Kızlık zarı muayenesi nasıl yapılır ve her hastane yapar mı?

soru gayet açık kızlık zarı muayenesi her kadın doğumcu yapar mı özel bir hastaneye gidicez sevgilimle ama ne diceğimizi bilmiyoruz daha önce muayene ettiren var mı ?

Güncellemeler:
yav kardeşim soruyumu anlamıyosunuz birlikte olduk kan geldi biraz ama kız arkadaşım öyle doktora gitmek istiyo ben napıyım şimdi

0|0
3|6

En İyi Kız Görüşü

  • kız için üzüldüm.

    0|0
    0|0

En İyi Erkek Görüşü

  • gitmiş zarı işte patlatmışsın

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

  • Kan gelme durumunda bozulmuştur ama her doktor yapmıyor sanırım savcılık izni gibi şeyler duymuştum internetten bir doktor bulmak daha kolay olur sizin için

    0|0
    0|0
  • Niye böyle bir şeye gerek duyuyorsunuz ki

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 5

  • Para karşılığı yapılıyor

    0|0
    0|0
  • kız arkadaşını muayeneye mi götüreceksin? sen ne çeşit bir pisliksin yaa..

    1|1
    0|0
  • kendin yap aç bak gözle yapılan bir muayene 5 saniyeni alır yandex görsellere bak fikir edin kolpaya gelme

    0|0
    0|0
  • bu ne olum la bu nasıl bir eziklik ya yuh ya yuh

    0|0
    0|0
  • Sen bile yaparsım çok basit, yanakları hafif arala gözüküyor zaten

    0|0
    0|0
Yükleniyor...