Kendiliğinden boşalınca da günah oluyor mu?

önce şunu sorcam o beyaz sıvı seksten sonraki boşalma anında gelen sıvı mı yoksa başka bişey mi?
eğer aynı şeyse mast yaptıktan sonra beyaz beyaz çok az bir şey geliyor ondan sonra abdest alıyorum
ama ertesi gün tuvalete çıkınca o beyaz şey çok daha fazla geliyor
yani çiş yaparken gelen akıntıdan sonra da abdest almalı myız sonuçta bilerek yapmıyorum kendiliğinden geliyor.


0|1
4|26

En İyi Erkek Görüşü

  • gerek yok abdest almana lakin vicdanını rahatlatmak istiyorsan al lakin bence gerekmez.

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Aynen fazla orgazm olunca ertesi gün falan da oluyor gusül alsan iyi olur. sonuçta onu yapmasan ertesi gün de o olmayacak

    0|2
    0|0

Erkekler Ne Diyor 25

  • Kendiliğinden cünüp olursan ve daha büyük günahlara bulaşmamak için mastürbasyon yaparsan bu günah değil. Ama keyfi amaçla ulaşılan tatmin günahtır.

    Şüphe oluşturan her durumda gusül abdesti alınması tavsiye edilir.

    0|0
    0|0
    • ama mast yapmak ikisini de kapsıyor hem zevk almak istiyorsun günaha girmemek içinde kendi kendine mast yapıyorsun

    • Mesela evli değilsin ve zina yapmaya meğillendin ya da böyle bir ortam oluştu. İşte o zaman zinaya düşmemek adına mast yapılmasında problem yok. Başka hertürlü günah. Allah zaten uykuda düzenli olarak o ihtiyacımızı giderecek sistemi kurmuş

  • nasıl kendiliğinden geliyor yahu 1 gün sonra :o

    0|0
    0|0
    • bilmiyorum beyaz yoğun bişey yapışkan

  • Gusül abdesti almadan önce idrar yapılırsa uzun beklemeye gerek yoktur. İdrar yaptıktan sonra gusül abdesti alınabilir. Bu durumda gusülden sonra meni veya mezi (buyuk ihtimal kastettigin) veya vedi gelecek olsa tekrar gusül abdesti almaya gerek yoktur.

    0|0
    0|0
  • bosaldiktan sonra MUTLAKA idrar yapip ondan sonra gusül alinmali.
    eger gusül aldiktan sonra idrar yaparsan ve o kati artiik yani vedi cikarsa tekrar gusül gerekir!

    0|0
    0|0
  • insanoğlu kendini nasıl zora sokmuş, her daim şeyini gözle çıktı mı çıkmadı mı, günde 5 kere gusul alırsın artık, araplar ne yapıyor acaba, onların şeyi de kurak galiba iklimleri gibi :D

    0|0
    0|0
  • Şehvetle boşalma olmadığı sürece güsl gerektirmez. O vajinanın içinde kalan akıntıdır. Günlük akıntıda olabilir. Onlar güsl gerektirmez.

    0|0
    0|0
  • evet

    0|0
    0|0
  • yanlış bilgi bunlar hem fıkhi konu olarak hem tıbbi olarak yorumluyorum. AEH te hekimim biolojik olguyu yanlış bilgilendirmişler kızım

    0|0
    0|0
  • GÜnah falan değil boşalın

    0|0
    0|0
  • Harama bulaşmadan istediğin kadar boşal.

    0|0
    0|0
  • Burayı fetva bürosu olarak görüp sorduğumuz sorulara cevap ararsak yaniliriz hep yorum çünkü onun için ciddi bir konu bu bu yuzden ya ilmi hale bak ya da bu işleri bilen birine sor ki yanilgida kalmayasin

    0|0
    0|0
  • Ne akışkan hatunsun sen öyle. Tutku bisküvi gibi

    0|0
    0|0
  • Olmaz

    0|0
    0|0
  • Bn gunde 3 posta atyom cok gunah kazaniom

    0|0
    0|0
  • 100 kişiye sorduk 1 populer cvp aldık. Boşalma varsa gusül alacaksın

    0|0
    0|0
  • gerekmez diye biliyorum,

    0|0
    0|0
  • Yeterli orgazm olamiyosun ondan

    0|0
    0|0
  • almalisin oda orgazm sayilir

    0|0
    0|0
  • Olmaz olmaz ama fazla zorlama makine yanmasın

    0|0
    0|0
  • senın kanallar arızalı

    0|0
    0|0
  • Davay davay

    0|0
    0|0
  • Zevkten olmadığı sürece abdeste gerek yok günahta kazanmazsın insani birşey sonuçta

    0|0
    0|0
  • yok beaa neden gunah olsun

    0|0
    0|0
  • Yok canım sadece ilişki ve mast sonrası almalısın

    0|0
    0|0
  • Hımm bir sorun olabilir sizde

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 3

  • Normalde gusül erkekle münasebete girince alınır. Yani illa biriyle bir şey yapman lazım. O gelen mezi oluyordu galiba. Zevk suyu denen şey. Bunun için aslında gerek yok gusül almaya ama biz yine de alıyoruz 😊

    0|0
    0|0
  • Mekruh 😂

    0|0
    0|0
  • Abdest almana gerek yok

    0|0
    0|0
Yükleniyor...