Sürekli vajinamda sivilce cikiyor yardim?

Arkadaşlar sürekli vajinamda klitorisin hemen yanı nda yani iç tarafta. çok sisiyor nohut kadar oluyor. Fakat ucu cikmiyor ve sıksamda çok çok aciyor. neden oluyor acaba?


0|0
7|24

En İyi Erkek Görüşü

  • düzenli cinsel ilşkin var mı

    0|0
    0|0
    • Hayir kimseyle birlikte olmadim sadece masturbasyon

    • Hepsini Göster
    • Hayir yok

    • gizliktan çıkayım görüşlerimizi paylaşalım

En İyi Kız Görüşü

  • doktora git

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 23

  • Pislikten kokuyor zaten orası pis pis olacağı o

    0|0
    0|0
  • Sivilce değildir. Doktora başvur.

    0|0
    0|0
  • Hpv olabilir

    0|0
    0|0
  • Git doktora göster :D

    0|0
    0|0
  • gecmsı olsunnnnnnnnnnnnn

    0|0
    0|0
  • temiz bakmıyorsun vajınana biraz ılgılen

    0|0
    0|0
  • Permatik vurmasana bacim #Dasdfghjk

    0|0
    0|0
  • Tabaka o sivilce degil.

    0|0
    0|0
    • Hayir sivilce çünkü çok aciyor ve gün gün büyüyor.

    • Hepsini Göster
    • Ama farklı yerlerde cikiyor kis olmaz

    • Sivilce nohut kadar olmaz ki? Mastürbasyon yapıyor musun?

  • seks isteğin olunca sivilce çıkması normaldir

    0|0
    0|0
  • opeyim gecsin

    0|0
    0|0
  • bozucan oynama okadar

    0|0
    0|0
  • doktora git başka bişeydir belki

    0|0
    0|0
  • Hpv olmasın?

    0|0
    0|0
    • Nedir o?

    • Hepsini Göster
    • Hayir henüz cinsel birlikteliğim olmadi ama bakire değilim belli olur mu? Muayene sırasında

    • Muayene yaptırman gerekiyor internetten resimlerine bakarakta örnekleyebilirsin eğer benziyorsa hattta aynısıysa hpv dir cinsel birlikteliğin olmadan serpmez ama öpücükten veya her türlü cinsel yaklaşımdan kolayca serpebilir.

  • bir dermatoloji uzmanına görünmelisin

    0|0
    0|0
    • Muayene olmaya utanirim ya.

    • Bayan doktora git sağlık bu saçmalama hocam nohut büyüklüğü diyorsun risk seviyesi akne seviyesi ve ucu yok git biran önce

  • Yag bezesi olabilir yaglı şeylerden uzak dur geçerr kendilinden.

    0|0
    0|0
  • Fazla ıslaklık ve tükürükten

    0|0
    0|0
  • Kıl dönüyor olabilir

    0|0
    0|0
  • senin vajina kurtlanmış

    0|0
    0|0
  • Kılları neyle alıyorsun

    0|0
    0|0
  • Ne sıklıkla mast yapiyosun veya agda yapıyorsun

    0|0
    0|0
  • Batık ya da kıl batması olması? Jilet mi kullanıyorsun

    0|0
    0|0
    • Hayir krem

    • Tüy dökücü krem mi kullanıyorsunuz? O zaman kullanmış olduğun deterjan ve yumusaticidan ya da giydiğin iç çamaşırından kaynaklı olabilir , cildiniz hassas ise

  • kendiliğinden yok oluyomu peki?

    0|0
    0|0
    • Evet iki ay falan buluyor bazen.

    • Acil bir doktora görün derim ihmal etme

  • çok terleyen birimisin

    0|0
    0|0
    • Hayir cildim çok kurudur zaten ve yuzumdede hic cikmaz, zaten herşeyin dogalini kullanirim. zeytinyağlı sabundan başka birşey surmem vücuduma ama hep oluyor ya.

    • alerji ya da sıcaktan olan bir şeydir bu genellikle

Kızlar Ne Diyor 6

  • bartolın bezı ıltıhabı olabılır. temızlıgıne dıkkat et ve dr a cık.

    0|0
    0|0
  • Bu normal degil sivilce olmayabilir doktara gorunmelisin

    0|0
    0|0
  • Sivilce degil baska birsey olablr mi canm doktora git istersen. Arkadasimda vardi benm

    0|0
    0|0
  • Mantarını bir çeşidi bende De vardı

    0|0
    0|0
  • Mantar olmasin

    0|0
    0|0
  • Mantar olabilir doktora git kaşınıyodur da bazen

    0|0
    0|0
    • Sivilce ama bu

    • Sivilce gibi oluyor zaten bende de olmuştu. Böyle küçük acıyodu patlatmaya çalışınca mantar olunca öyle çıkıyormuş krem ve fitil vermişti geçmişti.

Yükleniyor...