Kapat

Beyler sevgiliniz bakire, sevgilinizle yatakta öpüşseniz devamı gelir mi?

Sevgiliniz bakire ve daha önce hiç oral anal öpüşme de dahil hiç birşey yapmamış yani kısaca deneyimsiz.. Onunla yatakta öpüşmeye başlasanız(ilk sizinle öpüşüyor) devamını getirir misiniz?


0|0
2|17

En İyi Erkek Görüşü

  • Ha şahsi olarak soruyorsan ben bir yerde dururum nikah yoksa. Bel altına inmem.

    Böyle düşüncelerin var ise eğer:

    Zaten öpüşüyorsun ve yataktasın. Üst üste binme kaçınılmaz. O anda sürtünme de başlar. Şehvet artar. Arttıkça da kontrol kaybolur. O noktada kendini kontrol etmek istemez insan. Ne olursa olsun diye düşünür. Adam o noktada zorla ırzına geçse hiç bir şey iddia edemezsin.

    Ha karşındaki kız ise... Çoğu erkek sallamaz. Oh bir güzel bozayım, en birinci ben olayım diye düşünür. Gelmeseymiş, yatmasaymış, ben yapmasam başkası zaten yapacak diye düşünür ve büyük bir zevkle çatır çatır... Bir süre kullanır, her türlü pozisyonu denerler sonra da, "sende istiyordun, diktiririz" der ve "sen daha iyilerine layıksın" diye arkasına tekmeyi basarlar...

    O yüzden, nikah yok ise, nişana bile güvenme. Yok aileler tanıyor falan... Hepsi hikaye. Trişka. Bir güzel becerip "zaten kız değildi" diye iftira bile atarlar. "Nikah" dediğimiz olay sırf bu işleri meşrulaştırmak için var...

    4|1
    0|0

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder
Sponsorlu

Erkekler Ne Diyor 16

  • bu o anki duruma alacağı sorumlulğa vs daha baska yazılı olmayan içimizdeki korkulara baglı..

    0|0
    0|0
  • İradeye hakim olunamayabilir, onun için tehlikeli sularda yüzmemek lazım.

    0|0
    0|0
  • devamı gelir ama kızlığına dokunmam. çünkü sonumuz ne olur belli değil. hayatını hiçe sayamam.

    1|0
    1|0
  • getiremez çünkü ilkinde heyecanla korku karışık ortamda zevk almaz ve devamını getirmek yemez.

    1|0
    0|0
  • asla getirmem öpüşmede kalır

    2|0
    0|0
  • İşi yatakta öpüşmeye kadar götürmem

    0|0
    0|0
  • sağ çıkmaz ordan o :D

    0|0
    0|0
  • o işin devamı kesinlikle gelmez. dudaklar birbirinden ayrıldığı anda kız zaten çekinmeye başlar

    sen tecrübelimisin

    0|0
    0|0
  • yüzük takmadan getirmem...

    0|0
    0|0
  • yatakda diyorsun

    0|0
    0|0
  • gelir ya da gelmez bizim o an ki kararımıza ya da reaksiyonumuza baglı ben burda ne desem boş..

    0|0
    0|0
  • hayır asla bozmam bozuk değilse girmem

    0|0
    0|0
  • gelir tabiki neden gelmesin ama bazıları kendilerini tutabilir bence :D

    0|0
    0|0
  • devami gelebilir

    0|0
    0|0
  • neden olmasın ..

    kız arkadaşımda tamam derse artık sonuna kadar giderim...

    0|0
    0|0
    • tamam demesse?

    • karşı taraf onaylamazsa yapılacak haraketin adı tecavüzdür..

      ben gazozcu nuri , coşkun olmak istemem...

  • belki girmez ama ellenmemiş okşanmamış bölge kalmaz. öpüşmeyle kalmaz o iş. girmez belki ama girmesi hariç herşeyi yaparsınız onun da bir anlamı yok yani.

    0|0
    0|0
Sponsorlu

Kızlar Ne Diyor 2

  • Deneyimsiz hatun yatağa geliyorsa ilk deneyimini yaşamak istiyordur.

    0|0
    0|0
  • biz birlikte uyumuştuk evet uyumadan once ılk kez bırıyle surtunurek bısey yasamıstım. hatta onu denemek ıcın kulagına senı ıstıyorum demıstım buna ragmen bana dokunmamıstı. olmaz engellememiz lazım kendimizi demişti ve o zaman cok daha guvenmıstım ona. halada guvenıyorum.

    1|0
    0|0
Yükleniyor...