Kapat

Kızlık zarı zarar görmüşmüdür?

Sevişmeden ileri gitmedim 2 parmak soktu 1 2 saat sonra külotunda kahverengi lekeler gördüm baktığım kadarıyla geri yattıgından o kan bekleyip o hale gelebilirmiş sonradan gelme ihtimali varmış kanın doktora gidip kontrol ettirmek istiyorum lekeler fazlaydı bişey olmuşmudur


0|0
3|25

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

  • Madem bu kadar telaş yapacaktın ne diye parmak sokturdun ki

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 24

  • Birşey olmamıştır

    0|0
    0|0
  • vajinana her hangi bir şey (parmak) girdiyse muhtemelen kızlık zarın yırtılmıştır.
    o gelen kan da zarın yırtılmasından dolayı değil zarın arkasında biriken kandan olabilir.
    bir üroloğa danışırsan senin için daha sağlıklı olur.

    0|0
    0|0
    • Ama baktıgım cogu yerde parmakla bozulmayada bilir deniliyodu

    • canım benim, kızlık zarı dediğin şey incecik bir zar. yol yürürken düşsen bile yırtılabilecek bir şey velev ki parmak sokmuşlar vajinana. çok derine inmediyse bile ki, 2 parmak diyorsun, zarar görmüştür.
      dediğim gibi bunu ancak bir üroloğ veya kadın doğum uzmanı söyleyebilir. biz sadece genellemeler üzerinde yorum yapabiliriz.

    • Teşekkürler

  • Gitmiş sanki. Parmak sokuyor yahu tabiki gidecek

    0|0
    0|0
  • Aynadan bak anlarsin

    0|0
    0|0
  • Patlamış gitmiş kardeşim

    0|0
    0|0
  • Muhtemelen artık kiz değilsin 3 4 bm girdiyse geçmiş olsun artik

    0|0
    0|0
  • olma ihtimali çok yüksek uzman tarafından kontrol ettirmende fayda var

    0|0
    0|0
  • Bakiresin ve parmak sokmasına izin verdin öylemi :) tebrik ediyorum..

    0|0
    0|0
  • iki parmak sokmuş daha ne soksun soba borusumu soksun,

    bozulmuş işte.

    1|0
    0|0
  • olmuş işte

    0|0
    0|0
  • Tebrik ederim artık kadın oldun

    0|0
    0|0
  • olmamistir bisi korkmaaa

    0|0
    0|0
  • Büyük bir ihtimal kızlık bozuldu nekadar kaç cm içeri soktun parmağını

    0|0
    0|0
  • Olabilir muhtemelen bozulmuş

    0|0
    0|0
  • Kizligin bozulmus

    0|0
    0|0
  • muhtemelen olmuştur

    0|0
    0|0
  • Canın yandysa aniden parmak girince geçmiş olsun kadınsnn.

    0|0
    0|0
  • Arkadaş bakiresin parmak niye sokuyor

    0|0
    0|0
  • zihnin bakire olmadıktan sonra, vücudun bakire olsa kaç yazar.

    0|0
    0|0
  • en fazla delinmiştir zar

    0|0
    0|0
  • Kadin dogumcuya gt

    0|0
    0|0
  • Basin sagolsun senin ki vefat etmis

    0|0
    0|0
  • Kızlık sadece kızlık zarın kanarsamı bozuluyorsun? Her boku ye, sonrada kızlık duruyor diye hıyarın biriyle bakireyim diye kandır evlen!
    Ulan hiçmi dürüst kız kalmadı, madem ziktiriyorsun, ver hakkını, köküne kadar soktur

    0|0
    0|0
  • parmak filan ne ayaksınız lan siz, ya tam yapın ya hiç yapmayın. böyle yapıpta sonra bakire olduğunuza anca Kadir İnanır..

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

  • kontrol edemediniz mi kendinizi

    0|0
    0|0
  • geçmiş olsun büyük ihtimalle kızlığın gitmiş

    0|1
    0|0
Yükleniyor...