Hiçbir kızın bakireliğini aldınız mı?

Sevdiğiniz kızla beraber olucaksınız ama o bakire böyle o tecrübesiz masum davranışları falan hoşunuza gider mi ve hiçbir kızın bakireliğini aldınız mı onun kızlık zarını bozduğunuzda zevk aldınız mı vedee sizce o da zevk aldı mı ?


0|0
5|15

En İyi Kız Görüşü

  • kimse ben o* çocuğuyum aslında demez evet yorumları okudum :) evlenmeden bakiretini falan ver demem ama çevren rahat insanlarla doluysa ver kurtul :):) kızlığı bozarken zevk alınmaz kızda erkekte zevk almaz. bence kızlık bozulmadan tecrübeler kazan masum omak bişileri kurtarmıyo kızlığın olsun yeter masumluk bu geri kalan herşeyi yap bu erkek milleti bunu istiyo versin ama kızlığı olsun osp ç* ları :):) :P:P:P

    4|3
    0|9
    • :) bakireliği tek erkek isteyebilir oda bakirler:) canım onları tenzi ettt

    • Hepsini Göster
    • bu yorum yapan bayan her kmse yanlış düşüncelerine seni çekmesine izin verme sakın. Ne demek ''ver kurtul'' yanlışlığın bu kadarı... Birde yanlışınıza yönlendiriyorsunuz. kızınız olsa böyle diyebilecek misiniz?

    • cümlemin tamamı belli iyi oku :) eğer yurtdışında yaşasaydm kızımada derdim :)

Erkekler Ne Diyor 15

  • arkadaşım en başta şunu söyleyim. kızlık zarı bozmaktan zevk alan birisi ya akli ya ruhen arızalı sorunlu demektir. bu ne vahşet ya. bir kızın bekaretini kaybetmesi kime zevk verebilir ki

    evlendiğimde ise eşimle olandan mutluyduk ama yine diyorum kızlığı bozmaktan değil ilişkiden dolayı mutluyduk. o da bende.

    1|2
    1|0
  • Allah şükür daha bozmadım bozmam da İnşAllah olursa helalim olarak olsun

    2|2
    0|0
    • abi helalini bul bizde kurtulalım sende ne zaman görsem aynı şeyi yazıyor helalim olsun bilmem ne :D birşey dediğim yok yanlış anlama :)

    • çocuk efendi ne güzel.doğru olan bu zaten smnccn

    • Allahın bildiğini kuldan mı saklıyacam teşekkür ederim

  • Evet benim birlikte olduğum bakire kızlar yaklaşık 16 hepside zevk aldı. Çünkü direkt olarak kızlığını bozmadım usulüne göre herşeyin olması gerektiği gibi gerçekleşti olaylar. Ben zevk aldım karşımdaki de zevk aldı.

    0|0
    0|0
  • bakire bir kızla brlikte oldum. yani daha doğrusu bakire olduğunu iddia ediyodu. ben kan falan görmedim. ilk gecemizde söyledigim tek şey şu oldu: bekaret gibi bir şeyi kafana takıyosan, bu akşam ayrı yataklarda yatarız, yarın da bir arkadaşımmışsın gibi burdan çıkıp gidersin bu ilişki de burda biter dedim. o da bana ben hiç önemsemiyorum nerden çıkardın dedi. bu güne kadar bunu yapmayı hakeden bir erkekle tanışmadım, hepsi hayvanca yaklaştı bana ondan vermedim dedi. ve o gece yapmaya çalıştık. çalıştık diyorum çünkü girmedi çok canı yanıyodu ben de çekiyodum hemen. sonradan doktora falan gitti, doktor ona dar olduğunu zamanla açılacağını acele etmemesi gerektiğini söylemiş :) biz iki ay uğraştık, iki ay sonunda girdiğimde kan falan yoktu yani ona eminim

    0|0
    1|0
    • Her yorumun altında baska bir kızı anlatıyorsun. Playboy musun kolpacı mı anlayamadım

    • Helal olsun o zaman. Bende de var onlardan ama yetenek yok sanirim kafa degil de yetenek diyelim biz ona. Bakire olmayan kizlari anliyor musun uzaktan ? Cogunla yatiyorum diyosun ds

