Kadınların yüzde 80'inin bakması ve yalnız olması?

Karşınızda kadınların %80 inin tarafından bakılan birisi var ama size hayatında hiç kız arkadaşının olmadığını söyledğinde sizde ilk ne düşünceyi uyandırır ? Gay gibi saçma yorum haricinde

Güncellemeler:
yaşıda 25

0|0
4|2

En İyi Kız Görüşü

  • Tipine göre yorum yapılır o zaman efendi ise kişiliğine göre birini bulamamış olması ağırdır serseriyle göğe cıksa faydasız inanılmaz bile

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 3

  • 20lik kısım bakıyordur 80 değil.

    0|0
    0|0
  • Valla helal olsun derim ne denir:)

    0|0
    0|0
  • fazla sabırlı doğru kişiyi bekliyo ama ulaşılması çok zor biri diye görürdüm

    0|0
    0|0
    • neden ulaşılması zor diye görüyon peki ?

    • Hepsini Göster
    • anladım sağol benimde istediğim o ;)

    • Alakası yok. Hiç sevgilisi olmamış insanın seçeneği yoktur ve elde edilmesi en kolay insandır. Çünkü duyguları kullanılmamış olduğu için kullanılmaya yatkındır. Hatta deneyimsiz insanların dolandırıcı kadınlara para kaptırma hikayeleri de buradan gelir...

Erkekler Ne Diyor 2

  • Saçma... Böyle bir soru olmaz.

    Yeni tanıştığın insanlar seni tanımadıkları için kafalarında ön yargı oluştururlar. Bilinçaltının açığa vurması diyelim biz bu duruma.

    Örneğin; Acaba kadınlar neden yaklaşmadı ? Ne gibi sorunları vardı ? gibi sorular istemsiz olarak akla gelmekte, olumlu cevapların yerini almaktadır.

    Sevgilinin olmaması sadece kızlar için değil, erkeklerde de olumsuz karşılanır. Çünkü bazı duyguları yaşayacak çağa çoktan erişmişsin.

    Ne olursa olsun bir kızla yan yana geldiğinde, yalan söyle. Oldu de. '' Kısa süreliydi, yıldızlarımız barışmadı. '' de. Ama sözde ayrıntılara falan girme ki merak etmesinler.

    Hiç kız arkadaşım olmadı demekten iyidir.

    Yüzlerce ilişki yaşamış bir kişilik olarak, istemeyerek de olsa sana bu durumu önermek zorundayım. Başka opsiyonun yok çünkü.

    İçini bilen birisi senin en fazla arkadaşın olabilir. Sevgilin değil...

    0|1
    0|0
    • yeni tanışmaya başlandığında söylediğim zaman diyelim biz buna hemen değil tabi ve bunu söylemekteki amacım dürüstlük başka birşey değil , ayrıca yukarıda yaptığın yorumda bana çok saçma geldi teklifler yağıyordu bana ama ben hepsini red ettim sevmiyordum çünkü hiçbirisini kanım ısınmadı istemedim yani öyle kimseyede kanmam yani yanıma isterse kainat güzel gelsin önyargılı yaklaşma bence

  • olmaz olmaz benim de olmadi senden daha yasliyim

    0|0
    0|0
Yükleniyor...