Bakire ve bakir olmayanlar..Yaşadığınız şey için pişman mısınız ?

Benim evliliğe doğru giden bir ilişkim var 5. Yılımız bitti..İlk defa onunla oldm herşeyi onunla yaşadım onu çok seviyorum..Ama cinsellik yaşadıktan sonra pişmanlık duyduğum oluyo ailemi düşündükçe utanıyorum..Kızlar sizde de oluyo ku böyle..


0|0
3|17

En İyi Erkek Görüşü

  • umarım evlilikle sonuçlanır. ya bir sebep çıkar evlenemezeniz ne olacak düşündün mü?

    1|0
    0|0
    • Çıkmaz..Hiçbir sıkıntımız yok çok mutluyuz..Evlenemezsektr onun olduğum için pişman olmam.Zaten o olmazsa evlenmem..

    • geleceği bilemezsin. ya adam ölse, ya da evliliğe mani bir hastalığa yakalansa, ya da ailesi engel olsa, ya da bilemezsin kadının birine aşık olsa.

      geleceği kim bilebiliyor ki sen bu kadar eminsin?

    • Ailevi problemler olmuştu zaten ama atlattık..2 mizden biri ölmezse evlenicez.Bir engeli olursa da onun yanında olurum herzamsn..Sevgimden de sevildiğimden de eminim..

Erkekler Ne Diyor 16

  • bakir olmamaktan değil olmaktan pişman olan erkek vardır.

    kadınların da bakire olmamaktan pişman olamsının tek sebebi toplum, din ve aile baskısıdır. yani insanın doğasında olmayan olgulardır.

    1|1
    0|1
    • bana yazacak bir şey bırakmamışsın. +1

    • Toplum ve aile kesinlikle..Çünkü benim de düşününce mantığıma yatmıyo.Dinsel ve toplumsal kültürden dolayı bakirelik bizde sanırım altın değerinde..Ben yaptığımın yanlış olduğunu asla düşünmüyorum çünkü sevdiğim adam ve yıllarımı verdim ilişkime..Sadece aileme yanlış yaptığımı düşünürüm arada bu da bilinçaltı..

    • hanımefendi ailenizin sizin bacak aranızı bilmesine lüzum yok. aileniz olduğu için, fikirlerini de değiştiremeyeceğiniz için özelinizi özel olarak yaşamaya devam edeceksiniz. ilerideki eşiniz de bekarete önem veren biriyse zaten sizi salt bir insan olarak değil, din toplum gibi olguların yarattığı değer yargılarıyla istiyor demektir. size uymayan böyle bir insanla da birlikte olmanız saçma olur zaten.

  • siz evleneceğinizden ve mutlu bir yuva kuracağınızdan emin iseniz pişmanlık duymayın .içiniz rahat olsun .bu zamana kadar kararlı ve dürüst olduğunuz için mutlu olmalısınız .

    1|0
    0|0
  • Cinsellik çok keyiflidir, zevk aldığım bir şeyden neden pişman olayım ki?

    1|0
    0|0
  • adamlığı bakirlikte arayan kadın olursa onun işi sakat çünkü erkeklerin çok zaafı vardır , kadınlar gibi kendini tutamaz onun için doymuş bir erkek sadakat konusunda daha verimlidir. şimdi bana karşı çıkacak olanlar mutlaka vardır ama mantıklı düşününce doğruluğu görecekler .

    0|1
    0|1
  • her şey güzelse, bir sıkıntı yoksa, evliliğe doğru da gidiyorsa sal gitsin ne var ki. hayatın boyunca seni ailen mi kumanda edecek. sen tek başına bir bireysin. Allah gecinden versin birine bir şey olsa sen tek başınasın. böyle düşünme. sevgiline güveniyorsan kendini ona teslim et. ruhunu besliyorsun. onu seviyorsun. normal şeyler. ama tabii ki de korunmayı ihmal etmeyin.

    inşallah mutlu bir yuvanız olur.

    1|0
    0|0
    • Ben ya da o ölmezsek seneye yazın düğünümüz olacak..Ona çok güveniyorum beni onun kadar seven,değer veren bir insan asla bulamam zaten..Teşekkür ediyorum..

    • dünyada bundan güzel bir şey olamaz. birbirinizin kıymetini bilin. rica ederim. kal sağlıcakla.

  • Evet, çok pişmanım ruhumu ve bedenimi temizleyecek birini arıyorum :(

    0|0
    0|0
    • Dalga geçme yahu.Kadın olmadığın için anlayamıyosun tabi..

    • Takma bu kadar bacak arasını kafana.