    • çok ilginç olaylara denk geldim bu konuyla ilgili. yukarda anlattığım kız dediğim gibi hiç önemsemiyorsu bekaretini. o zaman 25 yaşındaydı. bir sene devam etti ilşkimiz. yani kimseyi becerip yarı yolda bırakmak gibi niyetim olmadı. ama aşk bitince ilişki bitti. bu bizim elimizde olan bişey değil. 20 yıllık evli çiftler bile yaşıyor bunu. aşk bitiyo ve sorunlar başlayabiliyo. herneyse, sevmediğimi hissettiğimde ayrıldım. ilginç olan bir başka anım daha var ama burdaki karakter sayısı yetmeyecek

  • Evet oldu. Kendisinin çok ısrarı üzerine oldu, kızlığımı bozacak erkek sen olmalısın dedi, ilki seninle yaşamak istiyorum dedi ve yaşadı. Oldukça da mutlu oldu, yıllar geçmesine rağmen hala konusu açıldığında teşekkür eder.

    0|0
    0|0
  • evet aldım. zevk aldı ama acıyla birlikte. başarana kadar acıdığını söyledi sonra zevkini çıkarttı. tabi çok uzun sürmedi acımaya devam etti ve ertelemek zorunda kaldık. benimde içimde kaldı iyimiydi değilmiydi bilemedim. ama o zamnadan beri görüşmemiz devam ettiği için güzel demekki:D

    0|0
    0|0
  • hayır

    hayır işte mk hayır nesi kısa bu cevabın

    0|0
    0|0
    • şöyle açıkliyim o zaman sana, hayatımın 17 yaşından sonraki bölümü üniversite askerlik vs hep ailemden ayrı geçti. gelişme çağındaki bir erkeğin yalnız hareket etmesi bir zaman sonra onu çok güçlü yapar. ve kızlar tek bişey ister o da güçlü erkek. son 7 senedir yalnız yaşıyorum.kadıköyün merkezinde kendime ait evim ve arabam var ve en önemlisi aylık gelirim 5 bin tl. bu özellikler eğer kafanı kullanırsan biçok kadına çok çekici gelir. burda kimse beni tanımaz, yalan söylemek için bir sebebim yok.

  • Merak edecek başka birşey kalmadı mı ya :D yok bacım almadım daha kimsenin günahını :D

    1|1
    0|0
  • ben almadım henüz eşimi olacak kızınkini almak isterim. ama... burda kızlık yüzünden her gün ağlaşan kızlar var vermiş ama kurtulmamış her gün ağlıyorlar

    0|0
    0|0
  • vermek isteyen oldu almadım...

    0|0
    0|0
  • eşimin bekaretini aldım. zevk almadım. karşında kız acıyacak düşüncelerinden dolayı korku içinde bakarken bişeye benzemiyo. değdiği anda zaten bağırıyo kaçırıyo kendini. o da zevk almadı bende.

    0|0
    0|0
  • O vebalin altına girmem çok istese bile kurtar beni dese bile vebaldir. Kızlığını alıp nereye götürcem yaa cebimemi koycam :D

    0|1
    0|0
  • En iyi cevap seçtiğin hatın giderli penis düşkünü bir hatun ona uyma yarın ondan ayrılırsın evleneceğin adamı çok seversin bekareti gitmiş kızı kabul etmez veya anlar ortada kalırsın hem eşine temiz gitmek varken neyin tecrübesi penis hastalığı sizinki tecrübe bahane.

    0|0
    0|0
  • eğer yatacaksa masum ayaklarına girmeyecek arkadaş. biz anlamıyoruz sanki. hiç mi sevişmeli film görmemiş. p*rno izlemeyen mi var? hiç öyle triplere girmeye gerek yok.

    0|0
    0|0
  • kafama koydugum bir kız var :P

    0|0
    1|1

Kızlar Ne Diyor 4

  • ilk seferde zevk alınmaz genelde

    0|0
    0|0
  • ben hıc zevk almadım aksıne acı cekyosun

    0|0
    0|0
  • vardır tabi , kadın var bakirlik alıyor :)

    0|0
    0|0
  • yok artık lezler arası bu konuda mı çok popüler D:

    0|0
    0|0
    • Neyin kafanı yaşıyorsun lezbiyenlik nerden çıktı ? Mongol

Yükleniyor...