Bir insan sonradan aseksüel olabilir mi, buna ne etken olmuş olabilir?

Sanırım aseksüel oldum. Ama sonradan oldu. Yani cinsellikle ilgili her şey miğdemi bulandırmaya başladı. Sonradan olabilir mi böyle bir şey? Mantıklı yorumlar lütfen ^^

Güncellemeler:
..

0|0
7|16

En İyi Erkek Görüşü

  • Hayır olamaz

    1|0
    0|0
    • benim durum ne peki?

    • Hepsini Göster
    • Önemli değil

    • Teşekkürler

Erkekler Ne Diyor 15

  • Olabilir yaşadağın bazı şeyler seni seksten soğutmuş olabilir bu gayet doğal. ya da bu bir seçim olabilir.

    1|0
    0|0
  • Psikolojik olabilir... Bence kendini kategoriye filan sokma... Zamanla her şey düzelir. Ama bu konuda ciddi anlamda rahatsızlık duyuyorsan, bir psikoloğa gitmen sanırım senin için bir çözüm olacak.

    1|0
    0|0
  • Evet olabilir, bunu yaşayan çok kişi var
    Cinsellik hayatın çok dışında, ayrı bişey değil. Sadece fiziksel bişey de değil. İnsanın duygusal, ruhsal durumuna göre istekleri de değişebilir

    1|0
    0|0
  • muhtemelen seni kötü etkileyen bir şeyler vardır

    1|0
    0|0
  • Psikolojik bisey bence o olabilir

    1|0
    0|0
  • Sana her şeyi sevdicek biri lazim

    1|0
    0|0
    • o sen değilsin ama

    • Hepsini Göster
    • bu siteden bir sürü kızla yattığını sen söyledin. Ve bir bence yazmıştın. Çok iticisin.

    • Evet de. Demek ki onları etkileyebilmişim. Onlar duygusuz yapılan şeyler değildi. Onlar da senin gibi ön yargili olsaydı mutlu bir iliski yasayamazdik. Hem kaldı ki sadece 3 kişi ile birlikte oldum. Çok kişi değil

  • Olabilir evet sürekli düzenli bir seks hayatın varsa tadına doyduysan herşeyin sıkılabilirsin normal birşey

    1|0
    0|0
    • hayır hiç olmadı.

    • Hepsini Göster
    • hayır. iğrenç bir şey

    • O zaman bu biraz sıkıntı hiç birşey yaşamayp prno izlemeyip aseksüel olmak ilginç

  • Hoşuna gitmeyen bir durumla karşılaştıysan eğer bu soğumaya sebep olur. ama aseksüel yapmaz tabiki.

    1|0
    0|0
  • Aseksüelim soruları alayım

    1|0
    0|0
    • sonradan olur mu böyle bir durum? önceden böyle değildim. Ayrıca aseksüelliğin belirtileri neler?

    • Şaka yaptım :) yanlıztan aseksüelim :P

    • üfff

  • Türk kızları

    O bakımsızlığı görünce aseksüellik kaçınılmaz oluyor
    Rus kızıyla aşılabilecek bir durumdur

    0|0
    0|0
  • Olabilir.

    0|0
    0|0
  • mecburiyetin adını böyle koymuşlar

    0|0
    0|0
  • Pompa, seks, erkek, penis miden bulandı mı?

    0|0
    0|0
  • Valla bende kendimi hep normal gördüm ama mesela gayların pornosunu izleyerek azmam da oldu marilyn mansondan tahrik olduğumda onu izleyerek azdığımda aseksüel hissetteğimde farklı farklı şeyler oldu ama normalim neticesinde bunlar doğuştan olan şeyler

    0|0
    0|0
  • bir zenci tanımakla herseyin gecer ahahah 😊😉

    1|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 7

  • Sonradan veya değil, aseksüellik dönemseldir genelde. Kalıcı olanlar travma atlatanlar falan oluyor.

    1|1
    0|0
  • Olmaz gibi ama bilemiyorum.

    1|0
    0|0
  • ilk deneyimi hayal ettiği gibi olmamıştır, duygusal olarak dolu olduğu biriyle olmamistir vs.

    1|0
    0|0
  • Evet olabilir.
    Yaşadığın bir olay etkilemiştir

    1|0
    0|0
  • Evet olur

    1|0
    0|0
  • Zaten bence asıl sonradan olur aseksüellik. Sen neyin ne olduğunu bilmeden nasıl nefret edebilirsin ki yani :) Herşeyi denersin baktın yok hoşuna gitmedi o zaman aseksüelim dersin. Takma kafana hayattan zevk alacak çok şey var herşey seks sevişmek değil :)

    1|0
    0|0
  • olabılır canım travmatık olaylara baglı olabılır ya da baska sebeplerden. bende onceden aseksueldım..

    1|0
    0|0
Yükleniyor...