Eşimin apışarası kokusu?

Lütfen ciddi cevap verin. Biz yeni evliyiz. Eşim ona oral yapılmasından acayip hoşlanıyor ama ben artık dayanamıyorum. Tuhaf bir kokusu var ve bu koku duştan çıktıktan 1 saat sonra bile hemen oluşuyor. Her erkeğin mi böyle? Yani adam yıkıyor da ama neden en ufak bir terde hemen kokmaya başlıyor anlamadım. Netten biraz baktım testislere sürülen kozmetik ürünleri varmış ama ne kadar faydalı bilmiyorum. Erkeklere sorum şu; eşim ne yapabilir? Bu koku sizde de oluyor mu? Siz ne yapıyorsunuz? Kızlara sorum şu; eşinizde veya sevgilinizde böyle bir durum var mı? Varsa ne yapıyorsunuz? :/


1|0
11|28

En İyi Erkek Görüşü

  • O andaki yılamayla geçmezki o koku. Artık ne kullanıyorsa yıkanırken (sabun, duş jeli) onun kokusu bastırıyor gerçek kokuyu. Etki geçince de gerçek kokuyla başbaşa kalıyorsun.

    Öncelikle günlük temizlik lazım. Her gün duş almalı ve o bölgeyi kurulamalı. Çok kuru olması gerekiyor. Gün içinde de kuru tutmalı.

    Eşiniz önce bir saunaya gitsin. Sonrasında eczaneden Travazol krem ve ilaçlı bebe pudrası alsın. Bunları eczanenin önereceği şekilde kullanmalı. Muhtemelen kasık mantarı da var. Gozle görülmese bile vardır. İçeriģinde hiç polyester veya elastan barındırmayan %100 pamuklu iç çamaşırı kullansın. Günlük değiştirsin. Bu şekilde o kokudan kurtulabilirsiniz. Başka çözümü yok.

    2|1
    0|0
    • Çok fazla terlediğini söylüyor yani gün içinde kuru tutması neredeyse imkansız çünkü en çok terleyen bölgesi orası. Kesin mantar Mıdır ya onu hiç düşünmemiştim

    • Hepsini Göster
    • Rica ederim. Alakan için tekrar teşekkür ederim :)

    • Bende rica ederim 😊

En İyi Kız Görüşü

  • İyi liflenmiyordur. Bu erkekler kafadan bir su döküp çıkıyorlar duştan. Çoğu pisler

    5|2
    0|0

Erkekler Ne Diyor 27

  • Vallaha durum zor belli ki adamı bebekken tuzlu suyla iyi yıkamamışlar siz bir de deniz tuzu ya da kaya tuzuyla bölgeyi ilişkiden önce biraz ovalayın tabi kuru tuzla degil ıslatılmış tuzla. Bir de aktarlara danışın ama pipiyi karıştırmadan.

    0|0
    0|0
  • En iyi sekilde yikansa bile hamama bile gitse ic camasirini giyip uzerine pantalonu cektimi.. o bolgede isinma baslar--genetigi dolayisi ilede sicak olmalidir uretim bakimindan.. tabi killarin cokluguda isiyi ve teri korukler... yani 1 saat sonra kokmasi normaldir... netice olarak orala basladan dusa girmek erkek icin sarttir --islak mendille silmek kokuyu giderir ama bu seferde onun berbat tadina maruz kalirsin... avrupali kadinlarin ya da ruslarin istutmadan once turk erkeklerini direk dusa yollamalari buyuzdendir cunku , milletce bu konuda gorgu bilgi sahibi degiliz.. haftada 1-2 kere banyo yapan adam dolu etrafla yazin hepsi les gibi kokuyor... aletimiz tas gibi olmus azginligimizin dorugundayken dusa girmek zorunda kalmisligimiz coktur... cunku saati denk getiremeyip 3 saat once falan yikanmisizdir... duj jeli kullanir iyice temizlerse 2-3 saat rahat eder --ustun koru yikanirsa 1 saat zor dayanir...;)

    0|0
    0|0
  • yapacak birşey, terinden oluyor o koku çok çabuk bakteri ürüyor terinde.
    koltukaltı için antiperspirant deodarantlar var bakteriyi engelleyen ama apışarası için bilmiyorum.

    0|0
    0|0
  • Bu yapısal bir durum mecburen ilişki öncesi sürekli duş alması gerekir kozmetik ürünler asla kullanmayin ben aromatik duş jelleri kullaniyorum

    0|0
    0|0
    • Nasıl daha aza indirebiliriz ya

    • Bazı insanların genetiginde var bu sizin şansınıza boyle birisi denk gelmis bir arkadaşım vardi çocuk kokarca gibi gezerdi vücut salgiliyor
      İliskiden once surekli banyo yapacak birde günde en az 4 lt su tüketsin ter atmayan vucut kokar

  • Bende öyle bir sorun yok. Bazı insanların vücudu fazla koku salgılıyo. testis bölgesine sürülen kozmetik ürünleri varmış duydum bende ama biz gerek duymadık yani.

