Kapat

Kiz arkadaşım beni seviyosan sunnet ol dione yapicam?

Kiz arkadaşım beni seviyosan tekrar sunnet ol ancak sana öyle inanırım diyor ve bende olduğumu söylüyorum olsun beni seviosan bidaha ol dio bidaha olma gibi bişey var mı ben ne yapıcam kizlar siz neden böyle bişey istiosun uz


1|0
3|7

En İyi Kız Görüşü

  • Erkekliğinden ol sonra hiç yüzüne bakmaz

    0|0
    0|0
    • Yok okadar diildir

    • Hepsini Göster
    • ...

    • İstiyorum

Kızlar Ne Diyor 2

  • Bir daha ol demek kökten kesmek oluyor bence. d. d gördü mu de ol diyor. d

    0|0
    0|0
  • Ya sacmalama olduysan bı daha beden oluyosun bu ne bıcım fantezı çüküne zararı olur bı kız ıcın bu kadar dusmeyın

    0|1
    0|0
    • Seviosan

    • Hepsini Göster
    • Komedı gercekten sende kıza dıret ozaman oda kız sünneti olsun kardes kardes yasarsınız

    • Ya korkuyorum seviyorum da yok diyorum anlamio

Erkekler Ne Diyor 7

  • sünnet olman için müslüman olman gerek müslüman değilsen olma ve amerikadaki üniversiteler bile sünneti onaylıyor

    0|0
    0|0
  • Seninle testesteron geçiyor Gardaş 😀

    0|1
    0|0
    • Saçma gelio ya mantıksız bisey istio nası yapicam

  • Olma. olmak zorunda değilsin. Kendini niye kasıyorsun?

    0|0
    0|0
  • Sacmalik senin erkekligin gider haberin olsun

    0|0
    0|0
  • sende beni seviyorsan ver debi ne diyecek

    0|0
    0|0
  • oldum de mal nerden bilcek gelin izeyecek mi :) aklını kullan (:

    0|1
    0|0
  • kaçarı yok olucan

    0|1
    0|0
    • sen sünnet olmdınmı

Yükleniyor...