Kapat

Bacak arasi temizliği hakkinda lutfen yardim herkese +1 ?

Merhaba
Ya temizliğe son derece önem veriyorum iki gunde bir duş alirim hergun ic çamaşır degisirim tırnak diş bakimina dikkat ederim ama yardimci olun lutfen
Ayiptir soylemesi bu testislerin ardindaki kılları ne yapicaz? Ter tutuyor koku yapıyor yani pis neticede ne yapmalıyım


0|0
1|5

En İyi Kız Görüşü

  • İki günde bir yikaniyorsun temiz olduğunu düşünüyorsun. Hmmm

    0|1
    0|0
    • Bu yorum iki oldu garip olan ne? Dus ile banyo farkli dedi digeri oylemi

    • Hepsini Göster
    • En kötü sabah uyandığında duş al uyumadan duş al yeter

    • Her gun zor yaa da iki gunde bir saglam yapıyoz iste

En İyi Erkek Görüşü

  • Eğilip kokluyormusun arkadaşım hergün duş alan birinin testisi nasıl kokar.

    0|2
    0|0
    • Reis egilip koklamiyorum tabiki ic camasirdan bu sonuca ulastim hergun degistiriyom ikinci gunden sonra kotu kokuyor camasir

    • Hepsini Göster
    • Dedigim zaten testis degil afedersin kil ter tutuyor e yuruyunce biraz ter camasiri kokutuyor sorun kilda :)

    • Emin ol fazlasıyla kıllıyım. Hiçte böyle dertlerim yok

Sponsorlu

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlardan En İyi Görüş seçilmiş!

Sponsorlu

Erkekler Ne Diyor 4

  • Midem kalktı la :)

    0|1
    0|0
  • İki gunde bir dus aliyosun ve temizlige onem veriyosun hmm.

    0|1
    0|0
    • Garip olan nedir

    • Dus ve banyo yapmak ayri seylerdir. Dus hergun alinmali, banyo ise ortalama 3 gunde bir. Dus gun icinde ter, toz ve olu derilerinden arinmak icindir. 2 gunde bir dus alman 1 gun boyunca pis gezdigin anlamina geliyo

    • Enteresan farkli mi? Dustan kastim gir keselen iyice yikan 20 dk kadar

  • kes sende

    0|1
    0|0
  • Makasla kısa tutmaya çalış :D Oraya jilet felan sokma toplar eline gelir :D :D

    0|0
    0|0
    • Orayi kesmek biraz dert tüy dokucu krem aklima yatti sen ne dersin buna

    • Tüy dökücü yara yapabilir

    • Yapma yaa neyse iyice bir arastiralim hele de

Yükleniyor...