Karnımın ağrısından öleceğim?

Arkadaşlarım kardeşlerim regl oluyorum ve 18 yaşındayım ilk defa bu kadar sancılı geçiyo ne yapmalıyım sizce? nasıl geçer bu işteyim bilginize önerileriniz nedir?


0|0
3|12

En İyi Erkek Görüşü

  • Senin de işin zor ya.. :///

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

Erkekler Ne Diyor 11

  • izin alma dönme şansın varsa dön dinlen.. ağrık kesici herzaman yanında olmalı bu gibi durumları önlemek için. geçmiş olsun

    1|0
    0|0
    • izin alamam ağrı kesici de içmek istemiyorum

  • sıcak suya havlu tut sonra suyunu sıkıp havluyu karnına bastır bu ağrını giderir. Eğer bu durum tekrar ederse salak salak sitelerden onerı bekleme dırekt doktora gıt.

    0|0
    0|0
  • Ayak iç bileklerine masaj yap

    1|0
    0|0
  • 1 adet majezik ile bol bol ada çayı iç.

    1|0
    0|0
    • Majezik beni tahtalı köye gönderiyo :D

    • Hepsini Göster
    • Tebrikler valla ben sevgilime karnım ağrıyo desem geçer der bu kadar uzak yani

    • insan, insandan farklıdır.

  • kaslarının yumuşatılması lazım

    1|0
    0|0
  • Bazi urologlar sancili gecen adet surecinde masturbasyon oneriyorlar. Bir denemeni oneririm.

    0|0
    0|0
  • Kekik bulursan kaynat ve iç rahatlatıyor kardeşimden biliyorum😉

    0|0
    0|0
  • gecmıs olsunda bu regl ney merak ettımm

    0|0
    0|0
  • Sıcak su torbası bulma ihtimalin var mı ya da masaj yaptırma ihtimalin

    0|0
    0|0
  • Papatya çayı iç canım.

    0|0
    0|0
  • hastaneye gidip dikloron iğnesi yaptırıcan 1 saat sonra hiçbir şey kalmaz

    0|0
    0|0
    • ay iğneden korkarım

    • 5 10 saniye sıkıcan dişini ilk yarım saat biraz yakar ama sonra şükür edersiniz

    • işteyim gidemem zaten

Kızlar Ne Diyor 2

  • çok rahatsız ediciyse bir ağrı kesici al canım.. tok karnına al

    0|0
    0|0
  • Arveles iç geçer canım tok karnına iç

    0|0
    0|0
Yükleniyor...