi varsa kayganlaştırıcılar var onlarda çook etkili penis iyi kayıyor onunlada... Ama en güzeli kadını oral ile boşaltıp da sexe başlamak

    0|0
    0|0
  • Esinin agzinda iltihap oluyomu?

    0|1
    0|0
  • Ahhaaha ulan gece gece

    0|0
    0|0
  • Tükrük steril sayılır. Ama seksten önce ellerin çok iyi yıkanması gerekir.

    0|0
    0|0
  • Tükürük antiseptiktir

    0|1
    0|0
  • yok olmazda kayganlastırıcı varrr

    1|0
    0|0
  • Olabilir insan agzindaki bakteri baska hicbir canlida yok. Durex in urunleri iyidir kullanin.

    0|0
    0|0
  • Ağzı temiz değilse sorun yaratır tabi
    Hem seni yalayacağına kendine niye tükürüyorki

    0|0
    0|0
  • durex kayganlastirici alin

    0|0
    0|0
  • Herseye sebep olur bu aslinda senin iliskiye hazir olmadığını tam ıslanmadığını gösterir normalde vajina kendi islakligiyla kolayca kaygan hale gelir

    0|0
    0|0
  • ön sevişmeyi uzatın hıcbırseye gerek kalmasın.

    0|0
    0|0
  • Girmeden önce birazcık sürttürüp ıslansan oda içene tükürmemiş olur 👍

    0|0
    0|0
  • ne midesiz kocan var ona öyle yaaa pislik insan

    0|0
    0|0
  • Kayganlastirici alin o zaman madem senin icin sikinti

    0|0
    0|0
  • bu vajinaya girişi kolaylaştırır bişey olmaz. sen eşini penisini kendi tükrüğünle ıslat.

    0|0
    0|0
  • enişte işi biliyor

    0|0
    0|0
  • Bol tükürük iyidir

    0|0
    0|0
  • olur

    0|0
    0|0
  • Olmaz tabikide ama kayganlastirici alin kokulu

    0|0
    0|0
  • Söyle eşine bide ön sevişme olmadan mı başlıyorsunuz siz

    0|0
    0|0
  • yok canımss tükürükden bişi olmaz

    0|0
    0|0
  • kayganlaştırıcı alın

    0|0
    0|0
  • Yok bisey olmaz kaygan olsun diye yapiyo

    0|0
    0|0
  • Jel kullan kuruysan satılıyor her markettevaar

    0|0
    0|0
  • Olmaz saçmalama :/

    0|0
    0|0
  • bu işin raconu bu

    0|0
    0|0
  • Şu seks hayatinizi buraya yansitmayin bugun cuma yani mubarek gun bilmem anlatabildim mi !

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    9

Kızlar Ne Diyor 5

Yükleniyor...