Arkadaşlar ben bakir değilim kız arkadaşım anlar mı ?

arkadaşlar ben 1 senedir kız arkadaşımla çıkıyorum önceki kız arkadaşımla cinsel ilşkiye girdim bakir değilim şmdiki kız arkadaşıma da bakir olduğumu sözyledim o da bakire imiş ki zaten daha önce hiç sevgilisi olmadı söylemeli miyim anlar mı acaba ya da anlamazsa bile doğru mudur bu şekilde sürmesi ?

Güncellemeler:
arkadaşlar bu soru tamamen bir senaryodur böyle bir olay gerçekleşmemiştir hep kızların ben bakire değilim ... gibi mesajlarını görünce esinlendim bizim farkımız ne lan bende sorayım dedim :=)) cevaplar için teşekkürler

0|0
3|6

En İyi Kız Görüşü

  • ilk seksinizde çok iyi olursan anlar :)

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

  • Yanlış tabiki git ve söyle kızı böyle kandırma hayır yeni eğer kii ilişkiye girerseniz sonra söylersen kız çok pişman olur bakireliğini sana verdiği için önceden söyleki pişman olucağı birşey yapmasın kız ama eğer söylemezsen kız tecrübeli davranışlarından falan belki anlayabilir yani biirlikte olursanız

    1|1
    0|1
  • kesinlikle söyle bence,ögrenince bide üstüne neden sakladın yalan söyledin tripi yiyeceksn çünkü.

    kız haklı da bence

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 6

  • Anlar bakir olmayan erkeklerin şeysinin alt kısmında siyah nokta vardır

    0|0
    0|0
  • yav yeter artık Allah aşkına yeter. her türlü haltı bilen sizler bunu mu bilmeyeceksiniz Allah aşkına yeter ya...

    0|0
    0|0
  • saçma bir soru ya. yapmayın böle aptalca sorular sormayın. bunu soracana nasılsınız desen daha makbula geçer. türk gençliği bu kadarmı saf yaaa

    0|0
    0|0
  • Ben sana nediyim yaaaa..Bu modellerden çok var mıpiyasada?

    0|0
    0|0
  • Anlayamaz ama neysen onu soyle

    0|0
    0|0
  • kasma bu kadar bilader :))

    0|0
    0|0
Yükleniyor...