Sizce hiv pozitif olma ihtimalim nedir?

Merhaba, 14 şubatta (yaklaşık 10 gün önce) erkek arkadaşımla korunmasız cinsel ilişkiye girdim. normalde hep korunma kullanırdık ama bu sefer korunmadık. Şu an muhtemelen paranoyaklaştığım için böyle bir soru soruyorum. dünden önceki gün biraz ince giyinerek çıktım dışarı ve şuanda soğuk algınlığından dolayı hasta olduğumu düşünüyorum fakat bir hiv belirtisi olduğunu da göz önünde bulundurmadan edemiyorum. erkek arkadaşıma sorduğumda bende yok öyle bir şey diyor ama nereden bilebilir ki? okuduğuma göre 10 yıl gibi bir süre içinde ortaya çıkıyormuş hastalık.

Sizce hiv pozitif olma ihtimalim nedir?

Güncellemeler:
test yaptırsam çıkar mı?

0|0
8|11

En İyi Kız Görüşü

  • Bu kadar endişe ediyorsan bir hastanede test yaptırın ikiniz de, kafanız rahat etsin. Bu şekilde zaten bir sonuca varamazsın.

    0|0
    0|0
    • test yaptırsam çıkar mı peki? 11 gün oldu çünkü henüz

    • Hepsini Göster
    • 9-11 günden sonra yaptırabiliyormuşsun. Ama 28. günden sonra yaptırırsan kesin sonuç alıyormuşsun anladığım kadarıyla. O yüzden 28. günden sonra yaptır.

    • Rica ederim kardeşim :)

En İyi Erkek Görüşü

  • 99% ihtimalle bir şey çıkmaz ama sen gene de ilişkinin üzerinden 45 gün geçtikten sonra git Eliza testi yaptır için rahat etsin. Böylece boşu boşuna evham yapmamış olursun.
    Bir de her gün pek çok kişi korunmasız ilişkiye giriyor ve hepsi risk almasına rağmen çok çok azı cinsel yolla bulaşan bir hastalığa yakalanıyor, bunu da düşün. Tabi bütün bu olan biten bundan sonraki ilişkilerinde korunman gerektiğine sonucuna ulaşılıyor :)

    0|0
    0|0
    • ya korunacağım tabii dersimi aldım yani, umarım virüs falan bulaşmamıştır

Kızlar Ne Diyor 7

  • 0|0
    0|0
    • bende bu belirtilerin hepsi olmasa da bir kaçı var ama 8-10 yıl diyor, benim ilişkimin üzerinden sadece 10 gün geçti. yani bu belirtiler sadece soğuk algınlığı diye düşünüyorum. Sence haklı mıyım? belirtilerim: iştah azlığı, sürekli yorgunluk, nedeni belirsiz hızlı kilo kaybı (iştah azlığından dolayı çok yemiyorum muhtemelen nedeni bu) aynı zamanda hapşurup öksürüyorum, burun tıkanıklığı ve akıntısı vs

    • Bu aralar domuz gribi salgını var ihmal etme. Soğukalgınlığıda olabilir. En azından bir hastaneye git tahlil falan yaptır kendine.

  • Ssaçmalık

    0|0
    0|0
  • HİV olma ihtimalini biz bilemeyiz ama olsa bile bukadar erken ortaya çıkmaz.

    0|0
    0|0
  • Olabilir.

    0|0
    0|0
  • müstehaktır sana gay

    0|0
    0|0
  • kanka sen geysin yok

    0|0
    0|0
  • belirtileri ne ki

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 10

  • HIV arkadasinda suana kadar yoksa muhtemelen kuruntu yapiosun. Kulucka suresini gectikten sonra bir kan tahlil yaptir icin rahatlar.

    0|0
    0|0
  • Düşük. Bilinsizce korunmaz anal seks yapıp kapmayanlar var. Bir kereden bir şey olacağını sanmıyorum.

    0|0
    0|0
  • gay mısın la

    0|0
    0|0
    • evet, ama bunun soruyla bir ilgisi yok

  • O ne lan

    0|0
    0|0
  • Çok düşük ihtimal

    0|0
    0|0
  • Çok büyük oranda hiçbirşey yoktur ama içinin rahat etmesi açısından test yaptır.

    0|0
    0|0
  • büyük ihtimal

    0|0
    0|0
  • beni köyümün yağmurlarında yıkasınlar

    0|0
    0|0
  • Erkekmisin kızmı bu sorudan bişi anlamadim yoksa gay mısın

    0|0
    0|0
  • bu ne biçim ilişki gay mısın?

    0|0
    0|0
Yükleniyor...