Sapıtmadan cevap?

Evli erkekler, bekarlarda evli duşunsunler 5 dk kendilerini; bise sormak istyorum. Karınızı temizlermiydiniz kendi yapamıyo kendini yaralıyo kesiyo. Siz uflenirmisiniz yoksa yaparmısınız. Lutfen dalga gecmeden. Teşekkürler


0|2

En İyi Erkek Görüşü

  • nikahta, iyi günde kötü günde, hastalikta saglikta diye söz veriliyor.
    Insan esine herzaamn yardimci olmali. Bilmedigi konularda yardimini esirgememeli.
    Üfleyen püfleyen hanzolar banyoya girince hanimina gel sirtimi kesele diye bagirmayi biliyorlar ama. ;)

    1|1
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • benimki temizliyo valla :D

    1|3
    0|0

Erkekler Ne Diyor 58

  • Lazere yollarım olur biter. Ona harcayacak zamanı başka şeylere harcarım.

    2|1
    0|0
  • Yaparım elbette neden olmasın eşime her zamam yardım ederim her konuda

    1|0
    0|0
  • Temizlerdim.

    1|0
    0|0
  • Yaparım.

    1|0
    0|0
  • Temizlerdim.
    Eşim/sevgilim, hayat arkadaşım, altından bile alırım, sıkıntı değil benim için.
    Sevdiğim insandan iğrenmem/tiksinmem.

    1|0
    0|0
  • Evlilikte hersey olur neden olmasin

    1|0
    0|0
  • ne salak salak sorular bunlar. ya bir kendiniz olun. Seni seven yapar heralde burada cevap arıyyorsun geri zekalımısın kızım sen.

    1|1
    0|0
    • Belki 1 kere 2 kere yapar sonra der yap ogren yapamam. Ogren sen bana yap dicek belki

    • Hepsini Göster
    • 😳 tamam

    • soru kapanmıştır o zman :D

  • Dalga gecilcek ne var rahatla ya , erkekten erkege deisir yorgunum sonra der gecer veya yapar.

    1|0
    0|0
  • Niye yaralason ki soruncmu var

    1|0
    0|0
    • Beceriksiz hatunla ewlenmisin haberin yok. Buyuk supriz we utanç

  • Yaparız ya.

    1|0
    0|0
  • yardım isterse yaparım. sonuçta evliyiz utanılacak bir şey değil.

    1|0
    0|0
  • hayat müşterek yeri geldiğinde yapılır

    1|0
    0|0
    • Dewamlı sana yaptrck. Kendisi yapamiyo beceriksiz

    • Hepsini Göster
    • ben de yaparım ama her zaman yanında ben olmayacağım için öğretirim :) nasıl bir durumun içindeyiz ya hahah

    • :D saol guzel cewap

  • Nasıl kesiyor? Jilet mi kullanıyor. Jilet kullanan karı istemiyorum zaten.

    1|0
    0|0
  • ben yardım ederım kuaforum nasıl olsaaaa bılgım varrr

    1|0
    0|0
  • sevgilim olmayanları da temizliyorum ben :) meslek icabı :))

    1|1
    0|0
    • anladım mesleğini ben bir rast geldim o manzara insanı hayata küstürür 3 güün konuşturmaz

    • Hepsini Göster
    • Haklısin

    • ama sevgililerime de yapıyorum tabiiki.

  • Yaparımm

    1|0
    0|0
  • Yaparım.

    1|0
    0|0
  • tabiki yaparım onu yaparken de türlü türlü fanteziler yapılır ve olay zevke dönüştürülür.

    1|1
    0|0
  • Neyi temizlicez anlamadım niye üflüyoz

    1|0
    0|0
  • yaptım bile

    1|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    38

Kızlar Ne Diyor 5

  • Temizlik derken ne anlamda

    1|0
    0|0
  • kendi kendini bir insan nasıl yaralar ki yardım ederdim ben. Eşimden niye iğreniyim ki

    1|1
    0|0
    • Hepsini Göster
    • her seferinde zaten olmaz da hani bir ameliyat olur flan ben bakarım tabi

    • @melismelis16 ne trolu be arkadaş yapamiyoda eşim yapar mi dmsti bende ondan soruyorum artı merak ettm bende. Ablash uşeniyo yapmaya

  • yaoar tabi...

    1|1
    0|0
  • Herseyi yapiolarda onu niye yspmasinlar

    0|0
    0|0
  • Bence yapmamalı o kadar değil qnq

    1|0
    0|0
    • Kendini kesmesine göz yumucan yani.

Yükleniyor...