Anti-depresan kullandığımdan beri cinsel isteğim yok neden?

Anti depresana başladığımdan beri cinselliktsn zevk alamıyorum sadece aşırı beğendiğim birisini görünce alıyorum o da az yani çok tuhaf oldu menepoza mı girdim acaba bu yaşta


0|1
5|23

En İyi Erkek Görüşü

  • ne menapozu arkadaşım. hemen korkmayın. strese bağlı adet düzenszlikleri ya da adetten kesilme olabilir. bu menapoz anlamına gelmez.
    antidepresanlar sakinleştirici olduğundan kan dolaşımını avaşlatır istek kırar. bu bilinen bir durum. antidepresan kullannanların çoğu cinsel isteksizlik yaşar.

    bence depresyondan ileç kurtarmaz. bu ilaca sırtınızı dayamaktan vaz geçin. ilaçla olacak şey değil. biraz onurunuzu düşünün. basit göçmüş ve çökmüş insan olmaktan utanın kendinizi diriltin. iradeli olun. ilaç çözüm değil. siz kendinizi kurtarırsınız ancak.

    iradeli olun. ne sorun yaşadınızsa arka plana atın geçmişteki sorunla birlikte yaşamayın. olay yaşanmış bitmiş. sizi etkilemesine neden izin veriyırsunuz. dirilin. yeni bir yaşam çizgisi oluşturun. ilaca falan sırt dayamayın. ilaç sizi daha çok çökertir ve vücut kimyanızı bozar. aynı zamanda ruh halinizi.
    akıllı ol. silkin kendine gel topla kendini. sana bir abi tavsiyesi. inan dediklerimi yap mutlu olacaksın

    0|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Yan etkileri
    Hormonal sistemi etkiliyor cunku

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 22

  • İlaçların yan etkisi isteksizlik yapar.

    0|0
    0|0
  • hapların yan etkisi olabilir

    0|0
    0|0
  • Antidepresanın yan etkilerinden biri , ilaçları kullanmayı bırakınca normale dönüyorsun ilaçların üzerindeki yan etkisi geçtikten sonra. Anormal bir durum değil antidepresan kullananlar için.

    0|0
    0|0
  • Antidepresan dediğin haplar uyuşturucu gibidir. Kasların gevşemesinden dolayı gözlerde hassaslık, görme azalması, hissizlik gibi belirtiler olabilir. Tabi bunlar çok minimum seviyede gerçekleşir. Sorun olduğunu düşünüyorsan bir sonraki periyotta doktoruna yaşadıklarını anlatmalısın. Ya ilacını değiştirir ya da bıraktırır.

    0|0
    0|0
  • Ne menepozu ya daha dur sen çocuk yapıcan

    0|0
    0|0
  • yok daha neler, malum antidepresanlar bir nevi uyuşturucu yani, normaldir ot gibi hissetmen kendini.

    0|0
    0|0
  • Hayatındaki erkekler seni tatmin etmiyor.
    Azgın, istekli erkeklerle birlikte ol

    0|0
    0|0
  • antidepersanın yan etkisidir bu. hatta geciktirici özelliği de var. yarım kullan

    0|0
    0|0
  • hormonlrın bazılarını salgılatmaz. sakinleşmen için cinsel isteği sağlayan hormonda salgılanmaz. çünkü enerji vericidir.

    0|0
    0|0
  • Bütün ilaçların cinselliğe yan etkisi var.. İnsanlar üzerinde fazla deney yapılamadığından bu sorun çözülemedi.. Bu arada deprasan ilacı kullanıyorsan sen bir kobaysın

    0|0
    0|0
  • unutkanlık da yapar

    0|0
    0|0
  • en güzeli cinsel isteğinin olmaması

    0|0
    0|0
  • ımcığın dinlenir işte ne güzel. fallafoş olacaktın bu yaşta

    0|0
    0|0
  • Anti depresanlar köreltir isteği :/

    0|0
    0|0
  • Yok baskiliyorya duyhularini ondan sebep erkekte de gec bosalma yapar

    0|0
    0|0
  • İlaçların etkisindendir. Benim eski sevgilim de kullanıyordu bu ilaçlardan

    0|0
    0|0
  • evet etsi vardı istek azaltır

    0|0
    0|0
  • Antidepresan lar yan etki olarak cinsel iktidarsızlık yapa kullandığın ilacın ismini yazarmısın.

    0|0
    0|0
  • Normal sonuç; libido düşer. Beyin salgıları azalır...

    0|0
    0|0
  • Neden anti depresan kullanıyorsun ki

    0|0
    0|0
  • Hangi ilaç?

    0|0
    0|0
  • senin de cinsel isteğin yoksa biz yaşamıyalım valla seni takip ediyorum :D

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 4

  • Antidepresanlar içeriklerinden dolayı hormonlar üzerinde doğrudan etkilidir bu yüzden hissiz hissedebilirsn kendini çok normal

    0|0
    0|0
  • Ilaci kesince gecer.

    0|0
    0|0
  • Evet anti depresanlar cinsel istegi azaltiyor

    0|0
    0|0
  • Bu yasta cinsellik mi yasiosun

    0|0
    0|0
Yükleniyor...