Vajinal akintilarim var neden?

Doktora gittim akintin fazla dedi zaten kötüde kokuyo, ilaç verdi kullandım dediği gibi ama Şu an daha çok akintim var önceleri cinsel ilişkiden dolayı mikrop kaptım falan saniyodum veya onla alakalı bişey saniyodum ama aylardır ilişkiye girmedim neden düzelmedi? Başka ne yapabilirim?


0|0
5|12

En İyi Erkek Görüşü

  • İlaçsız geçmez ama benim uzmanlık alanım da değil. Bir kaç krem ve ilaç var verilen bu gibi durumlarda. En kısa sürede tedavi olmalısınız yoksa ileride daha büyük sorunlara sebep olabilir. İsterseniz mail yolu ile tavsiye alabileceğiniz birisi var. Biz çok faydasını görmüştük. Hem bir bayanla daha rahat çözersiniz diye düşünüyorum sorunu.

    0|0
    0|0
    • mail yoluyla derken? Nasıl oluyo yani tam anlayamadım bu bayan kadın doğumcu falan mı? Yardımcı olursanız çok iyi olur teşekkürler

    • Hepsini Göster
    • Senden aldığımı söyliyim derken sitedeki adını söylesem anlicak mi? Teşekkür ederim yazarım bir ara

    • Anlar anlar veya Mehmet'ten aldım de öyle de anlar. Eskiden üyeliği vardı sitede ama kapattı sonra.

En İyi Kız Görüşü

  • travazol kesinlikle en iyisi o konuda. her gün çamaşırını değiştir, sentetik giyme, çok dar şeyler giyme, uzun süre pantolunun üzerinde kalmamasına ve sık sık yıkamaya dikkat et. tuvaletten sonra iyice temizlen suyla ve kurulan. birkaç haftaya hiçbir şey kalmaz.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 11

  • vücudundaki mikrobu atmadan istersen 10 yıl ilişki yaşama hastalık devam eder. sen temizliğine de çok dikkat etmediğin anlaşılıyor. her şey ilaçla çözülmez.

    0|0
    0|0
  • Konu bizi aşar. Doktor muayenesi gerek.

    0|0
    0|0
  • Bir daha git doktora geçmediğini söyle.

    0|0
    0|0
  • Akıntı için kültür yaptır. Mikrop almışsın. Kültür sonucunda etkili ilaç bulunacak , kullan ve bol su iç.

    0|0
    0|0
    • Smear testi o olmuyo mu onu yaptırdım sonucuna bakamadik henüz ama

    • Smir testi doku testidir. Akıntı dolaşım sistemindeki mikrobial bağışıklık sistemindeki koruyucu faktörlerin faaliyetleri sonucu akıntılar oluşmaktadır. Doktorunuzun bunu detaylıca incelemesi gerekiyor...

  • farklı bir doktora git

    0|0
    0|0
  • Mastur kullan.. hemen çözer akıntı ve kokuyu

    0|0
    0|0
  • Önüne gelene verirsen ve erkek pis olursa hastalık kaparsın tabııde

    0|0
    0|0
  • Yanma oluyormu idrarını yaparken?

    0|0
    0|0
    • Hayir

    • Hepsini Göster
    • Değildi hayir fitil verdi bide hap verdi antibiyotik sanırım. Doğal ilaç ne? Verirseniz çok iyi olur

    • Uygulamasıyla beraber anlatmam lazım, buradan zor oluyor. Ulaşın bana lütfen

  • Hemen kaydini acalim ks hastanesine sevk edelim

    0|0
    0|0
  • Aylardır girmedin mi kocan ne diyor

    0|0
    0|0
  • Tekrar doktora görün

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 4

  • Bende de var

    0|0
    0|0
  • İltihab vardır ilaçla o sokuluyordur belli zaman bekle kontrol gününde söyle doktora

    0|0
    0|0
  • oof aynı sıkıntı bendede var ya sürekli bunun yüzünden günlük ped kullanmak zorunda kalıyorum bıktım artık hiç kuru kalmıo

    0|0
    0|0
    • Bende hergün günlük değiştiriyorum çok rahatsız edici birşey

    • Hepsini Göster
    • @bewildgirl nasıl ya mecburen sürekli kullanıyorum

    • Günlük ped hem sebepi hem de artmasına neden oluyor. Tedavi olunuz ve ped kullanmayınız bu durumdayken.

  • Düzgün doktora git ilaç verince duzeliyor ayrica numis med var eczaneden alablrsn vajina yikama jeli hem hijyen için hemde gzl kokuyor

    0|0
    0|0
    • Vajina içini yikamayin diyolar o jel cidden faydalı mi? Bu arada gittiğim doktor iyidi. Zaten iki farklı doktora gittim ikiside aynı işlevli ilaçlar yazdılar fitil falan verdiler iste

    • Evet git eczaneye sor anlatirlar :)

Yükleniyor...