Ereksiyon sorunu bir bakar mısınız?

Arkadaşlar hayatınızın belli döneminde kısa süreli veya tedavi gerektirecek düzeyde ereksiyon problemi yaşayan oldu mu?
Bende yaklaşık 1 aydır tam sertleşme olmuyor sertlesme olduğunda dahi penisin uc kısmında bir sertlik olmuyor sadece gövdesinde kısmi sertlik


0|0
1|5

En İyi Kız Görüşü

  • bence bununla ılgılı kremler falan var onları deneyebılırsın

    0|0
    0|0
    • Evet onlar var yani tb ilaçlarda var ama yani ben doğal olarak düzelen var mi onu merak ediyorum
      Veya bu durumu yaşayanlar doktora falan başvurmuş mu ne bilim bir sorun mu var vs vs onları merak ediyorum yoksa evet olmasa bir viegra denemek zor iş değil ama elbette doktora girmeden ilacda almam

En İyi Erkek Görüşü

  • Bende de oldu bu olay. 1 2 ay kadar. Ve cok sorun ettim. Mast i birak uzun bir sure. Vucudun b vitamini ve demire ihtiyaci var. Mast seni yoruyor ve vitamin kaybediyorsun. Penisine kan pompalanmiyor. B vitamini takviyesi al muz ve kirmizi et tuket balik da olur

    0|0
    0|0
    • Ne kullandin sen benexol bevitol falan mi pharmaton falan mi bildiğim kadarıyla pharmaton vitamin kompleksi

    • Hepsini Göster
    • Tamam o halde mast i birak ya da gercekten iliskiye gir

    • Iliskiye cesaret edemem bu durumda önce düzeldiğini hissetmem gerekiyor teşekkür ederim yorumun icin

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlardan En İyi Görüş seçilmiş!

Erkekler Ne Diyor 4

  • Güzel arkadaşım lütfen sigarayı ya bırak ya da haftada sadece bir pakete düşür... Lanet olsun şu sigaraya.. Hep el freni çekili bir şekilde gidiyorsun hayatında... Ereksiyon olayı vücudun oraya kan pompalamasıyla oluşuyor... sigarada olayı öldürüyor ufak ufak... Bol bol nane - maydanoz - pul biber ye... atom bombası etkisi yapıyor vallahi...

    0|0
    0|0
  • Bndede hayatımda son 2-3 haftadır var

    0|0
    0|0
    • Ya ben 29 yaşındayım yani sende g encsin bu yaşlarda olmaması gerekiyor ama sen doktora falan gittin mi?
      Sende hicmi sertlesme olmuyor 2-3 haftadır yoksa yeterli sertlesmemi olmuyor?

    • Hepsini Göster
    • Iyi seviyelerde derken düzelme mi var yoksa düzelme eglimimi?

    • Arada yumusasada ilgilendiğim surece iyi

  • Hep söylüyorum p*rno izlemeyin, pornooo yapiyor..

    Vtaminle, sigarayla, yeme icmekle alakali degil, pornooo kesinlikle seyretme ve mast yapmaya mümkün oldugu kadar ara ver, eger cok gec olmadiysa zamanla gecer...

    0|0
    0|0
  • Anlatcagım biraz sacma gelcek ama bende taş gibi oluyo önce penis cevresindeki kılları kesiyosum jiletle sonra boşalıyosum ve penisin ceresini taşaklarına kolanya sık mütişbi yanma oluyo ama sertleşmede oluyo acıdan sertleşme tavan yapıyo ve boşalsan bile devam ediyo yanöa etkisi gecene kadar

    0|0
    0|0
    • Degisik teknik. denemek lazim

    • Hepsini Göster
    • Gizli olduğun yorumun için bildirim gitmez altta yorum yapmış istersen oradan yaz

    • Dikve zevk verici umarım sizin ve partnerinizin zevk doruklarına ulaştırmasına yardımım olmuştır umarim

Yükleniyor...