Spermleri nasıl doldurabilirim?

Bakireyim ve hep bakire kalmak istiyorum ama bir yandan çocuk sahibi olmakta istiyorum. Bekaretimi bozmadan hamile kalmak ve bekaretim gitmemesi için sezeryan ile çocuk doğurmak istiyorum. İlerde hamile olmak için birinden aldığım spermleri buzluğa koysam bozulmaz dimi spermler?


0|0
18|51

En İyi Erkek Görüşü

  • Hatun yeni nesil Meryem Ana olma peşinde resmen. Vallahi takdir ettim güzel hedef. ^^

    1|2
    0|0

En İyi Kız Görüşü

Erkekler Ne Diyor 50

  • sen kafayı yemişsin.

    0|0
    0|0
  • yok ya ne bozulacak koy buzluğa dursun :D

    1|0
    0|0
  • bekaretin gitmemesi imkansız

    0|0
    0|0
  • buzlukta bozulur ancak derın dondurucuda sakla belkı bozulmaz o zaman

    0|0
    0|0
  • adamlar milyonlarca dolar harcayıp sperm bankası kuruyorlar. buna karşılık senin buzluğa koyma fikrin tıpta yeni bir çağ yaratacak. süper fikir. tebrik ederim.

    0|0
    0|0
  • sen ne olur ne olmaz o birini koy buzluğa spermlere bişey olsa bile kaynağı el altında bulunsun :D

    1|0
    0|0
  • Sen bir sürü örnek al üstüne de fotoğraflarını yapıştır, çocuk doğuracağın zaman seç beğen al yaparsın :D
    Akıl fikir diliyorum.

    0|0
    0|0
  • Sen tam bir malsın

    1|0
    0|0
  • Türkiyede soerm bankası yok zaten olsa orayı yıkatşar diyen Cem Yılmaz haklıydı.. Malesef haklıymış..

    0|0
    0|0
  • olmaz.

    Ne zaman yapacaksan, o zaman bizim dergaha gel.

    Bir çuval versinler

    0|0
    0|0
  • kafa yanmış

    0|0
    0|0
  • Ahahah ne güldüm lan koy koy buzluga koy 😀

    0|0
    0|0
  • sperm bankalarından al zahmete girme o kadar... ha yok illa ben saklarım diyorsan, -90 derecede saklanıyor özel tüpler içinde...

    0|0
    0|0
  • öyle olmuyo :D

    1|0
    0|0
  • Sperm özel cihazlar içerisinde ve aşırı düşük sıcaklıklarda -150 C gibi korunur, soğuk azot içerisinde. Öyle buzlukta, derin dondurucuda olaz.

    0|0
    0|0
  • he ya bozulmaz.. Reçeldi zaten bu

    0|0
    0|0
  • Gülmedim, daha yaratıcı olmalısın.

    0|0
    0|0
  • bozulmaz anam bozulmaz, sen bu kafayla gidersen şu meşhur videodaki çocuğun yürüyen uçak projesini bile hayata geçirirsin

    0|0
    0|0
  • Bence adam akıllı bir psikoloğa git.

    0|0
    0|0
  • senin beynin donmuş önce onu çözdür sen

    0|0
    0|0
  • bu ne saçma soru lan

    0|0
    0|0
  • İroniye bak seen

    0|0
    0|0
  • Vücut dışında kısa sürede bozulur sperm diye biliyorum,

    0|0
    0|0
    • teşekkürler bilgi için

    • Hepsini Göster
    • hmm öylemiymiş

    • Sperm bankaları oluyor bunlar için de ülkemizde var mı bilmiyorum ama halen sezaryenle olup olmayacağını düşünüyorum

  • Ben vereyim sana sperm. Bozulursa tekrar istersin

    0|0
    0|0
  • Sn önce büyü çocuğum ortaokulu bitir daha liseye üniversiteye başlayacaksın sonra gel bunları düşün

    0|0
    0|0
  • Ne içiyorsunuz ya bu kafa sizde var

    0|0
    0|0
  • komiksin sonrada sezeryenle aldırıp yine bakiremi kalıcaksın

    0|0
    0|0
  • neyi amaçlıyosun bu şekilde ayıptır sorması!

    0|0
    0|0
    • sadece merak ettim bozulur mu diye

    • Hepsini Göster
    • :D :D :)

    • bak gülüyo!

  • Sperm kurallara uygun muhafaza edilmez ise 10 dk içinde bozulur

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    20

Kızlar Ne Diyor 17

  • Niye cennete kombine mi alcan

    3|2
    0|0
  • bozulmaz sonra da hamile kalmak istediğinde açıp yutmalısın

    1|2
    0|0
  • Sorunun ciddi olmadigini umuyorum.. :)

    0|0
    0|0
  • Beynini de buzlupa koy bozulmasın. İlerde lazım olur, belliki şu sıralar kullanmıyorsunö

    1|1
    0|0
    • saygısızlık yapmayın lütfen ben ciddiyim

  • Buzdolabı posetine koy. Ağzını iyi bağla.
    Zarı da kavanoza koy tursu kur. Sarimsakli

    0|1
    0|0
  • millet surtunerek hamile kalıyor onlara bir sor bakalım nasıl yapiyolarmis sonra da sezaryen le de doğurdu mu bakire bir anne olursun. ama sen bu arada beynini de buzlu koy ilerde lazım olur

    0|0
    0|0
  • alığ derin dodurucuya koyuyorsun -8 derecede 1 yıl boyunca saklıyorsun ondan sonra yemekten 1 saat önce aç karnına ağızdan alıp yutuyorsun ondan sonra istediğin oluyor :)

    0|0
    0|0
  • Karnım doysun ama pastam da dursun gibi bir şey bu.😄 O zar niye böyle önemli?

    0|0
    0|0
  • yok canim uygun sartlsrda milyonlarca yil yasiyor onlar

    0|0
    0|0
  • ulan ne içiyonuz ya siz? verin de accık bende içiyim.

    0|0
    0|0
  • Beyin 404 error

    0|0
    0|0
  • Bebeyi yaptıktan sonra diktir kanka

    0|0
    0|0
  • Bozulur tabiiki.

    0|0
    0|0
  • sen ne yaşıyon o kafada kanks?

    0|1
    0|0
  • Taze sperm gerek

    0|0
    0|0
  • aww trollcan :)

    0|0
    0|0
  • bu ne sacma soru ya :D

    0|0
    0|0
Yükleniyor...