Regl agrisiyla başa çıkamıyorum ne yapicam?

Bu sabah başladı, karnım agrimiyor ama belim kırılacak gibi ya yalnız yaşıyorum bir de ne yapicam ne iyi gelir tavsiye lütfen


0|1
9|16

En İyi Erkek Görüşü

  • bir yerde okumuştum regl ağrıları o an orgazm olursan birde kasıklara sıcak kompleks yaparsan geçiyormuş ama sadece okumuştum umarım işinize yarar

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Sıcak su torbası, sıcak bişeyler iç majestik iç. Eğer çok çok kotuysen kalk hastaneye git serum vursunlar.

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 15

  • uzan ve dinlen ayaklarının altına yastık koy ağrı şiddetliyse ılık duş al ilaç olarak mazejik kullan

    imkan varsa çilek muz ceviz fındık siyah üzüm pates yersen iyi gelir

    sıcak havlu kullan bitki çayları iç ıhlamur adaçayı kekik çayı civan perçemi

    çikolata ye

    kafeinli içeçeklerden uzak dur

    1|0
    0|0
  • Gecmiș olsun kıyamam ben sana ya canım benim bir duș al sonra sıcak bitki caylarından iç

    1|0
    0|0
  • Erkek basima diyorum ki sicak havlu koy...

    1|0
    0|0
  • Genelde orgazm iyi gelir.
    Ayrıca tatlı olan şeylerden uzak dur.
    Türk kahveside iyi gelir.
    Geçmiş olsun.

    1|0
    0|0
    • Reglken nasil orgazm olucam ki bisey yapamam

    • Hepsini Göster
    • Suyla da hic yapmadım ki 😞

    • Canım özme kendini dene bak çok iyi gelir.
      Yanında olsaydım nasıl yapıldığını gösterirdim ama. 😌

  • Sicak su torbasi ya da acil servis :)

    1|0
    0|0
  • apranax ford. sıcak su torbası.

    1|0
    0|0
  • Sıcak tutun doğal bitkisel çözümler vardır

    1|0
    0|0
    • Çok geçmiş olsun keşke elimden bir şey gelse de acınızı hafifletip alabilsem

  • :D abartmayın yahu

    0|0
    0|0
  • Beline sıcak şu koy ve mümkünse yatarak geçir gününü bakacak kimden yok mu

    0|0
    0|0
  • Canim igne vurdurcan hastanede. Bakireligin gittiginde iyilesiyormussun.

    0|0
    0|0
  • Evlenmen lazım istersen doktora sor

    0|0
    0|0
  • Bir an önce evlen. Komik gelebilir ama çözüm bu.

    0|0
    0|0
  • Sıcak su duş süt

    1|0
    0|0
  • masaj yapayim, gecer o zaman

    0|0
    0|0
  • geçmiş olsun öncelikle yardımcı olucam sana

    0|0
    0|0
    • Teşekkür ederim, nasil

    • Hepsini Göster
    • @GüvensizimHemdeÇok aynen öyle bir de okuyorum diyor

    • Sen zeki olmasan buda halen seni kandırmaya devam edecekti. Senin yerinde bir başkasıda olabilridi ya neyse. İyi yapmışsın eline diline saglık.

Kızlar Ne Diyor 8

  • Sıcak su torbası

    1|0
    0|0
  • sıcak su falan koy agrı kesici , bitki çayları v. s veya acile git iki iğne tamamdır

    1|0
    0|0
  • Ağrı kesici iç.

    1|0
    0|0
  • Kekik çayı bana iyi geliyor

    1|0
    0|0
  • abazaların önerdiği tavsiyeye bak orgazmmış!!! nerenizden uyduruyonuz anlamadım sizi, acile falan gidip iğne yaptırmada ağrı kesici falan kullan

    0|0
    0|0
  • kafein kullan, iyi geliyor...

    0|0
    0|0
  • Soğan suyu iyi geliyor

    0|0
    0|0
  • Kadın doğuma git yumurtalıklarında kist olabilir baktırman lazım çünkü hayatımızı etkileyecek kadar ağrıması normal değilmiş bana böyle denmişti ama ben korktuğum için gitmedim hala acısını çekiyorum sen korkma git

    1|0
    0|0
    • Canım benim ilk gün böyle oluyor bir de çalışıyordum öğlene kadar ayakta kaldım ondan galiba her zaman böyle olmuyor bir de bel ağrısı bendeki

    • Cevabını biliyosan neden soruyosun ki

    • Ben neden ağrıyor demedim ne iyi gelir demiştim, yine de teşekkür ederim

Yükleniyor...