Erkekler bu gerçekten doğru mu?

Bir duyuma göre erkekler hoslandiklari kızları Rüyalarında görüp onlarla farklı şeyler yaparlarmış Rüyalarında (rüyalanmak?) Acaba bu doğru. Mu


0|0
3|30

En İyi Erkek Görüşü

  • o aşırı abazalarda ya da cok düşünenlerde olur 1 kere sevdigimi gördüm ondada reyada sarılıyorum kokusunu hissediyorum felan hiç fantazi yapmadım :D

    2|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Doğru ya da yanlış ne farkeder rüya sonuçta

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 29

  • Doğrudur ama bu bayanlar içinde geçerli bir durum bence bir kaç sevgilim de bunu dile getirmişti. Ama asla kötü bir şey düşünülemez aksine güzel bir durum. Ancak çok severse yaşanacak bir durum ki bilincaltına işlemis olasıdır.

    1|0
    0|0
  • her duyduğuna inanma.. hiç bir zaman böyle bir şey başıma gelmedi.. dediğin şekilde yani.

    0|0
    0|0
  • Bir Duyuma Görede Bazıları Her Duyduğunu, Okuduğunu Gerçek Sanırmış..

    0|0
    0|0
  • değil ben kimseden duymadım öğle birebir rüyada kiminle yattığını tam gören sizde oluyormu bilmem yani siz rüyalandığınızda kiminle yaptığınızı yüzde yüz biliyormusunuz

    0|0
    0|0
  • Kesinlikle degil. Bende sevdim ama onu hic pis emellerime alet etmedim.

    0|0
    0|0
  • Ne yaparlarmış anlayamadım :)

    0|0
    0|0
  • Doğru degil

    0|0
    0|0
  • aslaaa başkası ile yaparım :)

    0|0
    0|0
  • %100 öyle bir şey yok

    0|0
    0|0
  • Miş miş miş de mış mış mış

    0|0
    0|0
  • sacmalik..

    0|0
    0|0
  • hiç rüyalanmadım arkadaş birileri anlatsın nedir bu rüyalanmak :D :F:D:D

    0|0
    0|0
    • Rüyasında o kızla beraber olmak

  • Rüyalanma anında hangi kız denk gelirse artık

    0|0
    0|0
  • yok biraz uydurma

    0|0
    0|0
  • Ben sevdiğim kızı göre bilmek için 5 saniye razıyım kaldı ki rüyada başka şeyler yapiyim

    0|0
    0|0
  • Cok ruyalanirim ama hic sevdigim kadini gormedim. Genelde bilmediklerimle ugrasiyorum :)

    0|0
    0|0
  • Her türlü tanıdık tanımadık yaparlar kim girdiyse o rüyaya vay haline 😂

    0|0
    0|0
  • bir duyum nereden?

    0|0
    0|0
  • her erkek kendi rüyasını kontrol edebildiğini düşünsene hergün çarşaf değişirdi...

    0|0
    0|0
  • hoşlandıklarımı hiç görmedim keşke görsem hiç tanımadığım kişileri görüyorum

    0|0
    0|0
  • hepımızde ruyamızda adriana limayı goruyoruz haklısın

    0|0
    0|0
  • Bazen

    0|0
    0|0
  • ne alaka yaa :
    )

    0|0
    0|0
  • Rüyalanmanın hoşlanılan kişiyle alakası yoktur. Sonuçta rüyalarımızı kontrol etme gücümüz yok

    0|0
    0|0
  • Olabilir bilinç altı bu hersey olabilir

    0|0
    0|0
  • hoşlanmayla ilgisi yok hiç görmediğin biriyle bile yapabiliyosun

    0|0
    0|0
    • Hmm peki çok güzel bir kız ve gerçekten acayip hoslaniyosun hayal eder misiniz

    • bişey hissettiğim kızı asla hayal etmedim

  • Evet doğrudur hatta mesela akşam duş aldın uyudun ruyalandın sabah tekrar duş almak zorunda kaldığımız oluyo

    0|0
    0|0
  • Hiçbir erkek sevdiği kız hakkında öyle düşünmez

    0|0
    0|0
  • şaka maka da ben hiç rüyalanmadım ya la

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

  • Umarım öyle bişey yoktur

    0|0
    0|0
  • Doğru bende eskı sevgılımle yapıyorum hep ruyamda

    0|0
    0|0
Yükleniyor...