    0|0
    0|0
  • Cevabını bilmem de fikir vereyim. 1. Burnuna pamuk tıka. 2. Daha soyunmadan fermuarını aç ole oral yap koku gitmese de azalır diye düşünüyorum

    0|0
    0|0
  • Genelde olur oral yapmadan önce duşa girsin

    0|0
    0|0
  • Şuanakadar hiç şikayet gelmedi ama sağlıkla ilgili bir problem olsa gere. ya da yediği içtiği bişeydende olabilir.

    0|0
    0|0
    • Yani normalde o bölge hiç kokmaz mı?

    • Temizliğine özen gösteriyosa kokmaz tabi. Ter de kokmaz zaten. Ter bakteri oluşumuna neden olduğu için kokar. Temizse bakteri de oluşmaz dediğin kadar rahatsız edici bir koku olmaz yani.

  • ona şunu de seks yapmadan önce banyo yapsın hatta her gün ve sadece banyo değil ovalama bezi ile sürtsün o zaman koku gider

    0|0
    0|0
    • Ya normal bir erkekte koku ne Zaman oluşur mesela?

    • Hepsini Göster
    • sevgilim diyorlar sevgilisi giderken onun yanına yıkanıyorda gidiyor anladın mı onlara bakma

    • Teşekkür ederim 😊

  • Soğan sarımsak çemen gibi ağır bharatlardan oluşur bu koku

    0|0
    0|0
  • Yediklerine dikkat etsin kilo problemi var mı

    0|0
    0|0
    • Evet şişman ve bacakları birleşik hep sürtünüyor

    • Ondan hep terliyo zayiflamasini soyle motive et saglikdan bahset

  • bence bu koku hep varsa önce bir dermotologa görünsün eşin. kim ne derse boş.

    0|0
    0|0
  • mantar var esinde

    0|0
    0|0
  • kıllı sanırım eşin

    0|0
    0|0
  • Yaglıdır tenı ondan

    0|0
    0|0
  • Mantardır

    0|0
    0|0
  • Koku giderici kremler var onlardan sürün. Genelde kadın genital parfüm diye geçer.

    0|0
    0|0
  • Benimki tertemiz ama saatlerce yalayacak bri olsa ah ah yok mu ya

    0|0
    0|0
  • Killari tras et komple agda ya da tut dokucu ile

    0|0
    0|0
  • Duşta o bölgeyi daha fazla temizlemesini söyle çıktıktan sonra da duş sonrası jeller kullanın rahat seyler giyinsin ve sürekli değişsin. Ben bu şekilde yapıyorum bu güne kadar hiç rahatsız olan olmadı

    0|0
    0|0
    • Duş sonrası jel önerebilir misin?

    • Hepsini Göster
    • Teşekkür ederim 😊

    • Görüşürüz :)

  • valla ılk defa senden duydum erkeklerde boyle 1 soru yok profesyonel olarak cınsellık meslegım musterılerımde boyle bısey gormedım

    0|0
    0|0
  • O bölge de kılları sürekli alsın
    Kıl da koku yapar

    0|0
    0|0
  • Kilolu mu

    0|0
    0|0
  • İgrenCbirsey yaaa

    0|0
    0|0
  • Sünnet derisini geri çekip Penis başını iyice yıkayın

    0|0
    0|0
  • midem bulandı benimki miss gibi bal dök yala sevgilim saatlerce iştahla yalar yüzünü sürter eder hiç öyle bir şikayet duymadım

    2|0
    0|0
    • Hiç mi kokmaz seninki?

    • Hepsini Göster
    • İyi aferin

    • Benimkinde bir süre yıkanmasam bile koku olmaz 7/24 orale hazır seninde işin zor ya :)

  • Benim kokmuyor..
    O şekilde nasıl seks yapabiliyorsun yahu, igranc, ıykk

    0|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 10

  • Yok bizde koku kanka

    0|1
    0|0
  • Gün içerisinde yenilen içilen şeyler de koku yapar. Soğan içeren yemekler, salatadaki soğan, sucuk, pastırma gibi. Bunu onla konuşmayı denedin mi hiç

    0|1
    0|0
    • Evet ama ne yaparsa yapsın geçmiyor. Pis biri değil temiz her gün duş alır ama hep aynı

    • Koku gitmiyorsa mutlaka mantar vardır

  • sevgilim mis gibi kokar hep. yediklerinden içtiklerinden falan mı acaba? ya da güzel yıkanamıyor.

    1|1
    0|0
  • Kusucam :)

    0|1
    0|0
  • test sürüşü yapaydın. kılları veetle yok et

    0|1
    0|0
    • kıl dipleri sorunu var. uzmana götür. bende hekimim. test sürüşü toplumsal degerlere uyuşmaz

  • kızz evlencem bunu okudum bı korku sardı ıcımı :( bende temızlık hastalıgı var oylemı gercekten ayy :(

    0|0
    0|0
  • Hyr yok ben esime oral yaparken hic koku feln duymuyrum

    0|0
    0|0
  • eşin kilolumu bilmiyorum ama oda yapar
    ve eşinde mantar var bacım gözüken o
    kılda varda tetikler mantarın kokusunu

    0|0
    0|0
  • Isin zor kokuncada insanin istegi gider resmen iskence istersen bir doktora danis kesin bir yol vardir

    0|0
    0|0
  • Yok öyle birşeyi sevgilimin

    0|0
    0|0
Yükleniyor...