Sevgilimin penisi cok mu küçük?

Sevgilimle bos bir odada saatlerce sarildik birbirimize baktik sonra öpüştük ve git gide ateşli bir sekilde öpüştük birbirimizin dudaklarini issirdik filan sonra göğse popma elledi vücudunu bana dayadi baya bastirdi ama penisini hic hissetmedim o kadar seyden sonra nasil şişmedi ha penisine ne ben elledim ne o elledi ama buyumesi islanmasi gerekmez mi ya da bastirdiginda niye hissetmedim?


0|3
4|34

En İyi Erkek Görüşü

  • yana dogru uzamistir veya cok bastirdiysan iceri dogru uzamistir
    belki kadindir?

    0|0
    0|0
    • bir el attim ama cok kucuk geldi o da kulagima su an kucuk zaten dedi dusundugumu anlamis gibi fazla ellemedim ielri gitmek istemedigim icin

    • Hepsini Göster
    • Yav arkadas acarsin bakarsin, onemli olan islevi bunu da mi biz soyleyek?
      Buyuk goz doyurur, kucuk vajina..

    • Ama sismedi bile

En İyi Kız Görüşü

  • sence kaç cm di ya

    0|0
    0|0
    • Diycem birazdan da hep ben aciyom konuyu sapik gibi

    • Hepsini Göster
    • Ben 4 ay buyugum malesef

    • çok önemli değil canım ya. penisi neden kalınlaşmıyor ki

Erkekler Ne Diyor 33

  • eyvah eyvah

    1|0
    0|0
    • Ya bir el attim da kucuk su an dedi niye boyle eski sevgilimde sarilinca hissederdim :(

  • Büyüğü buluruz ne dert ettin

    0|0
    0|0
  • küçük olduğu için hissetmedin. bence evlenip ömür boyu küçük penise talim etmemelisin. evlilikte seks önemli.

    0|0
    0|0
    • Hic oksamadan da oyle mi olurmus

    • okşanmasına gerek yok ki penisin kalkması için.. bir bayana dokunman onu öpmen bile penisi dimdik yapar.

  • Ufak olduğundan değildir o erkek bayanlar gibi değil hemen ıslanma tarzı şeyler olmaz heyecandan olabilir ilk sefer böyle birşey yaşıyorsa normal olabilecek bir durum o yüzden buna takılma denemeye devam et :)

    0|0
    0|0
    • Ben de hemen islanmam bir ara popoma elledi opustuk baya kendini bastirdi sonra bak dedi elimi goturdu yine ince geldi ama hic oksamadik ikimiz de onun penisini belki tam şişmedi

  • seymi o yoksa

    0|0
    0|0
  • çok merak ediyorsan sevişme esnasında oral yapacam bahanesiyle çıkart bak boyunu ölçmek içinde metre bulundur yanında en garantisi :) :)

    0|0
    0|0
  • Pantalondandır o (; sen bir de içinde deneyi ver büyük mü küçük mü anlatsın :))

    0|0
    0|0
    • Oksamadim ki bir ara cok ophstuk bana elledi filan o zaman sisti bak dedi elimi goturdu ince geldi baya elime ama oksamadik hic belki de oksayinca daha da kalinlasir bilmiyorum ama eski sevgiliminki bayya kalindi elleyince

    • Herkesin ki aynı değil standartı yok sonuçta uzunu kısası kalını incesi. He çok istekliysen ortaya karışık tost olursun bir de öyle denersin 😝

  • Heyecan dan olabilir

    0|0
    0|0
  • Ne insanlar var ya

    0|0
    0|0
    • Ne insanlar varmis hayirdir?

    • Hepsini Göster
    • Elledi ama popoma filan beni kendine de bastirdi

  • Sıkıntı var maalesef

    0|0
    0|0
  • Sana bir başkası lazım

    0|0
    0|0
  • adam abaza değildir sadece öpüşme ile kalkmıyordur belki bir ara bir el at kontrol et.

    0|0
    0|0
    • El attim kalkti bir opustugumuzde inceydi ama boyu uzun baya da uzuldum ya soyle dayadiginda zevk verse iyi olurdu

    • Zevk veren ini bul sende :)

  • Küçük kuşşşşş

    0|0
    0|0
  • :) Tahrik Olma Mecburiyeti mi Var?

    0|0
    0|0
    • Olduguna eminim ama cildiriyo resmen bastiriyo kendine sisti belki de ama cok kucuk hissetmedim

    • Hepsini Göster
    • Ayrilmam da yani uzulurum evlenincw sorun olursa diye aklimda durur hep

    • Hıhı Herşey Bitmişti Evlenmeye Gelmişti Sıra :D

  • Gel gelll canım costırıyım

    0|0
    0|0
  • ya utangaç ya da isteksizdir

    0|0
    0|0
    • Istekli ellemedigi icin kalkmadi bence

    • insan sevgilisini istemez mi arzulamaz mi yaa hayret bisey

  • Ufak galiba 😂

    0|0
    0|0
  • Hissedersin ama o işte bir terslik var 😂

    0|0
    0|0
  • Tek derdin bumu

    0|0
    0|0
  • küçüktür penisi o yüzden

    0|0
    0|0
    • Galiba kucuk :(

    • Hepsini Göster
    • Cok bozuldu seninki kucuk hahaha diye dalga gectim de biraz

    • Yazik cocuga kiz seyiyle dalga gecme :)

  • İçe doğru büyüdüyse demek ki

    0|0
    0|0
  • Demekki ufak tefek bisey

    0|0
    0|0
  • Açıp bakaydın bari bir orala tav ederdin;)

    0|0
    0|0
  • buyuk kucuk ne farkeder

    0|0
    0|0
  • Yani hissetmen gerek

    0|0
    0|0
  • çünkü o sırada penis, beline dolanmıştı...

    0|0
    0|0
  • Benim sevgilim bana aşkıııım derdi anında kemik gibi olurdu :D Öpüşmeyle o kadar elleşmeyle bir erkekte sertleşme olmaması imkansız az çok mutlaka olur.
    Demekki testesteron miktarıda az elemanda.

    0|0
    0|0
    • Eleman sertlesmis aslinda sordum sen ellediginde rahatlayamadim oyle kaldi dedi sonra dedim ki eyvah sis hali bu mu yani dedim

    • Hepsini Göster
    • Artık neyse bahtına :) Ama şunuda unutma lafla peynir gemisi yürümez enine boyuna düşün.

    • Nasi yani

  • Bence çok kucuk

    0|0
    0|0
  • Hangar genişse uçağın geldiğini hissetmez.

    0|0
    0|0
  • Büyür ilerde daha çok genç

    0|0
    0|0
    • Ha evet buyuyebilir yasimiz cok genc sakali da yeni cikiyo 19 yasindayiz baby face daha

    • Pek zannetmiyorum ama neyse :D

    • Zayıflıkla alakası yok onun. zayıf insanların yedigi yemek şeyine gider 😂😂

  • Erkekler Devam
    3

Kızlar Ne Diyor 3

Yükleniyor...