Erkekler sünneten kalan izleriniz varmı?

ilkokula giderken sünnet olmustum vee sünneten sonra penisim de sünnet izleri kaldı dikiş izi gibi de değil bildiğimiz kalıntı et parcası böyle 2 yerde falan var resim atmadan anlatması zor bu parcayı ve basınc biraz artınca acı da yapıyor.

sizde de böyle sünneten kalan izler parcalar var mı bunu bir tedavisi var mı yardım


1|2
1|6

En İyi Kız Görüşü

En İyi Erkek Görüşü

  • Kardesim sünnet derisini tamamen alamamis, eger rahatsizlik veriyorsa urologa git, cok kücük cerahi müdahale ile halletsin... Bunun utanacak cekinecek bir tarafi yok, o seni psikolojik hep rahatsiz eder, git yaptir kurtul... En azindan doktorun fikrini al, belki gerek bile yoktur..

    1|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlardan En İyi Görüş seçilmiş!

Erkekler Ne Diyor 5

  • Sünnet izi ama az ama çok her erkekte kalır ama senin durum biraz diğerlerinkinden farklı. Baskı uygulandıkça acıyan et parçasından bahsediyorsun. Küçük bir cerrahi müdahale gerektirir diye düşünüyorum. Üroloğa bir göster.

    0|1
    0|0
  • aynen kaldı

    0|1
    0|0
    • Nasıl bir iz peki kardeşim benım durumuma benzermı yoksa normal deri nın ustunde bir fazlalık gibimi yoksa bildiğimiz dikiş izimi

    • dikiş izi.

  • Yok oyle senin dedigin gibi veya baska turlu bir sey yok sen doktora git

    0|1
    0|0
  • Birader bir doktora git yanlış kaynamış sanki ama o başın altındaysa o herkezde vardır heralde

    0|1
    0|0
    • ya sekilde bir sorun yok dikiş izi de yok ta nasıldiyim derim dikişi yutmus ta sonradan dikiş kopunca o arası kopru gibi boşluk kaldı ama cok öyle gevsek bişi değiş sıkı bir et

    • Kanka his varsa ilerde erken boşalma bile yaşatır sen hertürlü git doktora

    • yok ordan bir his zevk almıyorum sadece işte orası biraz daha hassas pontolon üstündne kasırken falan deng gelınce bazen acı yapıyo cinsel ilişkide herhangi bir şeyini görmedim daha görcek kadadr cok ta olmadı zaten o da ayrı bilmiyom gidicem...

  • Var ve hiç beyenmiyorum

    0|1
    0|0
Yükleniyor...