Durmaliydim ama yapamadim... Gay miyim:(

ArkAdaşlar 2 gündür çökmüş haldeyim.. İlk sorum bu benim. Geçen gün banyo yaparken mastürbasyona başladım. Çok güzel gidiyordu.. Ama sonra gözüm bir anda banyodaki boy aynasına takıldı.. Orada kendi popomu görüyordum.. Yüzümü çevirmem gerekiyordu biliyorum. Ama yapmadım:((( devam ettim. Kendi popoma bakarak boşaldım.. Ben gay mıyım?:( hem de çift taraflışından... Çok kötü hissediyorum.. Ne yapmam gerekiyor:( yardımmmm...


0|0
4|9

En İyi Kız Görüşü

Kızlar Ne Diyor 3

  • Değilsin sadece ass seviyorsun.

    0|1
    0|0
  • ne kadar meraklısınız ya biri sorar lezmiyim biri sorar gaymıyım.. içinden gelen bir şey bu lezbiyenleri izledin diye lezbiyen olamazsın g*tüne baktın diye gaymı olacaksın ..

    1|0
    0|0
  • sanmam

    0|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 9

  • alakası yok gay olmakla .zevk almak için bir etki olmuş sadece poponu görmen .illa erkek düşünüyorsun anlamına gelmez .bir kız poposuda gelebilir aklına .

    0|1
    0|0
  • lan yarıldım :))

    0|1
    0|0
  • Gay değilsinde Türkiyede bir ilksindir Gülmekten kırdın geçirdin ortalığı nerden buluyorsunuz böyle soruları

    1|1
    0|0
  • ahaha uzun zamandır böyle gülmemiştim :D

    0|1
    0|0
  • değilsin..

    0|0
    0|0
  • şeytana uymuşsun :D

    0|0
    0|0
  • Biraz sapıklığa girmiş senin ki normal de dönmen gerekirdi ama sende popocusun o yüzden o zevk anında demek ki mukayet olamadn kendine eğer canin erkek isterse o zaman kork kendinden git köprüden atla

    0|1
    0|0
  • gece gece şaka yaptın sanırım :)))))

    0|1
    0|0
    • Kafama taktim... Dusunup duruyorum... Saka falan degil... Belki de abartiom. Bilmem. Kurt dustu off

    • bidaha yapma sakın yapma yoksa ilerisini düşünmek istemiyorum

  • Bir dahaki mastürbasyonunu p*rno izleyerek yap.

    0|1
    0|0
Yükleniyor...