Adet gecikmesi masturbasyon ile alakalimi?

Adetim 5,6 gün Her ay gecikiyor. Acaba masturbasyondan mi diye korkuyorum, Haftada 3 kez falan yapiyorum masti. Doktora gitmeyi dusunuyorum ama doktor Anlar mi masturbasyon yaptiğimi? Cok onemli..


0|1
3|21

En İyi Erkek Görüşü

  • Stresten dir

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

Erkekler Ne Diyor 20

  • Anlamaz kimse ne yaptığını, gönül rahatlığıyla gidebilirsin.

    2|1
    0|0
  • alakası yok

    0|0
    0|0
  • Uzun mu yapıyorsun

    1|0
    0|0
  • 1-Regl döngüsüyle mast. hiçbir alakası yoktur. Bu döngü kişilerde stress, yaşam tarzı, kullanılan ilaçlar, yeme içme besin durumuna göre değişkenlikler gösterebilir.
    2-Doktora gittiğinizde mast. yaptığını asla anlayamaz, sadece alttan muayene yaparak cinsel ilişkiye girip girmediğini anlayabilir.
    3-daha başka soruların varsa yardımcı olmaya çalışırım.

    0|0
    0|0
  • Yaşadığın gecikmenin mastürbasyonla alakası yok. Dr'a gidip hormonal test yaptır.

    0|0
    0|0
  • hayir. doktor nerden anlasin senin ne yaptigini. Onlar sadece anatomik seyleri anlarlar.

    0|0
    0|0
  • Mast ile alakası yok onun.

    0|0
    0|0
  • Adetin her ay 5 6 gün gecikiyorsa adet döngün düzensizdir. Mastürbasyon ile alakası yok.

    0|0
    0|0
  • haftada 3 kez , sende ki ateş nedir ya :)

    0|0
    0|0
  • doktor nerden bilsin mast yaptığını yaa alnındamı yazıyor :D
    git şikayetini anlat..

    0|0
    0|0
  • rötar yaptı

    0|0
    0|0
  • anlamaz nerden anlasın hormon testi ister senden kan tahlili

    0|0
    0|0
  • Yapma kiziim sende cokmu önemli

    0|0
    0|0
  • Kac ginde bir dokunuyon bal kutuna

    0|0
    0|0
  • Oha beni aşmış bu

    0|0
    0|0
  • off anlasa nolacak? doktor hiçmi yapmamış mk şeysini.

    0|0
    0|0
  • kendini hamile bırakacan dikkat et

    0|0
    0|0
  • Nerden anlar ya sende ya

    0|0
    0|0
  • Mast yaptığını nerden anlayacak ya git sen bir muayane ol

    0|0
    0|0
  • Öncelikle geçmiş olsun bunun uzaktan yakından ilgisi yok dert edip kafana takma sebeblerden biri bu süreçte hasta oldunmu grip ya da üşütme gibi

    0|0
    0|0
    • Evet evet oldum grip

    • tamam dert etme gecikmesi sadece hastalığın kaynaklı

Kızlar Ne Diyor 2

  • Mastürbasyonla alakasi yoktur aksine adet olmadan 1 gün önce yapmak karın agrimasini engeller

    0|0
    0|0
  • gitmeden once 3 gun mast yapmazsan anlamaz. Kizariklik olmasi sorun. Ki zaten sen gidip 5-6 gun adetim gecikiyor dedigin ac bakayim demeycek. Hormon testi yaptiracak sonuclar iyi cikarsa, hava degisikliginden diyecek. Cok normal bir durum yasadigin. Ben her sene yasarim mesela kislari ayin baslarinda adet gorurum yaz geldikce sonlarinda gorurum. Doktora gitmene gerek yok bence

    1|0
    0|0
    • Yaaaa gerçekten mi Çok cok sağol gerçekten içim Rahatladi Resmen ya cok yardimci oldun sagoll

    • RIca ederim , isine yaramama sevindim :)

Yükleniyor...