      Pişman olmaya değecek bir şey değil.

  • bi bakireye aşık olursam evlenmeyi düşünebilirm.

    0|2
    2|1
  • gayet normal.

    1|0
    0|0
  • bakir ne demek onu bilmiyorum açıkcası :)

    1|0
    2|2
  • bu soruya neden cevap veriyorum biliyor musn? çünkü hem iğrenç hemde zavallısınız.bunu sorabilecek düşünce varsa sende bu soruyu sormamalıydın..evlilik cinsellik mi demek?

    0|1
    3|0
    • Arkadaşım evlilik tabiki cinsellik demek değil..Ben ne diyorum sen ne diyosun yahu.

    • nyse sktr et.ne sen bunu anlıcak kafadasın nede ben anlatacak kadar umursuyorum

    • Ok

  • ((namusa zar gözüyle bakılan toplumun kadınlarıyız))

    namusa hangi gözden bakılmasını tercih ederdiniz?

    0|0
    0|0
    • Kızlığını kaybeden kadına namussuz diyosan eğer vajinal seks yapmayan oral anal yapan genç kadınlar var.Kadının namusu verdiği yeminleridir sana olan sadakatidir. 2 damla kan mı kadını namussuz yapıyor

    • Hepsini Göster
    • Ters cevap verdiysem özür dilerim..

    • önemli değil

  • Yazık ya şu gençliğin haline hemde çok yazık, keşke bu zamanda doğmuş olmsaydım,

    1|0
    0|1
    • Neden ayıp mı insanın sevdiğiyle,evleneceği adanla bırşeyler yaşaması ?

    • merak edıyorum ya senınle evlenmse ortada kalcaktın bence bıran oncede nıkahı yap bellı olmaz

    • Haziran ayında istemeye gelecekler Ağustosta nişan seneye de düğün kısmetse ..

  • bakire olmassa taşlarım vallaa :P şaka bir ana cık evlenmem asla postayı koyarım :D

    0|0
    0|0
    • İyide ben zaten sevdiğim adamla oldum seneye de evlenicez ne alaka şimfi

    • ya sana laf yok öyle bir yerde yaşıyorumki kadınlardan nefret ediyorum mesela :D psikolejimi bozdular

  • illa ki olur ,evlilik dışı yapılması hiçte hoş değil bence

    0|0
    0|0
  • Sekiz kızla yattığıma ilk ilişkiye girdiğim kızın seni seviyorum diyerek inanıp bakirliğimi ona verdiğim için , sonra dan erkeğin oros,pusu olduğum için pişmanım .

    0|0
    0|0
  • pişman olacak insan yatmaz zaten.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 3

  • evet ailenize yanlış yaptığını düşünmekte sonuna kadar haklısın. ne kadar uzun süreli olursa olsun ilişkiniz eşin değil sonuçta. bugün beraber olup, yarın evlenseniz bile doğru olmazdı, gelinlik giymenin özel bir anlamı kalmıyor böyle olunca.

    0|0
    0|1
    • Esasında çok değer verdiğim bişey değil sonuçta sadece cinsellik için evlenmiyoruz ama toplum baskısı var malesef toplumumuzda.Bende kendimi kötü hissediyorum..:(

    • toplum dan değilde kendimize saygımızdan yaşamamamız lazım evlenmeden.

  • bizimde 7 yıllık ilişkimiz var daha yeni birlikte olduk sayılır, pişman olmuyorum birbirimizin ilkiyiz öyle olmalıydık.olmuyorum diyorum ama içimde derinlerde bir yerde tarif edemediğim hüzün var :(

    1|0
    0|0
    • Anlıyorum seni canım..Bende herşeyimi sevincimi,mutluluğumu,gözyaşımı onunla yaşadım.Ondan sonra hayat bana cennet oldu..Onunla yaşadığımdan dolayı değil pişmanlıgım..Aileme ihanet etmiş gibi hissediyorum.:(((((((((

    • Hepsini Göster
    • Aminnn canımmm kendine çok iyi bak fazla da kafaya takmayalım en azından uzun süreli ve bizi seven adamlarla yaşadık bunu..İyi geceler ...

    • evet :) bende öyle yapıyorum. sanada iyi geceler canım .

  • benimde 1 senelik bir ilişkim var. ve bundan yaklaşık 4 ay önce birlikte olduk. herşeyi onunla yaşayabildiğim için açıkçası pişmanlık duymuyorum. benim ilkimdi. yaptığım için mutluyum hatta..

    1|1
    0|3
    • Umarım çok mutlu olursunuz..

Yükleniyor...