Arkadan kızlık nasıl gider ya?

Ben daha 18 im. Arkadan kndi kndime tatmin olmak istedim. Tam anlamyla Kan gelmedi ama hafif kahverengimsi kırmızıya yakın biraz sıvı gldi. bir iki damla. Gitti mi smdi? Bide kızlık önden gitmez mi ya. Düzgün cvplr verin lütfen dha yaşım küçük ilerde sknti olur mu. Yani gttgni nası anlarim öyle bsy olduysa.


0|0
741

En İyi Erkek Görüşü

  • bağırsağını zedelemişsin, arkadan kan gelmiş. kızlık zarın önde olur tabi ki! ön tarafa dokunmadığından eminsen sıkıntı yok, ama arkayı zedelemişsen bu sefer sağlık problemi yaşayabilirsin tuvaletini yaparken. parmaklarken de dikkatli olun canım bu ne haşinlik!

    0|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Kendini zorlarken yasim küçük diyecektin

    3|5
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 40

  • Ah şu yaşların her şeyin başında olan gençleri. Korkma arkadan zarın8za zarar veremezsiniz. Mu hakkak ya idrar kaç8rdınız ya da arkanıza ne sokuyorsanız o tahriş edipküçük bir kesik oluşyurmuş ona bağlı bir akıntıdır o... Daha çok gençsin ve aklını daha başka şeylere yorsan olnaz mı? Daha çok erken bu deneyimler değil mi?

    0|0
    0|0
  • Yaşım küçük diyor 18 yaşında mk. Uyan kadın uyan.!. annelerimiz sizin yaşınızdayken 3 çocuk sahibiydi.. Kendini kandırma mk çocuk diyerek.

    1|0
    0|0
    • 18 sana büyük olabilir ama bana ve yaşayıs tarzima göre küçük.

    • Hepsini Göster
    • Ya he he allahım ya sen niye yasa takıldın ki. Kendi kndine evde tatmin hiç olmadin mi. İlle gidip bryle seks mi yapiyim.

    • Ben onu mu kastediyorum şimdi? Bunu mu anladın söylediklerimden?

  • Analdan sorun olmaz.

    0|0
    0|0
  • Arka yerine öne soktuysan gider kizlik.
    Ama arkadan birsey olmaz. Birde cok kasilip zorladiysan ondan olmustur rahat ol.
    Kafana takilan birsey olursa bana yaz cevaplarim saygi sınırları icinde tabiki.

    0|0
    0|0
  • anüs ve vajina bitişik yerdedir. sen popo deliğine parmağını sokmaya çalışırken yanlışlıkla vajina bölgene sokmuş olabilirsin. resimle anlatırım'da site kaldırır. anladığın kadar artık.

    0|0
    0|0
  • kızlık erkekle ilişkiye girersen gider
    zarını bozmakla gitmez

    0|0
    0|0
  • Arkana soktuğun sey dar olan bölgenin alışık olmadığından kanamasına sebep olmuştur kahverengimsi renk bildiğin dışkıdan kaynaklı birdaha ki sefere kayganlaştırıcı kremle yavaş yavaş yedire yedire yap bişey olmaz

    0|0
    0|0
  • Parmağını şok anlarsın

    0|0
    0|0
  • Korkma Arkadan Zorlama Olduğu Zaman Kan Gelmesi Normal Korkma Hiç Bak Keyfine

    0|0
    0|0
  • easdhkjdjk :D sen totoyu çok zorladığın için gelmiştir o dediğin veya ishalsindir böööööööööööö. bişey olmaz merak etme cici kız ama fazla oynama delersin

    0|0
    0|0
  • Arkadan derken nereden yani

    0|0
    0|0
  • parmakla bir şey olmaz ama farklı nesne kullanıp sokarken zorladıysan baskı uyguladığın için iç kılçal damarlar çatlamış olabilir kızlıkla bir bağlantısı yok.

    0|0
    0|0
  • Arkadan derken kıçından mı bahsediyorsun? Yoksa vajinandan mı? Vajinadan bahsediyorsan öyle hemen yırtılmaz. Fazla da kurcalama..

    0|0
    0|0
  • Yahu niye bir erkeği tercih etmiyosun

    0|0
    0|0
  • Normalde arkadan kızlık gitmez ama senin üçrrü soktuğun şey üörrden belki zedelemiştir ne soktuğuna ve nasıl soktuğuna bağlı

    0|0
    0|0
  • Ön delikle arka delik arasındaki mesafe kadar ar namus kalmamış

    1|0
    0|0
  • İmkansız bir şey
    Nasıl zorladınki

    0|0
    0|0
  • Arkadan kizligina bisey olmaz

    1|0
    0|0
  • b. ktur o b. ktur :))) rahat ol :D zarına bişey olmadı dert etme :D

    0|0
    0|0
  • Yok arkadan gitmez

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    20

Kızlar Ne Diyor 6

  • Sçmışsın bence.

    0|5
    0|0
  • Arkana ne soktun ya

    0|0
    0|0
  • :) ;) :)

    0|0
    0|0
  • kızlık zarı kontrolüyle. ışık tutularak bakılır

    0|0
    0|0
  • Arkanı yirtmişsindir zorlarken. Birsey olmaz

    0|0
    0|0
  • çok zorlarsan olur kısmet

    0|0
    0|0
Yükleniyor...