Penisimi sertçe ısırdı Şu an olduğum yerde kıvranıyorum ?

Onu aldattığımı öğrenmiş bugün nerde nasıl öğrendi hiç bilmiyorum ama hiç beklemediğim anda ağır darbe vurdu sevişmenin en ateşli yerinde bir kaç dk oral yaptıktan sonra birden penisimde tarifi imkansız bir acı hissettim demek beni aldattın he tek duyduğum söz buydu sonrasını gerçekten hatırlamıyorum gözlerimden yaş geliyordu Allah uzun ömür versin diyerek evi terk etti 2 saattir acı geçmedi çişimi yaparken kesintili kesintili ağrı içinde zorla yapıyorum bir kaç damla kanda geldi doktora gitmeye çekiniyorum daha doğrusu olayı nasıl izaa edeceğimi bilmiyorum acil yardımcı olun?

Güncellemeler:
allah belanıı versinn diyerek bu arada Allah uzun ömür versin ne a. qq
Doktora falan gitmedim ama biraz düzelme var çok şükür

0|0
17|17

En İyi Kız Görüşü

  • Gittin mi yaw doktora? Nasıl söyledin?

    0|0
    0|0
    • halen gidemedim ama biraz düzelme var

En İyi Erkek Görüşü

  • Adamım , trol ya da değil. bu , çok ciddi sorunlara yol açabilir.. iç kanamaya ya da iktidarsızlığı kadar.. bunun sakası olmaz. sünger doku, sinirler, damarlar yırtılmış olabilir.. gideceksin urologa.. bu kadar.. Trolsen de, pipin kopsun , ne diyeyim

    1|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 16

  • Olduğu gibi izah edeceksin. Yapacak bir şey yok.
    Ayrıca çok da iyi yapmış. Müthiş bir intikam planı. Hatunu tebrik ettim :)

    4|1
    0|0
    • can derdindeyim sen ne diyosun

  • ooo helal

    0|0
    0|0
  • Yüz yılın intikamı helal olsun ona 👏👏

    0|0
    0|0
  • İhanet affedemeyeceğim tek şey az bile yapmış

    1|0
    0|0
  • iyi yapmış

    0|0
    0|0
  • az bile yapmış.

    0|0
    0|0
  • İyi yapmış haketmişsin.

    0|0
    0|0
  • Az bile etmiş, Çok yaşa.

    0|0
    0|0
  • Öpeyimde geçsin

    0|0
    0|0
  • Sonunda olucağın buydu zaten başka o seni kalben sevmiş

    0|0
    0|0
  • Aferin kıza ya benim aklıma gelmezdi bu

    0|0
    0|0
  • Çok iyi yapmış. Ağzına sağlık

    0|0
    0|0
  • kizla tanışmak istiyorum😂

    1|0
    0|0
  • Bnce doktora git acil kangren filn olursan komple keserler 😆

    0|0
    0|0
  • Hatun intikamını fena almış :))))

    0|0
    0|0
  • aldattıysan ıyı yapmıs

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 16

  • Bu sana iyi bir ders olmuş bir daha yapmazsın geçmiş olsun bu arada doktora git ciddi bir durum olabilir Utangaçlık yapıp ihmal etme tekrar geçmiş olsun...

    0|1
    0|0
  • Troll değilsen içim cız etti

    0|0
    0|0
  • kızları aldatın cunku onların beyınlerı anca hala sevgıye kulanıyolar

    1|0
    0|0
  • Çooooookk iyi yapmış sana aldatmasaydın kızı

    1|0
    0|0
  • Allah uzun ömür vereinde bunun acısıyla yaşa demiş.
    Olası büyük sorunları düşünerek söylemiş galiba 😂😂

    0|0
    0|0
  • Kanka bu işin şakası yok git doktora

    0|0
    0|0
  • Puhahajaha geçmiş olsun moruk

    1|0
    0|0
  • Gitmelisin

    0|0
    0|0
  • Kanka sen de yalvar, yakar. İkna et barışmaya. Çok pişmanım vs. Sonra da içine boşal ya da hızlıca arkasına gir.

    0|0
    0|0
  • Can evinden vurulma diye buna denir, reis koparmadığına şükret

    0|1
    0|0
  • Ne diosun ıstırdımı

    0|0
    0|0
  • milletin aklına böyle şeyleri sokmamak lazım..

    0|0
    0|0
  • Hard core hatun :)👍😀 doktora gitcen napcan

    0|0
    0|0
    • yok bro asla gidemem ne dicem sevgilim şeyimi ısırdı ağlancak halime gülüyorum :D

    • Yarin kalkmassa napcan :)

  • İyi yapmış keşke kesip eline verseydi yavsaklıgının bedelini öderdin işte

    0|0
    0|0
  • Durumu anlat

    0|0
    0|0
  • Su testisi su yolunda kırılır😳

    1|0
    0|0
Yükleniyor...