Hamilemiyim sizce?

Arkadaslar esim almanyada calisiyor yeni evliyiz 3 aylik bende vajinismus hastaligi var tedavi oluyorum.
Esimle tam bir birlesme olmadi sadece surtunme oldu bosaldimi bilmiyorum ustune adet oldum 3 gun once testlerne nagatif cikiyo sizce hamilemiyim? Elimi karnima bastirinca kalp atisi geliyo tam gobek bagimin ustune bastirinca?


0|1
10|14

En İyi Erkek Görüşü

  • Kalp atışları 6. haftadan sonra zorda olsa duyulabileceğini biliyorum. Vajinusmus hastalığında stress çok önemlidir stresten uzak dur ve eğer çocuk sahibi olmak istiyorsan ilişki sırasında çocuğunu eline aldığını onunla parka gittiğini, sahilde beraber gezdiğini falan düşün bu seni rahatlatacaktır :)

    0|1
    0|0
    • Olmuyo cok denedik. s ilk girdiginda vajinam yirrtildi 5 gun kanamam oldu agir

    • Hepsini Göster
    • ya hamile olabilirmiyim tam gobek bagimin usyunden geliyo o kalp atisi

    • dediğim gibi 6. haftadan sonra kalp atışları duyulabilir. Bir daha sonuç yaptırmanda fayda var olmadı doktora git şüpheyle yaşama

En İyi Kız Görüşü

  • O şekilde hamile kalma ihtimalin düşükde olsa var ama adet olmuşsun testler negatif çıkmış hem hamile olsan bile senin bu kadar çabuk kalp atışını duyman imkansız ötesi doktorlar bile o teknolojiyle aylar sonra duyabiliyo ve yine hamile olsan diyelim 3 aylık bebeğin göbek bağının üstünde değil kasık hizanda olur. Sonuç hamile değilsin.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 13

  • Gobegin dusmustur daha embriyo olusmadan ne kalbi 😀

    1|0
    0|0
  • Piskologa git..

    0|0
    0|0
  • Deyilsn

    0|0
    0|0
  • Karnina elini koydugunda. Petrol çikacak hali yok ya

    0|0
    0|0
  • hamilesin :D

    0|0
    0|0
  • Hamile olmuş olsan bile o kadarcık ceninin kalp atışını senin duymana imkan yok

    0|0
    0|0
  • yo korkma ama psikolojik destek verebilirim istersen

    0|0
    0|0
  • Ciddimisin sen?

    0|0
    0|0
  • doktora gitt doktora

    0|0
    0|0
  • Hamile degilsin emin ol icin rahat olsun

    0|0
    0|0
  • Canım gebelik için illa içine boşalması lazim değil bu bir. 3 günlük testte belli olmaz bu 2. 3 günde kalp atışını da duyamazsın buda 3 . Umarım yeterli olmuştur

    0|0
    0|0
    • 2 ay oluyo

    • Hepsini Göster
    • ama adetimide oldum karnim atiyo ama bilmiyorum sabah saat 7de ise gidiyorum midemde bulaniyo

    • onlar psikolojik tamamen :) neden gitmiyorsun ki bir hastaneye 5 dakika da sonuç

  • oradaki atardamarı duyuyorsundur boynuna daya yine kalp atışı duyacaksın. test negatif eğer çok kafana takıyorsan git hastaneye kan testi yaptır en kesin sonuç o dur yoksa şuram atıyor yok burnum kaşındı yok bileğim burkuldu gibi olaylarla sonuç alamazsın

    0|0
    0|0
  • Element icat ettin hayırlı olsun

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 9

  • kızım hem adet oldum diyorsun hem testlerde negatif çıktı diyorsun bir de hamile miyim diye soruyorsun. bir de bana sen neyin kafasını yaşıyorsun?

    0|0
    0|0
  • Pskolojik canım hamile degilsin

    0|0
    0|0
  • Yok canım daha neler Kalp atışı hissetme gbi bir durum asla olamaz

    0|0
    0|0
  • 3 aylık sa bebek de şöyle bir iki ay diyelim zaten belli olmaz ki kalp atışı bence bir damara koyuyosundur elini

    0|0
    0|0
  • O kalp atisi degil. Gobegin atiyor. herkesin gobegi atar. Kocaninda gobegine dokun onunda atar ama kocan hamile olmaz. Anlatabildimmi

    0|0
    0|0
  • hayır değilsin.

    0|0
    0|0
  • troll

    0|0
    0|0
  • Bebek tekme atıyor olabilir

    0|0
    0|0
  • Degilsn

    0|0
    0|0
Yükleniyor...